اخبار داغ

فتح‌الله‌زاده:

نباید منتقدان هسته‌ای را "کارخراب‌کن" دانست/صلاح مملکت ما را رهبری بیش از هر فرد دیگری می‌داند

نباید منتقدان هسته‌ای را "کارخراب‌کن" دانست/صلاح مملکت ما را رهبری بیش از هر فرد دیگری می‌داند
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال ضمن حمایت از گزاره برگ ملی هسته‌ای، انتقادات از تیم هسته‌ای را باعث تقویت و رفع ایرادات مذاکرات دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال ضمن حمایت از گزاره برگ ملی هسته‌ای با یادآوری شهدای جنگ تحمیلی گفت: «زمانی ما به خاطر حفظ عزتمان شهیدان زیادی مثل روشن علی میرزایی، آقای روشنی و ... دادیم. زمانی در شلمچه در پنج متر 100 تا موشک و خمپاره می‌زدند. آنجا نقل و نبات نمی‌ریختند و انسان‌های شریفی جانشان را از دست دادند. از خون بچه‌ها شط درست شده بود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,

فتح‌الله‌زاده ادامه داده: «این تاوانی است که ما دادیم تا الان جلوی پنج کشور اروپایی و آمریکا می‌ایستیم. این عزت را شهیدان به ما دادند.»

,

وی گفته: «صلاح مملکت ما را رهبری بیش از هر فرد دیگری می‌داند. ما هم باید با بصیرت خود نگاه کنیم چه چیزی را بدست می‌آوریم و چه چیزی را از دست می‌دهیم.»

,

مدیرعامل سابق استقلال گفت: نباید کسانی که انتقاد می‌کنند را کارخراب‌کن دانست و اظهار داشت: «هنوز اتفاقی نیفتاده است و اگر کسی انتقاد می‌کند، می‌تواند به رفع ایرادات تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کمک کند.»

,

وی در خاتمه نیز گفت: «زمانی وقتی ما می‌خواستیم بحث هسته‌ای بکنیم، روی 3 درصد یا 5 درصد بحث می‌کردیم ولی الان روی 20 درصد و بالاتر بحث می‌کنیم. این چیزی است که با ایستادگی بدست آمده است.»

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه