اخبار داغ

باشد که مسئولی به خود بگیرد؛

حقی که از مردم ضایع شد و آبرویی که از آذربایجان شرقی رفت را چه کنیم؟/ تخلف کن و ارتقاء بگیر!

حقی که از مردم ضایع شد و آبرویی که از آذربایجان شرقی رفت را چه کنیم؟/ تخلف کن و ارتقاء بگیر!
معادله عجیبیست بحث استانداری آذربایجان شرقی و مدیرانش، نه از عملکرد خود در مقابل مستندات شورای نگهبان به صورت قانونی دفاع می کنند و نه اتفاقات را گردن می گیرند و پاسخگو می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش زیتون، انتخابات با تمام اتفاقاتش، با تمامی شور و هبجانش، با همه رقابتها و رفاقتهایش برای کاندیداها در آذربایجان شرقی تمام شد. همه آن کاندیداها، چه انتخاب شده ها و چه انتخاب نشده ها که به قانون تمکین کردند، در کنار مردم پیروز واقعی این انتخابات هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون،,

انتخابات در آذربایجان شرقی به خصوص در مرحله دوم، دارای حواشی فراوانی بود. طبق آمار و شواهد موجود، آذربایجان شرقی پر حاشیه ترین استان در انتخابات مرحله دوم مجلس دهم در کشور بوده است.

,

تغییر یک نماینده پس از بازشماری صندوق ها در تبریز و ابطال انتخابات یک حوزه انتخابیه، خالی بودن 6 کرسی از استان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. اکنون که نتایج بازشماری آرای تبریز مشخص و تغییرات قابل توجهی در آرا مشاهده شده و سرنوشت یک نماینده هم تغییر کرده است، باید از آن مسئول اجرایی که بعد از انتخابات چوب لای چرخ روند بازشماری آرا می گذاشت و سعی داشت وانمود کند هیچ اتفاقی نیافتاده پرسید، چقدر به امانتداری در حق الناس حساسید؟ اصلا آرای مردم را حق الناس می پندارید؟

,

اگر بازشماری توسط شورای نگبان صورت نمی گرفت که البته تمامی تلاش ها و سنگ اندازی ها و بازی های رسانه ای طراحی شد تا به انجام نرسد، سرنوشت انتخابات و یک نماینده به نا حق تغییر می کرد،حق و حقوق رای دهندگان ضایع می شد.

,

حال از ماجرای تبریز می گذریم، بیان شد که غیر عمدی و سهوی بود!، حوزه انتخابیه ای که انتخاباتش به دلیل دخالت های غیر قانونی ابطال می شود را چه کنیم؟ نباید پرسید که منظور از دخالتهای غیر قانونی چیست؟ نباید پرسید چگونه و توسط چه کسانی؟

,

مسئول اجرایی انتخابات در اهر و هریس اکنون نباید پاسخگو باشد؟ نباید توضیح دهند که ماجرا از چه قرار است؟ این همه سکوت و در نهایت مقصر جلوه دادن کاندیدای شکست خورده توسط مسئول اجرایی انتخابات بدون هیچ توضیحی چه معنایی دارد؟

,

فرماندار اهر در سخنانی عجیب اعتراض کاندیدای شکست خورده را دلیل ابطال معرفی می کند، اما هیچ اشاره ای به مستندات و مورد اعتراض این کاندیدا نمی کند. شورای نگهبان با مستندات تصمیم می گیرد. اگر تصمیم شورای نگهبان نادرست است دلایل و مستندات خود را ارائه دهند و از حقوق مردم دفاع کنند و اگر پاسخی ندارند گردن بگیرند همه چیز را نه این که شانه خالی کنند.

,

اکنون مردم اهر و هریس یک سال از داشتن نماینده در مجلس محروم شده اند، مردم بهای عملکرد ضعیف چه کسانی را پرداخت می کنند؟ باید بررسی کرد باید دید مقصرینی که سعی می کنند پنهان شوند.

,

 باید از مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی که امروز گفته است فرمانداران اهر و هریس ارتقا می یابند ( اینجا) ، پرسید به چه دلیلی؟ برای اینکه مردم به خاطر عملکرد ضعیفشان در اجرای انتخابات، یک سال از حق داشتن نماینده در پارلمان محروم شده اند. حق و حقوق مردم مظلوم که محل لج و لجبازی نیست. به جای برخورد ارتقا می دهند. در این صورت بعد این کدام مسئول وضیفه اش را به درستی انجام خواهد داد؟! بدعت غلطیست که گذاشته می شود.

, ( اینجا) ,

معادله عجیبیست بحث استانداری آذربایجان شرقی و مدیرانش، نه از عملکرد خود در مقابل مستندات شورای نگهبان به صورت قانونی دفاع می کنند و نه اتفاقات را گردن می گیرند و پاسخگو می شوند. یکی به میخ می زنند یکی به نعل!

,

صد رحمت به ورزش فوتبال که همه از دستهای پشت پرده و فسادش مثل ها می سازند، ولی باز مربی که اشتباه می کند و تعویضهایش به ضرر تیم تمام می شود و در نهایت تیمش نتیجه نمی گیرد، تمام مسئولیتهای شکست را گردن می گیرد و در صورت تکرار، بی سر و صدا استعفایش را می نویسد و می رود. مجموعه استانداری آذربایجان شرقی و هیئت اجرایی در انتخابات اخیر تیم شکست خورده میدان هستند، شکستهایی که در چندین حوزه انتخابیه به خاطر اتفاقات رخ داده، تکرار شده است.!

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه