اخبار داغ

وبلاگ وزنه سیاسی نوشت:

خزانه خالی و فیش های نجومی؛پارادوکسی از جنس اعتدال

خزانه خالی و فیش های نجومی؛پارادوکسی از جنس اعتدال
آقای حسن روحانی که در بازی برد-برد مذاکرات هسته ای، موفق شده بود در برجام 3 گل به آمریکا بزند و 2 گل دریافت کند،اخیراً بازی برد-برد دیگری را با اسحاق جهانگیری معاون اول خود در رابطه با بررسی و گزارش حقوقهای دهها میلیونی مدیران ناخلف خود کلید زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبلاگ وزنه سیاسی نوشت: آقای حسن روحانی که در بازی برد-برد مذاکرات هسته ای، موفق شده بود در برجام 3 گل به آمریکا بزند و 2 گل دریافت کند،اخیراً بازی برد-برد دیگری را با اسحاق جهانگیری معاون اول خود در رابطه با بررسی و گزارش حقوقهای دهها میلیونی مدیران ناخلف خود کلید زده و نتایج بازی در دور اول این شده، که هر کس از بیت امال دزدی کرده بی‌سر و صدا آن را برگرداند تا پرونده اش به تخلفات اداری نرود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزنه سیاسی,

ت

, ت,

 

,

 

,

در این بازی منافقانه کسی نیست از جناب روحانی و اسحاق خان بپرسد، وقتی که اکثر این غارتگران، بازنشست شده اند و تنها رابطه اداری آنان غارتگری اموال ملت بوده، پس چگونه می خواهید این بازنشسته ها را به مجازات برسانید؟ آیا نمی ترسید که این چپاولگران لب باز کنند و اسرار پشت پرده را بازگو نمایند؟!

,

 

,

حالا اگر برخی از مدیران متخلف بازنشسته نباشند، آیا امکان بررسی و صدور حکم، از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری که منتخب خود دولت هستند، وجود دارد؟ آیا هیئت رسیدگی به تخلفات اداری، مدیران ویژه دولت اعتدال را که با لابیگری مسئولین ارشد دولت، انتخاب شده اند، می تواند محاکمه نمایند؟!

,

-

, -,

 

,

 

,

وقتی حسین فریدون برادر رئیس جمهور، نقش قابل توجهی در تخلفات روی داده، دارد و اسحاق جهانگیری هم پاداش نجومی از یک کارخانه سیمان بعنوان عضو هیئت مدیره دریافت کرده، آیا صلاحیت شرکت در بازی حقوقهای چند ده میلیونی را دارند؟!

,

 

,

آقای حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، کارت قرمز از ملت دریافت کرده اند و با گرفتن کارت قرمز باید سریعاً زمین مسابقه را ترک کرده و حتی حق تماشای مسابقه را هم ندارند، حال باید پرسید؛ که چرا این دو نفر همچنان خود را محق حضور در مسابقه و داوری آن می دانند؟ شاید حکمت اعتدال بر این قرار گرفته و شاید هم کدخدا(آمریکا) بخاطر دریافت امتیاز فراوان در برجام، اذن ادامه حضور و داوری آنها را صادر کرده باشد؟!!!!

,

چ

, چ,

 

,

 

,

مردم صبور کشورم از رئیس جمهورشان می خواهند که بی خیال فیش‌های حقوقی لو رفته شود و لذا برای اینکه اعتماد ملت را جلب نماید، به این سئوال پاسخ دهد که وقتی گفتید؛ خزانه مملکت خالی است، از کدام محل میلیارها تومان هزینه بخش تفریحات ریاست جمهوری در پاستور نمودید؟ مردم از رئیس جمهور می خواهند، که برای اطمینان خاطر و برای اثبات راستگویی خود، نسبت به انتشار فیشهای پاداش وزراء و معاونین خود در سال 94 اقدام نماید!!!!!

,

 

,

به نظر وبلاگ وزنه سیاسی، بهترین راه برای جناب روحانی و غارتگران بیت المال، استعفاء و عذر خواهی از محضر ملت است، ولذا اینقدر به بیراهه و کجراهه نروید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه