اخبار داغ

امضای طومار حمایت از فکت شیت ملی؛

حمایت مردم تهران از گزاره برگ ملی + تصاویر

حمایت مردم تهران از گزاره برگ ملی + تصاویر
مردم استان تهران حمایت قاطع خود را از گزاره برگ هسته‌ای ملت اعلام کردند و امضا نسل چهارمی‌ها بر پای«گزاره برگ» معنای خاصی را در حمایت از این گزاره برگ تبیین می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سرویس سیاسی تهران نیوز؛ چندی پیش گزاره برگ مردمی ملت ایران برای مذاکرات هسته ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده منتشر شد که در آن به ۶ اصل اساسی و مهم اشاره شد که خواست ملت ایران است. در این گزاره برگ ملی بر لغو یک باره تحریمها، تقویت دستاوردهای هسته ای، استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای، عدم نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی و چند نکته مهم دیگر اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, سرویس سیاسی تهران نیوز,

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یک جا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.

اصل دوم : دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوطه وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

اصل پنجم : هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶گانه فوق را ندارد.

حمایت قاطع نمازگزاران دماوندی از گزاره برگ هسته‌ای ملی

مسئولین و مردم حاضر در نماز جمعه این هفته شهر دماوند، حمایت قاطع خود را از گزاره برگ هسته‌ای ملت اعلام کردند و امضا نسل چهارمی‌ها بر پای گزاره برگ معنای خاصی را در حمایت از این گزاره برگ تبیین می‌کند.

gozareh barge hasteee damavand (16)

gozareh barge hasteee damavand (24)

*تبیین منشور ملی هسته‌ای راه خطا و انحراف را می‌بندد

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور یکی از امضا کنندگان این گزاره برگ ملی هسته‌ای در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: این اصول جمع‌بندی خوبی است که از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری استنباط شده است و باید تبدیل به یک منشور ملی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری خاطر نشان کرد: باید بر روی این اصول فرهنگ‌سازی و تبیین صورت پذیرد و ذیل هر کدام از این اصول توضیحات و تبیین‌های مناسب توسط کارشناسان برای مردم آورده شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که این اصول به صورت اصول مورد قبول همه ملت تشریح گردد؛ راه برخی از خطاها و انحرافات را در مسیر می‌بندد و امنیتی از این بابت به وجود خواهد آورد.

*گزاره برگ ملی پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهد بود

امام جمعه شهر دماوند نیز پس از امضای این گزاره برگ ملی خاطر نشان کرد: مردم انقلاب ما همواره در صحنه حاضرند و هر جا که احساس خطر کنند، آن شور و قدرت خود را که برگرفته از اسلام هست را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام محمد علاء‌الدینی افزود: در برهه کنونی که جنگ روانی در فضای مجازی و تهدیدهای دشمن و باج‌خواهی‌های طرف غربی را داریم، با ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده و توجه به فرمایشات رهبری ازین گذر هم عبور خواهیم کرد.

وی افزود: اصول ذکر شده در این گزاره برگ در حقیقت همان خواسته‌های به حقی است که مردم ایران به عنوان یک سرمایه در دست دارند و می‌گویند اگر قرار است که تحریم‌ها ادامه پیدا کند؛ اگر هسته‌ای داشته باشیم بهتر از این است که نداشته باشیم و همچنان تحریم‌ها یا بخش اعظمی از آن باقی بماند.

*گزاره برگ ملی هسته‌ای سند مخالفت با باج‌دهی است

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات در شهرستان دماوند اظهار داشت: معرفی این اصول حرکت بسیار خوبی است که نشان‌دهنده‌ی واقعیت‌های خواست مردم ما می‌باشد که مردم زیر بار ظلم و تحمیل نخواهند رفت و هر چند مشکلات اقتصادی را به واسطه تحریم‌ها نمی‌دانند؛ اما برای رفع تحریم‌ها هم تن به هر خواسته و فشار از سوی دشمن نمی‌دهند.

عزت الله خانجانی با اشره به اینکه این طومار خط قرمزهای مقام معظم رهبری می‌باشد، افزود: اگر بخواهیم باج دهیم و عقب‌نشینی کنیم دشمن بیشتر پیشروی می‌کند و درخواست ما از تیم مذاکره‌کننده نیز این است که ضعف نشان ندهند و با قدرت جلو بروند و تاریخ نشان داده است که هر جا ما کوتاه نیامده‌ایم و محکم برخورد کرده‌ایم، بهتر به حقوقمان رسیدیم.

*پدر شهید کرداری: اگر کسی از خطوط قرمز عبور کند نمی‌گذریم و نفرین خواهیم کرد

پدر شهید حسین کرداری نیز با امضای این گزاره برگ ملی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره فریاد “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر خائن” را گفته‌ایم و تا روزی که جان در بدن داشته باشیم بر این اصول پایبند خواهیم ماند.

وی با چشمانی گریان ادامه داد: ما فرزندمان را در راه انقلاب دادیم تا در سازمان ملل و مجامع بین‎المللی در مقابل غربی‌ها عزتمان حفظ شود، چرا که خون برای سر این عزت داده شده است.

این پدر شهید خاطر نشان کرد: بنابر فرمایشات قرآن طایفه صهیونیست‌ها با حضرت محمد و حضرت علی نیز کنار نیامدند و این‌ها همه بازی‌های غرب بر سر ملت ایران است و مسئولین باید هوشیار باشند.

کرداری این اصول را نگارش شده با خون دانست و افزود: هیچکس حق ندارد ازین اصول و خطوط قرمز عبور کند و اگر کسی عبور کرد قطعا خائن به خون شهداست و ما نمی‌گذریم و نفرین خواهیم کرد.

*حمایت راسخ مردم به اصول شش گانه گزاره برگ ملی

آقای حسن‌زاده از امضا کنندگان این گزاره برگ گفت: در بحث هسته‌ای همه ما باید نگاهمان به فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و پیرو صحبت‌های ایشان با توجه به خطوط قرمز مد نظر ایشان که در این شش اصل در اینجا ذکر شده است، حاضر به توافق هستیم؛ در غیر این صورت توافق معنایی ندارد و حاضر نیستیم سرمایه‌هایی که در انقلاب به دست آورده‌ایم را به یکباره از دست بدهیم و هزینه گزافی در این توافق بدهیم.

آقای انصاری از دیگر شهروندان امضا کننده گزاره برگ افزود: بنده با خواندن ابتدای این گزاره برگ که منافع کشور در بحث انرژی هسته‌ای را تامین می‌کند تصمیم به امضا و حمایت از آن گرفتم و این اصول همان اصولی است که مقام معظم رهبری برای تیم مذاکره کننده ترسیم و بارها تشریح نموده‌اند و اگر بخواهیم سیلی نخوریم باید به آن پایبند باشیم.

حجت‌الاسلام مسعودی از دیگر امضا کنندگان گزاره برگ تاکید کرد: در حقیقت این اصول خطوط اصلی مورد فرمایش حضرت آقا و برگرفته از آرمان‌های غیر قابل خدشه انقلاب، نظام و رهبری می‌باشد همانگونه که رهبری در روز گذشته فرمودند ما به وعده‌های استکبار و در راس آن آمریکا هیچ اعتمادی نداریم و توافقی که بخواهد بر مبنای حرف‌ها و خواسته‌های آن‌ها بخصوص مصاحبه با دانشمندان و بازدید از مراکز هسته‌ای مورد پذیرش ملت نخواهد بود.

حجت‌الاسلام خانی مهمترین نکات در بحث هسته‌ای را همان اصول مورد تبیین مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: حقیقتا تنها راه حفظ عزت مردم و کشور بخصوص در بحث اخیر توجه به خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری که در حقیقت همان اصول و آرمان‌های انقلاب است، می‌باشد.

مردم فیروزکوه طومار گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند

DSCF6047

به گزارش روز پنجشنبه دیمه نیوز، زائران اعزامی حرم امام خمینی(ره) از فیروزکوه در آستانه اعزام به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تهیه طوماری گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند.

در این طومار آمده است:

“ما شهروندان فیروزکوهی برای اطمینان از نتایج مذاکرات وظیفه خودمان می دانیم که گزاره برگ ملی خود را در مقابل گزاره برگ جعلی آمریکا منتشر کنیم تا همه مردم جهان واقعیت را بدانند و معلوم باشد که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد مقصر آمریکا است.

نمازگزاران ملارد پس از اقامه نماز جمعه ، طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد، طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای ظهر امروز در حاشیه برپایی نماز جمعه شهرستان ملارد توسط نمازگزاران امضا شد.

در این طومار نوشته شده است: ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح مقام‌های کشور با امضای گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته‌ای را با این شش اصل می‌دانیم.

بعد از خانواده شهدای هسته ای و ۱۷۳۱۷ از حقوق دانان کشور این گزاره برگ به امضای مردم ولایت مدار و عاشورایی شهرستان بهرستان نیز رسید.

امضای طومار مردم ملارد

امضای طومار مردم ملارد

امضای طومار مردم ملارد

امضای طومار مردم ملارد

امضای طومار مردم ملارد

نمازگزاران ملارد

امضای طومار مردم ملارد

گزاره برگ به امضای مردم ولایت مدار و عاشورایی شهرستان بهارستان رسید

به گزارش پایگاه خبری بهارستانه ، بعد از نماز جمعه ی روز ۱۵ خرداد ماه در شهرستان بهارستان در دو بخش بوستان و گلستان گزاره برگ ملت ایران در خصوص موضوع هسته ای با شش اصل زیر به امضای این مردم ولایت مدار و عاشورایی رسید.
علاوه بر مردم مسئولین بهارستان ائمه ی جمعه و گلستان و نسیم شهر حجت الاسلام صفایی و حجت الاسلام محسن زاده و دکتر ابراهیم نکو نماینه ی مردم شهرستان بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ عبدلمالکی فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان حجت الاسلام والمسلین حبیبی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و … امضا کردند.

4

2

23

11
این گزاره برگ که تمام حاضرین نماز جمعه ی شهرستان آن را امضا کردند نشان گر این موضوع بود که مردم شریف و شهید پرور بهارستان دنبال راه شهدا امام راحل شهدا و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند

بیانیه مردم رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای

مردم شهید پرور شهرستان رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران برای مذاکرات هسته ای بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش رباط نیوز، انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)،امروز بااقتدار در تمام عرصه های جهانی درخشیده است، پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیمودن پیچ و خم های بسیار به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شده که تکیه گاه بزرگ مسلمانان و آزادگان جهان است.

,

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:

,

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یک جا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.

,

اصل دوم : دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

,

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوطه وجود نداشته باشد.

,

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

,

اصل پنجم : هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

,

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

,

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶گانه فوق را ندارد.

,

حمایت قاطع نمازگزاران دماوندی از گزاره برگ هسته‌ای ملی

,

مسئولین و مردم حاضر در نماز جمعه این هفته شهر دماوند، حمایت قاطع خود را از گزاره برگ هسته‌ای ملت اعلام کردند و امضا نسل چهارمی‌ها بر پای گزاره برگ معنای خاصی را در حمایت از این گزاره برگ تبیین می‌کند.

,

, ,

gozareh barge hasteee damavand (16)

, gozareh barge hasteee damavand (16),

gozareh barge hasteee damavand (24)

, gozareh barge hasteee damavand (24),

, ,

, ,

, ,

*تبیین منشور ملی هسته‌ای راه خطا و انحراف را می‌بندد

, *تبیین منشور ملی هسته‌ای راه خطا و انحراف را می‌بندد,

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور یکی از امضا کنندگان این گزاره برگ ملی هسته‌ای در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: این اصول جمع‌بندی خوبی است که از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری استنباط شده است و باید تبدیل به یک منشور ملی گردد.

, پایگاه خبری تحلیلی تارود,

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری خاطر نشان کرد: باید بر روی این اصول فرهنگ‌سازی و تبیین صورت پذیرد و ذیل هر کدام از این اصول توضیحات و تبیین‌های مناسب توسط کارشناسان برای مردم آورده شود.

,

وی تاکید کرد: در صورتی که این اصول به صورت اصول مورد قبول همه ملت تشریح گردد؛ راه برخی از خطاها و انحرافات را در مسیر می‌بندد و امنیتی از این بابت به وجود خواهد آورد.

,

*گزاره برگ ملی پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهد بود

, *گزاره برگ ملی پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهد بود,

امام جمعه شهر دماوند نیز پس از امضای این گزاره برگ ملی خاطر نشان کرد: مردم انقلاب ما همواره در صحنه حاضرند و هر جا که احساس خطر کنند، آن شور و قدرت خود را که برگرفته از اسلام هست را نشان خواهند داد.

,

حجت الاسلام محمد علاء‌الدینی افزود: در برهه کنونی که جنگ روانی در فضای مجازی و تهدیدهای دشمن و باج‌خواهی‌های طرف غربی را داریم، با ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده و توجه به فرمایشات رهبری ازین گذر هم عبور خواهیم کرد.

,

وی افزود: اصول ذکر شده در این گزاره برگ در حقیقت همان خواسته‌های به حقی است که مردم ایران به عنوان یک سرمایه در دست دارند و می‌گویند اگر قرار است که تحریم‌ها ادامه پیدا کند؛ اگر هسته‌ای داشته باشیم بهتر از این است که نداشته باشیم و همچنان تحریم‌ها یا بخش اعظمی از آن باقی بماند.

,

*گزاره برگ ملی هسته‌ای سند مخالفت با باج‌دهی است

, *گزاره برگ ملی هسته‌ای سند مخالفت با باج‌دهی است,

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات در شهرستان دماوند اظهار داشت: معرفی این اصول حرکت بسیار خوبی است که نشان‌دهنده‌ی واقعیت‌های خواست مردم ما می‌باشد که مردم زیر بار ظلم و تحمیل نخواهند رفت و هر چند مشکلات اقتصادی را به واسطه تحریم‌ها نمی‌دانند؛ اما برای رفع تحریم‌ها هم تن به هر خواسته و فشار از سوی دشمن نمی‌دهند.

,

عزت الله خانجانی با اشره به اینکه این طومار خط قرمزهای مقام معظم رهبری می‌باشد، افزود: اگر بخواهیم باج دهیم و عقب‌نشینی کنیم دشمن بیشتر پیشروی می‌کند و درخواست ما از تیم مذاکره‌کننده نیز این است که ضعف نشان ندهند و با قدرت جلو بروند و تاریخ نشان داده است که هر جا ما کوتاه نیامده‌ایم و محکم برخورد کرده‌ایم، بهتر به حقوقمان رسیدیم.

,

*پدر شهید کرداری: اگر کسی از خطوط قرمز عبور کند نمی‌گذریم و نفرین خواهیم کرد

, *پدر شهید کرداری: اگر کسی از خطوط قرمز عبور کند نمی‌گذریم و نفرین خواهیم کرد,

پدر شهید حسین کرداری نیز با امضای این گزاره برگ ملی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره فریاد “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر خائن” را گفته‌ایم و تا روزی که جان در بدن داشته باشیم بر این اصول پایبند خواهیم ماند.

,

وی با چشمانی گریان ادامه داد: ما فرزندمان را در راه انقلاب دادیم تا در سازمان ملل و مجامع بین‎المللی در مقابل غربی‌ها عزتمان حفظ شود، چرا که خون برای سر این عزت داده شده است.

,

این پدر شهید خاطر نشان کرد: بنابر فرمایشات قرآن طایفه صهیونیست‌ها با حضرت محمد و حضرت علی نیز کنار نیامدند و این‌ها همه بازی‌های غرب بر سر ملت ایران است و مسئولین باید هوشیار باشند.

,

کرداری این اصول را نگارش شده با خون دانست و افزود: هیچکس حق ندارد ازین اصول و خطوط قرمز عبور کند و اگر کسی عبور کرد قطعا خائن به خون شهداست و ما نمی‌گذریم و نفرین خواهیم کرد.

,

*حمایت راسخ مردم به اصول شش گانه گزاره برگ ملی

, *حمایت راسخ مردم به اصول شش گانه گزاره برگ ملی,

آقای حسن‌زاده از امضا کنندگان این گزاره برگ گفت: در بحث هسته‌ای همه ما باید نگاهمان به فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و پیرو صحبت‌های ایشان با توجه به خطوط قرمز مد نظر ایشان که در این شش اصل در اینجا ذکر شده است، حاضر به توافق هستیم؛ در غیر این صورت توافق معنایی ندارد و حاضر نیستیم سرمایه‌هایی که در انقلاب به دست آورده‌ایم را به یکباره از دست بدهیم و هزینه گزافی در این توافق بدهیم.

,

آقای انصاری از دیگر شهروندان امضا کننده گزاره برگ افزود: بنده با خواندن ابتدای این گزاره برگ که منافع کشور در بحث انرژی هسته‌ای را تامین می‌کند تصمیم به امضا و حمایت از آن گرفتم و این اصول همان اصولی است که مقام معظم رهبری برای تیم مذاکره کننده ترسیم و بارها تشریح نموده‌اند و اگر بخواهیم سیلی نخوریم باید به آن پایبند باشیم.

,

حجت‌الاسلام مسعودی از دیگر امضا کنندگان گزاره برگ تاکید کرد: در حقیقت این اصول خطوط اصلی مورد فرمایش حضرت آقا و برگرفته از آرمان‌های غیر قابل خدشه انقلاب، نظام و رهبری می‌باشد همانگونه که رهبری در روز گذشته فرمودند ما به وعده‌های استکبار و در راس آن آمریکا هیچ اعتمادی نداریم و توافقی که بخواهد بر مبنای حرف‌ها و خواسته‌های آن‌ها بخصوص مصاحبه با دانشمندان و بازدید از مراکز هسته‌ای مورد پذیرش ملت نخواهد بود.

,

حجت‌الاسلام خانی مهمترین نکات در بحث هسته‌ای را همان اصول مورد تبیین مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: حقیقتا تنها راه حفظ عزت مردم و کشور بخصوص در بحث اخیر توجه به خطوط قرمز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری که در حقیقت همان اصول و آرمان‌های انقلاب است، می‌باشد.

,

مردم فیروزکوه طومار گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند

,

DSCF6047

, DSCF6047, DSCF6047,

به گزارش روز پنجشنبه دیمه نیوز، زائران اعزامی حرم امام خمینی(ره) از فیروزکوه در آستانه اعزام به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تهیه طوماری گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند.

, دیمه نیوز,

در این طومار آمده است:

,

“ما شهروندان فیروزکوهی برای اطمینان از نتایج مذاکرات وظیفه خودمان می دانیم که گزاره برگ ملی خود را در مقابل گزاره برگ جعلی آمریکا منتشر کنیم تا همه مردم جهان واقعیت را بدانند و معلوم باشد که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد مقصر آمریکا است.

,

نمازگزاران ملارد پس از اقامه نماز جمعه ، طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند.

,

نمازگزاران ملارد پس از اقامه نماز جمعه ، طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای را امضاء کردند.

,

به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد، طومار حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای ظهر امروز در حاشیه برپایی نماز جمعه شهرستان ملارد توسط نمازگزاران امضا شد.

, پایگاه خبری اقتدار ملارد,

در این طومار نوشته شده است: ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح مقام‌های کشور با امضای گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته‌ای را با این شش اصل می‌دانیم.

,

بعد از خانواده شهدای هسته ای و ۱۷۳۱۷ از حقوق دانان کشور این گزاره برگ به امضای مردم ولایت مدار و عاشورایی شهرستان بهرستان نیز رسید.

,

امضای طومار مردم ملارد

, امضای طومار مردم ملارد,

امضای طومار مردم ملارد

, امضای طومار مردم ملارد,

امضای طومار مردم ملارد

, امضای طومار مردم ملارد,

امضای طومار مردم ملارد

, امضای طومار مردم ملارد,

امضای طومار مردم ملارد

, امضای طومار مردم ملارد,

نمازگزاران ملارد

, نمازگزاران ملارد ,

امضای طومار مردم ملارد

, امضای طومار مردم ملارد,

گزاره برگ به امضای مردم ولایت مدار و عاشورایی شهرستان بهارستان رسید

,

به گزارش پایگاه خبری بهارستانه ، بعد از نماز جمعه ی روز ۱۵ خرداد ماه در شهرستان بهارستان در دو بخش بوستان و گلستان گزاره برگ ملت ایران در خصوص موضوع هسته ای با شش اصل زیر به امضای این مردم ولایت مدار و عاشورایی رسید.
علاوه بر مردم مسئولین بهارستان ائمه ی جمعه و گلستان و نسیم شهر حجت الاسلام صفایی و حجت الاسلام محسن زاده و دکتر ابراهیم نکو نماینه ی مردم شهرستان بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ عبدلمالکی فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان حجت الاسلام والمسلین حبیبی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و … امضا کردند.

, بهارستانه ,
,

4

, 4, 4,

2

, 2, 2,

23

, 23,

11
این گزاره برگ که تمام حاضرین نماز جمعه ی شهرستان آن را امضا کردند نشان گر این موضوع بود که مردم شریف و شهید پرور بهارستان دنبال راه شهدا امام راحل شهدا و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند

, 11,
,

بیانیه مردم رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای

, بیانیه مردم رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای,

مردم شهید پرور شهرستان رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران برای مذاکرات هسته ای بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش رباط نیوز، انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)،امروز بااقتدار در تمام عرصه های جهانی درخشیده است، پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیمودن پیچ و خم های بسیار به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شده که تکیه گاه بزرگ مسلمانان و آزادگان جهان است.

,

مردم شهید پرور شهرستان رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران برای مذاکرات هسته ای بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش رباط نیوز، انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)،امروز بااقتدار در تمام عرصه های جهانی درخشیده است، پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیمودن پیچ و خم های بسیار به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شده که تکیه گاه بزرگ مسلمانان و آزادگان جهان است.

,

مردم شهید پرور شهرستان رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران برای مذاکرات هسته ای بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش رباط نیوز، انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)،امروز بااقتدار در تمام عرصه های جهانی درخشیده است، پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیمودن پیچ و خم های بسیار به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شده که تکیه گاه بزرگ مسلمانان و آزادگان جهان است.

,

مردم شهید پرور شهرستان رباط کریم در حمایت از گزاره برگ ملت ایران برای مذاکرات هسته ای بیانیه ای صادر کردند.

,

به گزارش رباط نیوز، انقلاب اسلامی با هدایت های امام خمینی(ره) و خلف صالح او حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)،امروز بااقتدار در تمام عرصه های جهانی درخشیده است، پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیمودن پیچ و خم های بسیار به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شده که تکیه گاه بزرگ مسلمانان و آزادگان جهان است.

, رباط نیوز,

امروزاستکبار جهانی نمی خواهد ایران اسلامی به سلامت از پیچ بزرگ تاریخ معاصر عبور کند، ما مردم شهید پرور شهرستان رباط کریم،همگام با ملت ایران با تأسی از حضرت آیه الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی اعلام می داریم عزت کشور را و شش اصل ذیل باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود و گر نه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶ گانه را ندارد.

,

امضای مردم پردیس بر طومار گزاره برگ ملی هسته ای

, امضای مردم پردیس بر طومار گزاره برگ ملی هسته ای,

به گزارش پردیس خبر اهالی شهرستان پردیس ظهر امروز ضمن حضور در نماز جمعه به امضای طومار گزاره برگ ملی هسته ای پرداختند.

, ردیس خبر,

عکس1074

, عکس1074,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاستهای خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پردیس خبر در مورد گزاره برگ گفت: مقام معظم رهبری از زمان استارت مذاکرات ۱+۵ به روند این مذاکرات جهت توقف در ایستگاه نهایی خوش بین نبودند و در مقاطع زمانی مختلف تیم مذاکره کننده ایرانی را هدایت می کردند.

, پردیس خبر ,

حقیقت پور با تاکید بر اینکه غیر قابل اعتماد بودن دشمن رنگ و بوی گزاره بر گ است، اضافه کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در صف حمایت از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شانه به شانه در کنار دولت مردان و متولیان نظام جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری ایستاده اند.

,

ابراهیم نکو عضو مجلس شورای اسلامی در مورد گزاره برگ یا فکت شیت ملی با رونمایی توسط خانواده شهدا، نخست در تشریح ترور شهدای هسته ای کشور، گفت: ایران اسلامی در طول مذاکرات ۱+۵ مراحل مختلفی را برای پیشبرد مذاکرات بر مدار اقتدار ایران اسلامی طی کرده است.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه