اخبار داغ

شما هنوز طفل هستی آقای طارمی/ بزرگ پرسپولیس شدن با ۱۲ گل نیست!

شما هنوز طفل هستی آقای طارمی/ بزرگ پرسپولیس شدن با ۱۲ گل نیست!
مهاجم پرسپولیس که هنوز به یک عنوان مهم با این تیم نرسیده و تعداد بازی‌های ملی‌اش هم دو رقمی نشده خودش را بزرگ پرسپولیس معرفی کرده اما نگاهی به کارنامه بزرگان نشان می‌دهد او هنوز طفل است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طارمی که هنوز جای پایش در پرسپولیس خشک نشده به واسطه کیفیت فنی نسبتا خوبی که دارد (البته در برهوت بی ستاره بودن پرسپولیس) توانسته خود را به بهترین گلزن این تیم تبدیل کند و شاید به واسطه همین چند گل زدن و محبوبیتی که به دست آورده خودش را بزرگ تیم می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طارمی که قبل از این چند حرکت اخلاقی و فرهنگی خوب انجام داده بود، به واسطه همین رفتارهای خوبش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و توجه بیشتری را هم متوجه خود دید اما ظاهرا او هم برای بزرگ شدن و بزرگ ماندن هنوز ظرفیت لازم را پیدا نکرده است.

,

چندی پیش بود که بازیکنان پرسپولیس در مراسم یاد بود مرحوم همایون بهزادی حضور پیدا نکردند و مورد انتقاد قرار گرفتند. طارمی در سایت شخصی اش پاسخ این انتقادات را داد و  جایی که دیگر نمی‌توانست حرف هایش را تکذیب کند، گفته بود که به علت این که مردم عکس سلفی می‌گرفتند، در مراسم یادبود مرحوم بهزادی شرکت نکرده است.

,

این مهاجم در ادامه همان اظهار نظرش گفته بود که هواداران اگر می‌خواهند سلفی بیندازند به درفشی‌فر بیایند. این در حالی است که همه روزه نیز هواداران زیادی به محل تمرین پرسپولیس می‌روند تا با بازیکنان محبوبشان عکس یادگاری بگیرند. اما طارمی میان همین هواداران هم که به درفشی فر می روند کمتر ظاهر می شود و بستگی دارد در چه شرایطی باشد.

,

طارمی در بازی برابر فولاد خوزستان یک کارت زرد گرفت تا دیدار برابر سایپا را از دست بدهد. طارمی در تمرین آخر تیمش برابر بازی با سایپا به علت سفر به شهرش غایب بود. اما برانکو این غیبت بازیکنش را در کنفرانس خبری منکر شد و گفت طارمی در تمام تمرینات تیم حضور دارد.

,

این مهاجم که نشان داده پتانسیل خوب بودن و خوب ماندن را دارد نباید در همین ابتدای راه که هنوز نه عنوانی را با پرسپولیس به دست آورده و نه قهرمانی دارد و نه بازیهای ملی اش دو رقمی شده راه را به اشتباه برود و اسیر احساسات و رفتارهای پرخاشگرانه شود.

,

مهدی طارمی می تواند یکی از ماندگارترین مهاجمان پرسپولیس شود اما برای رسیدن به این مرحله راهی سخت و دشوار دارد. او باید خویشتن دار باشد و سنجیده تر حرف بزند و رفتار کند. طارمی باید مشاورانی داشته باشد تا رفتارهای حرفه ای را هم به او یاد بدهند و اجازه ندهند او زود بسوزد و مثل خیلی های دیگر که چند صباحی درخشیدند و بعد محو شدند، از ذهن هواداران و رسانه ها برود.

,

برای بزرگ شدن در پرسپولیس شاید راه سختی نباشد اما برای بزرگ ماندن راه بسیار سخت و پر از پستی و بلندی هاست. طارمی اگر می خواهد آنطور که گفته بزرگ باشد باید تفکراتش و برخوردهایش را هم مانند بازیکنان بزرگ کند.

,

مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه