اخبار داغ

عکس‌نوشت/وعده درمان رایگان را فراموش کنید

عکس‌نوشت/وعده درمان رایگان را فراموش کنید
طی روزهای گذشته، کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه صدرای چهار ساله را شکافتند و او را روانه خانه کردند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته، کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه صدرای چهار ساله را شکافتند و او را روانه خانه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر طلوعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در تشریح ماجرا گفت: دختری چهارساله هفته گذشته به دلیل پارگی ناحیه چانه به اورژانس بیمارستان اشرفی اصفهانی در خمینی شهر مراجعه و کادر حاضر، سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. در ادامه وقتی می‌بینند مادر بیمار توانایی پرداخت هزینه 150 هزار تومانی درمان را برای ترخیص ندارد، با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و بیمار با خونریزی و پارگی چانه از بیمارستان خارج می‌شود.

,

جالب اینجاست؛ یکی از وعده های دولت تدبیر و امید درمان رایگان در بیمارستان های دولتی بوده است که گویا به ناچار باید این وعده را هم به فراموشی سپرد.

, جالب اینجاست؛ یکی از وعده های دولت تدبیر و امید درمان رایگان در بیمارستان های دولتی بوده است که گویا به ناچار باید این وعده را هم به فراموشی سپرد., جالب اینجاست؛ یکی از وعده های دولت تدبیر و امید درمان رایگان در بیمارستان های دولتی بوده است که گویا به ناچار باید این وعده را هم به فراموشی سپرد.,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه