اخبار داغ

دانا گزارش می دهد/

حضور دقیقه 90 مسئولان در ورزشگاه/ تماشای یک ست؛سهم مسئولین برای والیبال

حضور دقیقه 90 مسئولان در ورزشگاه/ تماشای یک ست؛سهم مسئولین برای والیبال
والیبالیست ها تا اینجا وظیفه خود را انجام داده اند حالا باید دید مسئولانی که خود را در این موفقیت ها سهیم می دادند چگونه به تلاش ملی پوشان ارج می گذارند. حالا زمان آن است که صاحب ورزش کشور و دولت از والیبالیست ها دلجویی کنند و روحیه و انگیزه بازیکنان را برای بازی های آینده بالا ببرند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا والیبال ایران در یکی دو سال اخیر همواره گل کاشته است، تقویم اخبار ورزشی ایران گواه این است که سربازان والیبال بارها دل مردم را شاد کرده و خلق شگفتی کرده‌اند،  آنها پس از کسب قهرمانی های پی در پی در آسیا، درخشش در جام جهانی و راه‌یابی به لیگ جهانی و بزرگی در این لیگ حالا لقب غول کش های لیگ جهانی را بدست آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی والیبال ایران بر خلاف انتظارها در نخستین سال حضورش موفق شد تا صربستان(قهرمان اروپا)، ایتالیا دومین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان و کوبا کشور صاحب سبک این رشته ورزشی را شکست دهد. نمایش فوق العاده تیم ملی والیبال موجب برانگیخته شدن غرور ملی ایرانیان شد و موجب گشت تا همه جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند؛ پیروزی هایی که اتفاقی بدست نیامد و حاصل تلاش شبانه روزی سربازان والیبال ایران بود.

,

 اتفاقا همین روند را هم ادامه داده و حالا در سومین حضور خود در لیگ جهانی تمام تیم های مدعی دنیا مانند آمریکا و روسیه را شکت می دهند تا تحسین کارشناسان والیبال دنیا را برانگیزند.

,

والیبالیست هایی که از جان و دل برای سرافرازی پرچم ایران جنگیده اند حالا با دلخوری از برخی مسئولان گلایه می کنند، آن‌ها حاضر نیستند در این باره مصاحبه کنند و حرفی بزنند اما در فضای دوستانه و صمیمی گلایه‌های خود را تکرار می کنند.

,

 باید گفت هیچ کس شائبه ای در تقدیر از قهرمانان فوتبال ندارد اما انصافا چرا مسئول اول ورزش کشور عنوان می‌کند که موفقیت فوتبال در رسیدن به جام جهانی از همه‌ی افتخارات رشته های ورزشی دیگر مهمتر است. آیا به راستی این اظهار نظرها کام سایر قهرمانان از جمله والیبالیست ها را تلخ نمی کند.

,

یکشنبه شب والیبالیست های ایران شبی تاریخی را در ورزش ایران ثبت کردند و برابر تیم پرقدرت آمریکا و مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جهانی، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافتند. حضور مسئولان سیاسی و ورزشی در سالن مسابقه یکی از نکارت مثبت این بازی بود اما باید گفت چرا فقط زمانی  شاهد حضور مسئولان چهره های تاثیر گذار ورزش کشور هستیم که تیم به موفقیت رسیده است.

,

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در رختکن تیم ملی خطاب به مسئولان گفت: صحبت کردن راجع به مسائلی که برای ما والیبالیست ها مهم است، دیگر تکراری شده و برای همه ثابت شده که برای ما دلخوشی مردم و لحظه شماری برای بازی کردن مقابل تماشاگران ایرانی، خیلی مهم است و همه می دانند که این مسئله برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.  

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سال گذشته آقای ابوترابی به جمع ما آمدند اما الان نزدیک به 9 ماه است که ما ایشان را ندیده ایم. این باعث شده تا ما گمان کنیم مسئولان فقط بعد از بردهای تیم ملی والیبال در لیگ جهانی به ما سر می زنند. الان هم مطمئن هستم مسئولانی که در رختکن حضور دارند، وقتی تشریف ببرند بعد از لیگ جهانی سال بعد آنها را خواهیم دید.  

معروف در ادامه انتقادات خود عنوان کرد: خیلی دوست داشتم امروز به جای بیان کردن مشکلات اقتصادی و دغدغه های دولت، حتی به دروغ هم که شده شما به ما اعلام می کردید که از این تیم حمایت می کنید. باید مجسمه بچه های این تیم را از طلا ساخت.

,
,
,
,
,

من هم خیلی خوشحال هستم که با این نسل همبازی هستم و در مجموعه آقای داورزنی کار می کنم. افتخار می کنم که آقای خوش خبر کنار ما هستند و این مجموعه اگر یک روز از هم جدا شود، مطمئن باشید که دل ما برای هم تنگ خواهد شد چراکه بیش از حد به یکدیگر وابسته هستیم، اما احساس می کنم که شما(مسئولان) از ما جدا شدید. نمی دانم این جدایی تا کجا ادامه خواهد داشت.

,

به هر حال با توجه به کم لطفی هایی که نسبت به افتخارآفرین‌های والیبال در سال های اخیر شده است، انتظار می رود حداقل به موفقیت های تیم ملی والیبال هم‌پای صعود تیم ملی فوتبال پاداش اعطا شود. انتظار می رود تا مسئولان نه در حرف بلکه در عمل ثابت کنند که بین رشته های ورزشی مختلف تبعیض قائل نمی‌شوند.

,

والیبالیست ها تا اینجا وظیفه خود را انجام داده اند حالا باید دید مسئولانی که خود را در این موفقیت ها سهیم می دادند چگونه به تلاش ملی پوشان ارج می گذارند. حالا زمان آن است که صاحب ورزش کشور و دولت از والیبالیست ها دلجویی کنند و روحیه و انگیزه بازیکنان را برای بازی های آینده بالا ببرند. 

,

انتهای پیام/م

 

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه