اخبار داغ

اقشار مختلف هرمزگان در دفاع از گذاره برگ ملی؛

خروش موج همزبانی مدافعان خلیج فارس در حمایت از گذاره برگ ملی+تصویر

خروش موج همزبانی مدافعان خلیج فارس در حمایت از گذاره برگ ملی+تصویر
اقشار مختلف مردم هرمزگان همدل و همزبان با ملت ایران حمایت خود را با گذاره برگ ملی اعلام کردند و از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خواستار حفظ آرمان هایی نظام از دستاوردهایی جوانان ارزشی میهن حفظ و پاسداری نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، عبدالمجید دبیده ،رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان  با اعلام حمایت از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فکت شیت ایرانی گفت:جامعه ورزش استان هرمزگان گوش به فرمان رهبر انقلاب است وو هر ماموریتی که از جانب ایشان عنوان شود به بهترین نحو انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز،,

وی با بیان انکه غربی ها هیچگاه به دنبال منافع جمهوری اسلامی ایران نبودند، اظهار کرد: غرب باید به دنبال کسب رضایت از کشور ما باشد لذا شرط غرب بای بازدید از مرکز نظامی ما قابل قبول نیست.
دبیده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مطمئن باشد که ملت ایران اجازه نخواهد داد که غربی ها از خطوط قرمز تعیین شده نظام عبور کنند، افزود:مذاکره کنندگان باید منافع ملت ایران و خواسته های مردم و رهبری را مد نظر قرار دهند چرا که فرامین رهبر انقلاب یک وظیفه شرعی است.
وی به نمایندگی از جامعه ورزشکار هرمزگان اعلام کرد:نمایندگان ایران در مذاکرات هسته ای باید برای گرفتن حق ملت ایران با جدیت و استواری تلاش کنند تا شرمنده نسل های بعدیمان نشویم.

,
,
,

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید از حوزه قدرت وارد شود

, تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید از حوزه قدرت وارد شود,

 

,

مرتضی بهرامی،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد بندرعباس با بیان اینکه فکت شیت ایرانی اصل بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد،گفت: باید مقتدارنه برای تحقق و توسعه دستاوردی که بدست آوردیم عمل کنیم و نسبت به  آن پافشاری داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید بدست آمده است  و نباید نسبت به آن کم اهمیت باشیم،اظهار کرد:اصل های فکت شیت ایرانی و بیانات رهبر معطم انقلاب استناد به استقلال کشور دارد و ما نیز همصدا به تمام ملت ایران از این گذاره برگ حمایت می کنیم.

,

بهرامی با بیان اینکه بهانه بازید از مراکز نظامی ایران توسط غرب نشان از خوی استکباری آنان دارد، عنوان کرد: آمریکا به دنبال تشکیل امپراتوری استکبار است لذا به این خاطر به دنبال دستیابی به مراکز نظامی و آشنایی با دانشمندان ایرانی است تا به هدفشان دست یابند و راحت تر جمهوری اسلامی را از پای درآورد.

,

وی افزود:  مسائل هسته ای بهانه ای برای رسیدن به اهداف استکباری است و مسلما ملت ایران و دانشجویان نسبت به این موارد آگاه هستند و اجازه نخواند داد عاملین آمریکایی و صهیونستی خواسته های غیر معقولشان را بر ملت ایران تحمیل کنند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس با بیان اینکه تیم مذاکره کننده باید شخصیت ملت ایران را در نظر بگیرند تاکید کرد: ایران نباید در بحث مذاکرات ضرر کند و  مذاکرات بر ملت ما تحمیل شود.

,

بهرامی خاطر نشان کرد:تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید از حوزه قدرت وارد شوند تا حوزه نرم  و لبخند چراکه تجربه نشان داد اگر در برابر غرب انعطاف داشته باشیم گستاخ تر و پرهجمه تر وارد می شود.

,

 

,

تیم مذاکره کننده هسته ای از آرمان های انقلاب پاسداری نمایند

, تیم مذاکره کننده هسته ای از آرمان های انقلاب پاسداری نمایند,

حجت الاسلام حسین کرتی خورگویی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان هرمزگان با اشاره به اصول گذاره برگ با بان اینکه باید تمام مسائل مربوط به مذاکرات هسته ای شفاف بیان شود ، گفت:مردم باید از جزئیات مذاکرات اطلاع داشته باشند تا بتوانیم راهبرد خوبی را برای نظاممان داشته باشیم چرا که ما چیزی برای پنهان کاری نداریم.

,

 

,

وی بااشاره به اینکه عقب نشینی در مسائل اساسی دشمن را گستاخ تر می کند، اظهار کرد: باید بر اصولمان پای فشاری کنیم تا دستاوردهایی که جوانان ارزشی میهمنان  بدست آورده اند را حفظ و پاسداری نماییم.

,

کرتی تصریح کرد: اگر دشمن اطلاعات  مراکز نظامی کشور را بدست آورد همان بلایی را که بر سر عراق آوردند ایران به دچار می شود

,

وی افزود:تمام مراکز نظامی عراق به بهانه های واهی مورد بازرسی قرار گرفته شد و دشمنان و با آشنایی از مسائل نظامی عراق توانستند بر ملت و دولت عراق غلبه کند لذا نباید گذاشت تا دشمنان به مسائل نظامی کشور وارد شوند چرا که به اساس نظام ضربه خواهند زد.

,

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان هرمزگان خاطر نشان کرد:جامعه روحانیون و طلاب استان هرمزگان  از تیم مذاکره کننده هسته ای  انتظار دارد که خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبیین کردند رعایت و از آرمان های انقلاب پاسداری نمایند تا به اهداف اصلی که پاسداری از نظام است دست یابیم.

,

 

,

 

,

طومار_033

, طومار_033,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

طومار_027

, طومار_027,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

طومار_019

, طومار_019,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

طومار_012

, طومار_012,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

طومار_003

, طومار_003,

 

,

طومار_009

, طومار_009,

 

,

طومار_026

, طومار_026,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه