اخبار داغ

دبیرکل انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف:

گزاره برگ ملی صدای درونی ملت ایران است/ دشمن به دنبال پیاده کردن طرح تخریب مراکز نظامی عراق در ایران است

گزاره برگ ملی صدای درونی ملت ایران است/ دشمن به دنبال پیاده کردن طرح تخریب مراکز نظامی عراق در ایران است
دبیر کل انجمن های اسلامی بازار و اصناف با ابراز نگرانی از احتمال بازرسی بازرسان آژانس از مناطق نظامی ایران، گفت: کشور عراق فریب این حقه قدیمی آمریکایی ها را خورد و در این راستا زیر ساخت های نظامی خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احمد کریمی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار "رازق" با اشاره به گزاره برگ ملی در خصوص مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: گزاره برگ ملی از لغو همزمان تمام تحری‌ ها همزمان با امضاء توافق نامه هسته‌ای روایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "رازق",

 

,

وی افزود: گزاره برگ ملی با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری در قالب یک بیانیه داخلی بامحتوای عزت آمیز و اقتدار ایران اسلامی به امضاء ملت ایران رسیده است.

,

 

,

دبیر کل انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف با تأکید بر اینکه دستاوردهای هسته‌ای در حد نیاز‌های واقعی کشور باید حفظ شود، گفت: توافق هسته‌ای باید برگشت پذیر باشد و این صدای درونی ملت ایران است.

,

 

,

کریمی با بیان اینکه در صورت نقض عهد دشمن ما هم باید به شرایط قبل توافق برگردیم، افزود: خطوط قرمز مذاکرات از سوی مقام معظم رهبری از جنس اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

,

 

,

کارنامه درخشان کشورهای 1+5 در دشمنی با ایران

, کارنامه درخشان کشورهای 1+5 در دشمنی با ایران ,

وی با تشریح سابقه دشمنی کشور های تشکیل دهنده 1+5 با اندیشه تخریب انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: ایران اسلامی در تاریخ جنایاتی که در دنیا رخ داده است محور بخشی از این تهدیدها و دشمنی ها بوده است و خسارات جانی و مالی به کشورمان تحمیل شده است.

,

 

,

دبیر کل انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در ادامه این مطلب ابراز کرد: کشور هایی که در راستای مذاکرات 1+5 پیشنهاد بازرسی از مراکز نظامی ایران را صادر نموده اند کارنامه ای درخشان در دشمنی با ایران دارند و جنایاتی را در تاریخ ایران رقم زده و همواره دستی بر آتش توطئه ها داشته اند.

,

 

,

دشمن می‌خواهد نسخه کپی تخریب مراکز نظامی عراق را علیه ایران انجام دهد

, دشمن می‌خواهد نسخه کپی تخریب مراکز نظامی عراق را علیه ایران انجام دهد,

 

,

کریمی با ابراز نگرانی از احتمال بازرسی بازرسان آژانس از مناطق نظامی ایران، اظهار کرد: کشور های جهان اسلام مانند عراق فریب این حقه قدیمی امریکایی ها را خوردند و در این راستا زیر ساخت های نظامی خود را از دست دادند.

,

 

,

وی افزود: و این بار 1+5 می خواهد نسخه کپی آن را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بکار بگیرد.

,

 

,

دبیر کل انجمن های اسلامی بازار و اصناف در خاتمه اظهار کرد: کشور های پیشنهاد دهنده این بازرسی فارغ از بحث بیان صحت صلح آمیز بودن انرژی هسته ای در ایران دنبال رقم زدن جنایاتی در انقلاب اسلامی هستند و می خواهند در این جریان در کشور و خارج از مرز های ایران اسلامی به خصوص جبهه مقاومت رعب و وحشت ایجاد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه