اخبار داغ

ثبت‌نام نماینده اسبق اردبیل درانتخابات مجلس دهم

ثبت‌نام نماینده اسبق اردبیل درانتخابات مجلس دهم
سید کاظم موسوی نماینده اسبق مردم اردبیل برای انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلانه، ساعت 10 صبح امروز سید کاظم موسوی در جمع طرفدارانی با  شال های فیروزه ای و پلاکاردهایی با مضنون "تجربه دیروز ، همت والا  = توسعه فردا" در دست  وارد فرمانداری اردبیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلانه, سبلانه,

استاد غفاری شاعر اهل بیت نیز موسوی را در ثبت‌نام مجلس دهم همراهی کردند.

,

سید کاظم موسوی که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در شهرستان اردبیل بود در دور دوم انتخابات مجلس نهم از راه یابی به مجلس بازماند، در زمان ثبت نام مجلس دهم گفت: اگر توفیق نمایندگی مجلس دهم را داشته باشم تلاش خواهم کرد تا در معیت دو نماینده دیگر این حوزه انتخابیه، اختلافات بین نمایندگان استان را به حداقل برسانم و برای توسعه استانی مثمر ثمر باشم.

,

وی داشتن تجربه نمایندگی را فرصتی  مغتنم دانست و افزود:  این تجربه  در ارائه برنامه ها کمک حال ما خواهد بود.

,

 سید کاظم موسوی اعلام کرد که حتی برای وضعیت نیمه توسعه یافتگی استان اردبیل هم برنامه و حرفی برای گفتن دارد.

,

وی گفت که از جبهه اصولگرایی آمده که وصل به آرمانهای انقلاب، شهدا و ولایت است اما دیگر گرواه ها را هم ترد نمیکند و در صورت برنده شدن در انتخابات حامی دولت خواهد بود. 

,

موسوی پیش تر اعلام کرده بود که که به دعوت جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، متدینین، علما و فضلا، کسبه، اصناف، جامعه علمی، دانشگاهی، ورزشکاران، کارگران، کشاورزان و اقشار مختلف مردمی وارد عرصه انتخاباتی شده است.

,

سید کاظم موسوی به عنوان مشاور عالی وزیر دادگستری در امور ایثارگران وزارت خانه مشغول بود، در ۲۵ خردادماه ۹۴ استعفای رسمی خود را تقدیم مقام وزارت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه