اخبار داغ

جولان "هاشمی‌ها" در روزنامه‌های اصلاح‌طلب

جولان "هاشمی‌ها" در روزنامه‌های اصلاح‌طلب
در صفحه اول روزنامه‌های دولتی و اصلاح‌طلب امروز، مصاحبه های مختلفی با محمد هاشمی، هاشمی رفسنجانی، فایزه هاشمی با محورهای ارتباط هاشمی با رهبری، قدرت هاشمی و دانشگاه آزاد در این روزنامه ها دیده می‌شود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، روزنامه‌های اصلاح‌طلب و دولتی در اقدامی هماهنگ با محور قرار دادن سفر محمد خاتمی به خارج از کشور و حضور در تشییع جنازه ماندلا، به نوعی خواستار رفع ممنوع الخروجی وی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

همچنین مصاحبه های مختلفی با محمد هاشمی، هاشمی رفسنجانی، فایزه هاشمی با محورهای ارتباط هاشمی با رهبری، قدرت هاشمی و دانشگاه آزاد در این روزنامه ها دیده می‌شود.

,

در ادامه حملات گسترده چند روز پیش این رسانه ها به مجلس، از میان اختلافات صورت گرفته در تأمین اجتماعی به موضوع اسامی نمایندگانی که کارت هدیه دریافت کرده اند، پرداخته شده است.

,

برخی از روزنامه های وابسته به دولت نیز با انتشار صحبت های ابتکار در جمع دانشجویان، بحث آزادی بیان در صحبت های وی را برجسته کرده اند.

,

صحبت های ظریف با الجزیره نیز از موضوعاتی بود که در این رسانه ها به چشم می خورد.

,

روزنامه اعتماد نیز تیتر اول خود را به فتنه 88 اختصاص داده است و از آن با عنوان "سوء تفاهم 88" نام برده است و نامه 9 اصلاح طلب به روحانی در خصوص فتنه 88 را منتشر کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه