اخبار داغ

با انتشار بیانیه ای اعلام شد

نخبگان گلوگاهی،حامیان گزاره برگ ملت ایران

نخبگان گلوگاهی،حامیان گزاره برگ ملت ایران
نخبگان علمی، فرهنگی و مجامع اقشاری شهرستان گلوگاه از گزاره برگ ملت ایران که با هدف حفظ منافع و عزت کشور در شش بند با حضور خانواده شهدای هسته ای و 17317 حقوقدان خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده رونمایی شد، حمایت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بلاغ، در این بیانیه آمده است: رونمایی از گزاره برگ ملت ایران که خواست عموم ملت ایران است و برای منافع و عزت کشور در برار زیاده خواهی های دشمنان و کینه توزی های تمام نشدنی مستکبران با حضور خانواده شهدای هسته ای و ۱۷۳۱۷ حقوقدان، نشان از بصیرت مثال زدنی ملت ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

گزاره برگ ملت ایران مصداق توافق خوب و رعایت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است که در فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب ذکر شده است.

,

خواسته نخبگان گلوگاهی از تیم مذاکره کننده، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، شهدا، آبرو، اقتدار نظام اسلامی که تماما توسط نخبگان داخل کشور کسب شده و حاصل مقاومت ۳۷ ساله ملت فهیم ایران در برابر دسیسه، طوفان ها و فتنه های دشمن است.

,

تیم مذاکره کننده از حقوق ملت ایران در برابر زیاده خواهی های کینه توزانی که چشم دیدن پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی را ندارند و مخالف برقراری حکومت اسلامی در جهان هستند محافظت کنند و اجازه بازرسی از مراکز نظامی و اعمال محدودیت روی فعالیت دانشمندان که هسته ای منافع ملی ملت ایران را به خطر می‌اندازد را ندهند.

,
 
,
گزاره برگ ملی هسته ای
, گزاره برگ ملی هسته ای, گزاره برگ ملی هسته ای,

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور  با انتشار این گزاره برگ ملی  شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:
اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعلیق)شود.

,
,

اصل دوم: دستاورد های هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

,
,
اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.
,
اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.
,
اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.
,

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶ گانه فوق را ندارد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه