اخبار داغ

تیموریان: پولکی نیستم/ به کادر فنی استقلال توهین نکردم

تیموریان: پولکی نیستم/ به کادر فنی استقلال توهین نکردم
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آنهایی که امروز به من توهین کردند و در نیم‌فصل هم در کمپ حجازی به خانواده من فحش دادند را نمی‌بخشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آندرانیک تیموریان پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: در وهله اول به عنوان یک عضو کوچک باشگاه تراکتورسازی از تمام هواداران و مجموعه باشگاه تشکر می کنم، همچنین از شما خبرنگاران ممنونم که وقت‌تان را به تیم تراکتورسازی دادید و در ورزشگاه آزادی حاضر شدید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم و برخلاف جریان بازی یک بر یک شدیم. در اواخر نیمه اول به بازی برگشتیم و در کل فکر می‌کنم امروز حق تراکتورسازی بود که برنده بازی شود چون 8 موقعیت گل داشتیم که 4 فرصت‌مان تبدیل به گل شد.

,

وی در ادامه تاکید کرد: شما نیمکت تراکتور را ببینید، 4 مربی و 3 دفاع وسط روی آن نشسته و مهدی کیانی کاپیتان تیم هم در آنجا نشسته بود و بازی را تماشا می‌کرد. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و به این موضوع خیلی امیدواریم.

,

وی در پاسخ به این سؤال که هواداران استقلال شما را در ابتدا تشویق کردند و سپس علیه شما موضع گرفتند و نظرتان چیست: گفت: فوتبال حرفه‌ای شده، یک روز بازیکن می‌آید و یک روز هم می‌رود. من برای این تیم زحمت کشیده‌ام و هواداران واقعی استقلال می‌دانند که تیموریان چقدر برای این تیم تلاش کرد. اگر تلاشی کرده باشم، مردم من را قبول دارند. ولی مطمئن باشید آنها که به نوامیس من توهین کردند، درست مثل اتفاقات نیم‌فصل در کمپ مرحوم حجازی هرگز آنها را نخواهم بخشید و مطمئن باشید آنها هواداران واقعی استقلال نیستند.

,

خبرنگاری گفت: شما از باخت استقلال ناراحتید که تیموریان پاسخ داد:فوتبال حرفه‌ای است و من به جنبه خوشحالی به این مسئله نگاه نمی‌کنم ما باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم که این کار را انجام دادیم.

,

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلت برای طرفداران اسقتلال می‌سوزد یا نه، گفت:‌معلوم است که می‌سوزد. آیا هواداران واقعی استقلال اینهایی هستند که باید فقط در بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس بیایند؟‌این تیم در هر بازی معمولی حداقل 40 هزار تماشاگر داشت ولی حالا چند هزار نفر به استادیوم می‌آیند؟ من نه تبریزی هستم و نه آذری زبان اما در هر بازی تراکتورسازی 30 تا 40 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند چون فوتبال در خون مردم تبریز است.

,

به گزارش فارس، تیموریان در پاسخ به این سوال که شما عامل کم شدن تماشاگر را چه می‌دانید گفت:چرا از من این مومضوع ر ا می‌پرسید من نظری در این باره ندارم.

,

تیموریان در خصوص اینکه هفته آینده چه تیمی قهرمان خواهد شد،‌گفت: این اما و اگر است و ما باید بازی مستقیم را ببریم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید حتما بازی را ببریم.

,

وی در خصوص اینکه سال آینده چه تصمیمی برای بازی خواهد گرفت؛‌گفت: من خودم دوست دارم خارج از ایران بازی کنم ولی فعلا پیشنهادی ندارم.

,

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا آنهایی که باعث جدایی شما از استقلال شدند را می‌بخشید یا خیر،‌گفت: جواب سؤال شما را اینگونه می‌دهم. آقایانی که در باشگاه نشستند و برای من مجمع تشکیل دادند و مدعی شدند آندو باعث شده استقلال زیبا بازی نکند، حالا کجا هستند؟ من از استقلال رفتم چند مصاحبه کردم؟ اما آقایان چند تا مصاحبه کردند؟ از قول من بنویسید تیموریان استقلالی است و هواداران واقعی استقلال را دوست دارد. دست تک تک طرفداران واقعی استقلال را می‌بوسم و همیشه به آنها ارادت دارم.

,

به گزارش فارس، یکی از خبرنگاران گفت شما با پیراهن استقلال خداحافظی می‌کنید که آندو گفت: من به این موضوع اصلا فکر نکردم.

,

وی در خصوص شادی بین دو نیمه و بعد از گل دوم تراکتورسازی گفت: ادینهو به من قول داده بود اسم پسرم را که دیروز متولد شده زیر پیراهنش حک کند. من هم آن اسم را به دوربین‌ها نشان دادم و شادی گلم نه توهین به پرسپولیس، استقلال و نه کادر فنی این تیم و نه هیچ چیز دیگر. آقایان اگر احترام من را نگه داشتند من هم این کار را کردم. من اهل پشت سر حرف زدن نیستم و فقط رو در رو حرف می‌زنم.

,

وی در ادامه در خصوص اینکه اگر این کادر فنی برود چه تصمیمی می‌گیرد، گفت:‌من هنوز در مورد فصل آینده فکر نکردم.

,

خبرنگاری گفت: بعضی خبرنگاران به شما لقب پولکی داده‌اند که تیموریان گفت من پولکی نیستم و بازیکنان بزرگی پیراهن این تیم را پوشیده‌اند. پول مایحتاج زندگی است و از هواداران واقعی استقلال ناراحت نیستم و آنها در قلب من جای دارند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه