اخبار داغ

نماینده مجلس نهم:

اگر روند بازشماری آراء طولانی شود نمایندگان منتخب از حضور در مجلس باز خواهند ماند

اگر روند بازشماری آراء طولانی شود نمایندگان منتخب از حضور در مجلس باز خواهند ماند
کاندیدای معترض نتایج انتخابات مجلس دهم گفت: آنچه که مشخص است اگر روند بازشماری آراء طولانی شود و قبل از زمان صدور اعتبارنامه نتایج نهایی اعلام نگردد نمایندگان منتخب تا تائید صحت انتخابات از حضور در مجلس باز خواهند ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به آغاز بازشماری آراء صندوق‌ها از بعد از ظهر دیروز، اظهار داشت: اکیپ هیئت نظارت تهران صبح امروز در تبریز حضور یافته و مقرر شده  بعد از برگزاری جلسه توجیهی، از عصر دوشنبه بازشماری تمامی صندوق‌های رأی حوزه انتخابیه تبریز شروع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: تعداد دقیق نفرات اکیپ تهران برای ما نامعلوم است اما طبق اطلاعات دریافتی در این وهله تعداد نفرات بیشتری به تبریز اعزام شده‌اند تا روند شمارش و اعلام نتایج تسریع یابد.

,

نفر پنجم انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال به طول انجامیدن روند بازشماری آراء و عدم حضور 4 نماینده منتخب در مجلس دهم، ابراز کرد: آنچه که مشخص است اگر روند بازشماری آراء طولانی شود و قبل از زمان صدور اعتبارنامه نتایج نهایی اعلام نگردد نمایندگان منتخب تا تائید صحت انتخابات از حضور در مجلس باز خواهند ماند.

,

وی بیان داشت: بلافاصله بعد از تائید صحت انتخابات و صدور اعتبارنامه نمایندگان منتخب مردم می‌توانند در خانه ملت حاضر شوند؛ لذا محرومیت یک ساله نمایندگان صحت ندارد و آرزومندیم نتایج نهایی سریعا اعلام گردد.

,

این نماینده مجلس نهم ابراز امیدواری کرد آراء توسط اشخاصی امین بازشماری شود و بعد از اعلام نتیجه رسمی توسط شورای نگهبان، کسی که واقعا منتخب مردم بوده به مجلس راه یابد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه