اخبار داغ

ادعای یک روزنامه: ستاره پرسپولیس حق ورود به عربستان را ندارد!

ادعای یک روزنامه: ستاره پرسپولیس حق ورود به عربستان را ندارد!
روزنامه خبرورزشی در مطلبی عجیب مدعی شده حالا که پرسپولیس در مرحله حذفی به الهلال خورده، مهدی طارمی نمی‌تواند به عربستان برود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناآنها البته برای ادعای‌شان دلیل واضحی ذکر نکرده‌اند و تنها با یادآوری شادی گل طارمی در برابر النصر به قطعیت نوشته‌اند این بازیکن نمی‌تواند برای بازی با الهلال به عربستان برود و بنابراین سرخپوشان باید در تهران کار را تمام کنند! متن مطلب مذکور را بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به دور بعدی صعود کرد اما باید برای بازی بعدی خود به عربستان سفر کند و این، خبر خوبی برای ستاره جوان پرسپولیس نیست؛ مهدی طارمی که به تنهایی، هر خط دفاعی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طارمی توانایی‌های استثنایی در بازی روی زمین و هوا دارد و تکنیکش ناب و مخصوص جنوبی‌هاست. قضیه عدم دلخوشی طارمی برای تقابل با نماینده عربستانی نیز جالب توجه است. او در دیدار مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آزادی وقتی آن گل زیبا را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند، یک شادی گل مهم داشت به این معنا که سر تیم عربستانی را بریده است!

,

از همان زمان به بعد، مسوولان فوتبال عربستان بارها اعلام کردند انتقام این کار را از طارمی می‌گیرند و حالا انگار زمان آن برای مسوولان عربستانی رسیده است چون کری‌خوانی‌های‌شان مشخصا به همین مساله اشاره دارد. به همین علت، مشکل بزرگی برای ستاره جوان پرسپولیس به وجود آمده و او نباید به عربستان برای تقابل با باشگاه الهلال برود.

,

پرسپولیس برای دور بعد باید مقابل الهلال عربستان به میدان برود. با توجه به اتفاقاتی که در تهران و روز بازی با النصر عربستان رخ داد، بهتر است طارمی به این کشور نرود. البته پرسپولیس برای صعود به دور بعدی نیاز دارد که در بازی رفت، الهلال را شکست دهد و کار را در تهران برای صعود تمام کند.» می‌شود بگویید کدام مسوول عربستانی این حرف را زده و اصلا مگر آنها به دلخواه‌شان می‌توانند بازیکنی را محروم کنند یا نه؟! 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه