اخبار داغ

رییس شورای اسلامی شهر بومهن:

شهر بومهن آنطور که رسانه ها معرفی می کنند نیست

شهر بومهن آنطور که رسانه ها معرفی می کنند نیست
رییس شورای اسلامی شهر بومهن ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص شهر بومهن عنوان کرد: شهر بومهن آنطور که رسانه ها معرفی می کنند نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر دکتر محمد رستمی نیا رییس شورای اسلامی شهر بومهن در مراسم امضای تفاهم نامه پدافند غیر عامل ما بین دانشگاه جامع امام حسین (ع) و شهرداری بومهن اظهار داشت: من از جنبه شهری بومهن عرض می کنم که بومهن برخلاف آنچه که شهردار گفت سرزمین بین دو رود هم معنی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پردیس خبر ,

وی ادامه داد: پس از خروج از رشته کوه البرز اولین شهری که به آن می رسیم بومهن است و بعد از خروج از تهران هم اولین شهری که به آن می رسید بومهن است. بومهن از قدیم محل گذر تمام اقوام بوده است.

,

رییس شورای اسلامی شهر بومهن اذعان داشت: رودهن که بعد از بومهن قرار گرفته است، محل تلاقی مردم ترک زبان و مازنی زبان است، اینها مزیت های بومهن است ولی خوب نباید از حق و انصاف گذشت که در طول سالیان گذشته در حق بومهن اجهاف هم شده است.

,

رستمی نیا تاکید کرد: من اصلاً در بعد اقتصادی و ساختمانها و فرهنگ نمی خواهم وارد بشوم فقط آن نام بدی بوده که همیشه بعضی ها پشت سر بومهن می گفته اند.

,

وی تصریح کرد: من در بومهن به دنیا آمده و بزرگ شده ام و اگر امروز در خدمت شما هستم به برکت همین بومهن است. خدا را شکر که بعد از دو سال و نیم خدمت گذاری در این شهر امروز واقعاً خوشحال هستم که می بینم این جلسه برگزار شده است.

,

رییس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: خوشحالی من برای این نیست که نام بومهن به عنوان اولین شهر در پدافند غیر عامل مطرح می شود بلکه برای این است که این تفکر و این دیدگاه که ما می خواهیم فعالیتهای زیادی را انجام بدهیم نمایان می شود.

,

رستمی نیا اظهار داشت: دست انداز وسنگ در راه خیلی زیاد است، ما در کشوری زندگی می کنیم که 5 یا 10 سال بدون جنگ نداشته است.

,

وی عنوان کرد: همه دوستان واقف هستند که اولین جایی که در دنیا دور آن یک خط کشیده اند که اینجا یک کشور بوده و از همان زمان تا کنون همواره در جنگ بوده ایم.

,

رییس شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: جنگ فقط شمشیر برداشتن و حمله نظامی کردن نیست، بلکه جنگ نرم نیز وجود دارد و آن جنگ نرمی که همه در مورد آن صحبت کرده اند و ما باید در قبال آن بجنگیم تفکراتی است که یک سری آن می بایست اصلاح بشود.

,

رستمی نیا اضافه کرد: من از همه خواهش می کنم که کمک بکنند تا روی این تفکر کار بکنیم، من سعی می کنم اولین کلاسهایی که برگزار می کنیم در بعد فرهنگی قضیه باشد. شهر بومهن آنطور که در خیلی از رسانه ها عنوان می کنند نیست.

,

وی تصریح کرد: ما 4 خیابان را کارشناسی شده و کوتاه مدت بسته ایم تا این بحران ترافیک برطرف شود اما برخی رسانه ها از آن به گونه ای دیگر صحبت می کنند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه