شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: اجتماعی
ساعت: 06:17 منتشر شده در مورخ: 1392/05/28 شناسه خبر: 8390

رقص‌‌برهنه زنان و مردان در سواحل شمال! / عکس

جالب اینکه این افراد در واکنش به هرگونه اعتراض، سواحل دریا را نیز ملک شخصی خود عنوان می‌کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید که «چاردیواری، اختیاری» اما انگار دامنه تعریف این «چاردیواری» برای برخی افراد فرا‌تر از محیط خانه رفته و حتی اماکن عمومی را نیز ملک شخصی خود می‌دانند که می‌توانند با هر نوع پوشش و رفتاری در آن حاضر شوند و توجهی به سایر مردم و همچنین ارزش‌های اجتماعی ایرانیان نداشته باشند.

 

شهرهای شمالی کشور همیشه به عنوان یکی از اصلیترین مراکز تفریحی و گردشی ایران بوده و مردم از اقصی نقاط کشور برای گذران دوران تعطیلات خود به این استان‌ها سفر می‌کنند. طبیعت بکر، ساحل و دریا، هوای مطبوع و مردم میزبان‌نواز از جمله ویژگی‌های این منطقه است که سبب شده تا میزان مسافرین به شمال کشور، روز به روز افزایش یابد. 

اما در سال‌های اخیر، پدیده «شهرک‌سازی» در سواحل دریای خزر به شدت داغ شده و به یک تب واگیر در میان سرمایه‌داران و ثروتمندان تبدیل شده است. خرید شالیزار‌ها و زمین‌های کشاورزی از کشاورزان و باغداران و فطع درختان و تبدیل زمین‌های کشاورزی به شهرک‌های مسکونی، پدیده‌ای است که این سال‌ها رونق بسیاری داشته و مردم نیز از خرید ویلا در این شهرک‌ها استقبال می‌کنند.

 

 

 با این حال، عدم رعایت شرعیات و عرفیات از سوی ساکنین این شهرک‌ها سبب شده تا مردم و گردشگرانی که برای استفاده از طبیعت و ساحل دریای خزر به این مناطق سفر می‌کنند، از فضای غیراخلاقی سواحل گلایه داشته باشند. از آنجایی که ساحل دریا به طور عمومی برای همه مردم باز و استفاده از آن آزاد است، برخی از ساکنین شهرک‌های کنار دریا بدون توجه به اینکه این منطقه نیز یک فضای عمومی است و باید نسبت به رعایت قوانین اجتماعی در آن، اهتمام ورزید، اقدام به برگزاری مراسم غیراخلاقی با حرکات هنجارشکنانه می‌کنند. 


حضور خودروهای گرانقیمت در سواحل، پخش موسیقی‌های زننده با صدای بلند، حرکات غیراخلاقی و رقص مختلط و همچنین استفاده از پوشش‌های غیراسلامی، از جمله مواردی است که با اعتراض جدی مردم و گردشگران مواجه شده و حتی تذکر مردم به این افراد به قانون‌شکنان نیز سبب نشده تا آنان دست از اقدامات غیراخلاقی خود بردارند؛ یعنی وساحل دریای خزر که قرار است یکی از اماکن تفریحی برای خانواده‌های ایرانی باشد، به محل عیاشی و اعمال منافی عفت عده‌ای خاص تبدیل شده است.

 

جالب اینکه این افراد در واکنش به هرگونه اعتراض، سواحل دریا را نیز ملک شخصی خود عنوان می‌کنند و این حق را برای خود قائلند که چون در فلان شهرک اختصاصی دارای ویلای شخصی هستند، پس می‌توانند در ساحل دریای مشرف به شهرک نیز هرگونه تمایل دارند لباس بپوشند و دست به برگزاری مراسم غیراخلاقی و غیراسلامی بزنند. 

به نظر می‌رسد در این زمینه لزوم توجه جدی نهادهای نظارتی وجود دارد و دستگاه‌های انتظامی باید ضمن برخورد با این پدیده شوم که مزاحمت جدی را برای مردم متدین به وجود آورده، زمینه را برای برچیده شدن این رسوم غلط و غیرشرعی فراهم کنند؛ مساله‌ای که قطعا با حمایت گسترده و جدی مردم و افکار عمومی روبرو خواهد شد و اساسا این یک مطالبه عمومی از سوی همه ایرانیان مومن و متدین است که قصد دارند تا با خانواده خود از سواحل دریای خزر برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.

مبنع رجا

انتهای پیام/

 

https://www.dana.ir/8390
ارسال نظر
نظرات
علی
1392/05/28 - 08:20
پاسخ
عکس گرفتن از مردم اونم بی اجازه چی ؟؟؟
rateup 568
ratedown 57
ارسال نظر
پاسخ وحید به علی نه دیگه، عکس گرفتنش حلاله!!
rateup 108
 ratedown 145
1392/05/28 - 09:01
پاسخ محمد به علی اگه ناراحت ميشد كه اون طور لباس نمي پوشيد
rateup 117
 ratedown 84
1392/05/28 - 09:06
پاسخ ناشناس به علی در ملاعام و در مكان عمومي برهنه شدن ايرادي نداره عكس گرفتن اشكال داره!!!
rateup 196
 ratedown 138
1392/05/28 - 09:15
پاسخ رضاابراهیم پور به علی تو خیابان که لخت نکرده لب دریا است کمی هم منطقی باش خودتو مالک همه جا نبین حداقل یک خا برای نخلیه روخی حوانان بزارید مردم به خدا قسم عقده ای شدن
rateup 158
 ratedown 208
1392/05/28 - 09:25
پاسخ فاطمه به علی آقای محترم این همه عکاسادارند توی کوچه وخیابون از مردم عکس می گیرند وتوی روزنامه ومجله چاپ می کنند کسی نمی گهبدون اجازهخ چرا ؟بعدش هم موضوع چیز دیگه ای بوداما مثل اینکه شما مطالب رو مطالعه نکردید وچیز دیگه ای نظرتون رو جلب کرده است !!!واین همون موضوعی هست کهتوی جامعه ما بی داد می کنه
rateup 70
 ratedown 71
1392/05/28 - 10:40
یاسر
1392/05/28 - 08:39
پاسخ
در خاک باارزشمندی که مرگ شادی ونشاط است و هیچ تفکری برای بیماری عصاب نیست به نظرت کنار ساحلی ها گناهی کرده اند؟
rateup 63
ratedown 24
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به یاسر آقای رضا ابراهیم پور خود شما حاضری خانوادت لب دریا لخت بشن؟
rateup 25
 ratedown 36
1392/05/28 - 15:35
پاسخ حسن به یاسر ناشناس جان منطق میفهمی چیه ؟؟؟؟اینه که تا یه نفر یه حرفی زد پای خانوادشو وسط نکشی .بی منطق برای حرفت دلیل بیار .
rateup 12
 ratedown 8
1392/05/28 - 21:14
پاسخ فیروز به یاسر ناشناس جان اگه خونواده کسی هم لخت بشه اولین کسی که بهشون نگاه و تعرض میکنه امسال توئه.
rateup 3
 ratedown 3
1392/06/02 - 10:26
الفرقان
1392/05/28 - 08:39
پاسخ
باش تاصبح دولتت بدمد...
rateup 29
ratedown 7
ارسال نظر
باهوش
1392/05/28 - 08:45
پاسخ
تو ...
rateup 3
ratedown 8
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 08:51
پاسخ
از محفل خانوادگی عکس گرفتی!!!!!!
rateup 36
ratedown 39
ارسال نظر
پاسخ سعید به به نظر شما خانواده باید لخت و عود در ملا عام حاظر بشه . نه آقا . بی احترامی کل جامعه هست.
rateup 20
 ratedown 7
1392/05/30 - 08:42
x
1392/05/28 - 09:06
پاسخ
با خوش گذرونی مردم فشار شما چرا بالا میره
rateup 176
ratedown 30
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به x فشار کسی بالا نمیره وهیچ کس مخالف خوش گذرونی نیست بی حیایی با خوش گذرونی فرق داره
rateup 101
 ratedown 4
1392/05/30 - 09:05
عليرضا
1392/05/28 - 09:08
پاسخ
علي جان اينا هنوز به اون حدي از شعور نرسيدن كه بفهمن حريم خصوصي يعني چي.!!
rateup 8
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 09:28
پاسخ
همشونو دستگير كنيد تا قيمت ها پايين بياد!
rateup 354
ratedown 36
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به چه ربطي داره؟ مثل اينكه كه بگيم تو هم دماغت را عمل كن تا ...
rateup 1
 ratedown 1
1392/05/28 - 11:22
ناشناس
1392/05/28 - 09:45
پاسخ
شايد مجوز از مسؤولان داشتن
rateup 41
ratedown 16
ارسال نظر
بهزاد
1392/05/28 - 09:50
پاسخ
مردم این کار ها را برای فرار و یک لحظه فراموشی از مشکلات خود و غیره را میدانند آیا درسته ؟آیا راهه دیگه ای پیشنهاد میکنید ؟
rateup 54
ratedown 19
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به بهزاد بهزداد جان این بی بند وباری راه خوبی برای فرار از مشکلات نیست من روانشناسم ومیدونم که این پوشش مشکلات رو که کم نمیکنه برعکس مشکل ساز هم هست تفریحات سالم فراونه
rateup 47
 ratedown 2
1392/05/30 - 09:09
امید
1392/05/28 - 09:52
پاسخ
عکاس محترم اگه کسی از جمع خانوادگیت عکس میگرفت و اظهار نظر میفرمود خوشت میومد
rateup 85
ratedown 24
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به امید از ماشين و سرو وضعشون معلومه خيلي مشكلات بهشون فشار آورده كه از اين ور زده بيرون!!!
rateup 30
 ratedown 2
1392/05/28 - 17:25
میترا
1392/05/28 - 10:01
پاسخ
طبیعت بکر، ساحل و دریا، هوای مطبوع و مردم میزبان‌نواز !!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))
rateup 36
ratedown 8
ارسال نظر
فاطمه
1392/05/28 - 10:31
پاسخ
اقای محترم اولا اینکه این همه عکاسان عزیزمون دارند توی کوچه وخیابون از مردم عکس میگیرندتوی مجله هاچاپ می کنند کسی نیست بگه بدون اجازه چرا؟دوماموضوع چیزدیگه ای بود مثل اینکه شما مطالب رو نمی خونید ونظرتون رو چیزهای دیگه جلب می کنه !!!واین همون مسله حادی هست که توی جامعه ما وجودداره
rateup 21
ratedown 16
ارسال نظر
احمد
1392/05/28 - 10:44
پاسخ
خجالت نمیکشی عکس خانوادگی مردم و بی اجازه میگیری بعدش ادعای شئونات اسلامی میکنی
rateup 133
ratedown 27
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به احمد جيگر جون تو ملا عام بوده نه توخونش كه به شما برخورده
rateup 0
 ratedown 4
1392/05/28 - 12:15
پاسخ ناشناس به احمد اقا احمد کسی که با این وضع میگرده براش مهم نیست که کسی ازش عکس بگیره شما ناراحت نباش
rateup 1
 ratedown 2
1392/05/30 - 09:12
بیدار
1392/05/28 - 11:00
پاسخ
کدوم یک از اینا خانواده دارن؟ اگه خانواده داشتن که مثل حیوانات بیرون نمیومدن!!! جایگاه هریک از اعضای این خانواده کجاست؟
rateup 0
ratedown 4
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 11:07
پاسخ
شاید همه اینا که تو وعرد حریم خصوصی شدی و عکس گرفتی محرم باشند....خدا به راه راسط هدایت کنه شما رو.....
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
علي
1392/05/28 - 11:10
پاسخ
عالي بدون اجازه عكس گرفته
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
ب
1392/05/28 - 11:24
پاسخ
اگه تو كانادا 3000 ميليلرد دو ببرن حال كنن اشكال داره ؟
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
مصطفی
1392/05/28 - 11:52
پاسخ
خود حضرت امیر ع هم میفرمایند که با پرداختن به تفریحه که انسان میتونه کار و عبادت خوبی داشته باشه اما عزیزان این کار در محل عمومی قطعا هنجار شکنیه و خبرنگار محترم هم حریمی رو نشکسته و وظیفش رو انجام داده! قطعا مردم دینمدار ما راضی به اینگونه حرکات نیستن
rateup 0
ratedown 3
ارسال نظر
REZA
1392/05/28 - 12:13
پاسخ
دوستان محترم که غیرتی شدن اگر به غیرت بود اون ..... که باهاشون بود باید غیرتی میشد نه شما که به نظر من شما اصلا هیچکدوم غیرت رو نمیدونین چیه اخه الان جای ریخت رو سر عکاس که کارش عاری از اشتباه هم نیست باید از این عمل های بی شرمانه اونا انتقاد میکردید دارن کلا همه چی رو به لجن میکشن به اسم آزادی از دوستانی که انتقاد کردن هم انتظاری ندارم آخه به قول گفتنی اینا OPEN MIND هستند ولی معنی اصلی این واژه همون سیب زمینی دوستان حوتستون باشه OPEN MIND نشین چون احتمال داره یک روز عکس شما .......... رو هم اینجا بزنن
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
مسلمونی یادت نره
1392/05/28 - 12:20
پاسخ
نظرات عزیزان رو خوندم همه رو به نوعی قبول دارم اما باید یادمون نره که ما مسلمون هستیم و اعتقاداتی داریم که باید بهشون پایبند باشیم نه گرفتن عکس خوبه نه رعایت نکردن شعونات اسلامی از همه مردم تقاضا دارم به نتیجه عملشون توجه کنند مرسی
rateup 8
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 12:40
پاسخ
چه خوب صورت مسئله رو پاک میکنیم ایواله مابحث وجدل کنیم حضرات هم حال کنند...
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 13:05
پاسخ
دارن افتاب ميكيرند؟؟؟
rateup 44
ratedown 3
ارسال نظر
مهدی
1392/05/28 - 13:11
پاسخ
عکس خانوادگی مردم رو پخش کردن بدتر از رقص برهنست
rateup 3
ratedown 0
ارسال نظر
پاسخ وب سایت به مهدی اول این که این صاحبان عکس مشخص نیستند دوم آنکه اگر کسی می خواهد خانواده اش از عکاسی ونگاه هرزه مصون بماند نمی رود کنار دریا و در منظر عموم مردم برهنه شود. حریم خصوصی تعریف دارد و این کار تنها نقض حریم دیگران است که مایل به دیدن این صحنه ها تسوط خود و فرزندانشان نیستند
rateup 0
 ratedown 2
1392/05/30 - 19:53
فوتينا
1392/05/28 - 13:15
پاسخ
اينجورادمهااگه ناموس درست حسابى داشته باشندكه ندارنداينطور درمحلى اجتماعى ناموس خودشون رادودستى تقديم بقيه نمكردندظمناًًًخيلى نارحتى كه عكس ازشون گرفته شده؟؟؟به تخمم كه ناراحتيد، باشيدتابميريد!!!!
rateup 0
ratedown 1
ارسال نظر
مردم
1392/05/28 - 13:44
پاسخ
این خیلی بده که امنیت مردم چه در استخر چه در مهمونی و چه کنار دریا و حتی در خانه خودشون در خطر باشه، بیشترین اشتباه از عکاس است و باید با این افراد فضول برخورد جدی بشه
rateup 19
ratedown 29
ارسال نظر
پاسخ احسان به مردم چیییییییییییییی مییییگییییییییی؟
rateup 4
 ratedown 4
1392/05/29 - 12:58
ناشناس
1392/05/28 - 13:51
پاسخ
متاسفانه بعضی غیرت ندارن اگه بری به زن طرف هم شماره بدی چیزی بهت نمی گن
rateup 0
ratedown 3
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 14:00
پاسخ
بدون عکس هم میتونستی مطلب رو ادا کنی..عاقا.!!
rateup 17
ratedown 10
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 14:26
پاسخ
دانا نيستيد نادانيد
rateup 26
ratedown 5
ارسال نظر
پاسخ شناس به احسنت بابا ایول عجب کلام تاثیر گذاری!!!!!!!!! خدایی چقدر به خودت فشار اوردی تا این جمله رو بگی نه خدایییی چقدر؟؟؟؟؟
rateup 0
 ratedown 0
1392/05/29 - 23:16
عباس
1392/05/28 - 14:36
پاسخ
این عکسها که ماته از کجا معلوم شاید دروغ باشه .
rateup 13
ratedown 11
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 14:52
پاسخ
مرگ بر هر چی بی عفت وبی حیا هست خوب عکسشونو کامل گذاشتی اونا که چیزی حالیشون نیست
rateup 0
ratedown 2
ارسال نظر
ثمین
1392/05/28 - 14:57
پاسخ
به فرموده پیامبرنگاه کردن به گناه و افشاکردن آن خود گناه بزرگیست شما میتوانید خود از این صحنه چشم پوشی کنید .چون گناه شما به مراتب ببیشتراست
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
علی
1392/05/28 - 15:08
پاسخ
اقای عزیز کوچه خیابان نه از داخل ویلای مردم
rateup 10
ratedown 5
ارسال نظر
the boy of NAFTOONe MIS
1392/05/28 - 15:21
پاسخ
بیخود کردن مگه مملکت هر کی‎ ‎هر کیه؟خبر مرگشون برن اونور آب اینکارا رو بکن خالی بشن. . . .
rateup 0
ratedown 3
ارسال نظر
سعيده
1392/05/28 - 15:33
پاسخ
به نظر من اين واقعا يه درد كه ما وقتي به شمال ميرويم انگار در يه كشور غير مسلمان قدم ميزنيم و حجاب مخصوصا در ساحل دريا اصلا معنا نداره واقعا بايد جلوي انرا بگيرن.اگر كسي مرض نداشته باش خودش در جاي عمومي به نمايش نميزاره خدا هدايتشون كنه
rateup 0
ratedown 2
ارسال نظر
حسینی بای
1392/05/28 - 15:48
پاسخ
دوستان:ما مکان عمومی داریم، حریم خصوصی هم داریم. لب دریا یک مکان عمومیست. به نظر من اون دوستان که میخواستند برای یک لحظه خوشی و فرار از مشکلات و تخلیه عقده ها و دغدغه هاشون باهم خوش باشند بایستی میرفتند در حریم خصوصی خودشون.
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
محمدرضا
1392/05/28 - 15:48
پاسخ
مملکت اسلامیه دیگه،همه ادعای مسلمونی دارن
rateup 0
ratedown 1
ارسال نظر
رضا
1392/05/28 - 15:57
پاسخ
تفرقه نکنید برادران و خواهران متدین ،دشمن همین را می خواهد
rateup 9
ratedown 12
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 15:59
پاسخ
بهتره فرهنگ سازی بشه
rateup 28
ratedown 5
ارسال نظر
بهروز
1392/05/28 - 16:05
پاسخ
سلام دوستان-چرا منطقی فکر نمیکنید؟ شماها که به بی بندو باری علاقه نشان میدهد آیا مایلید یکی از اعضای خانواده شما با بدن برهنه در انظار عمومی دیده شود و حال یک نفر هم عکسی.فیلمی بگیرد قطعا ناراحت که نه بلکه بحد انفجار میرسد و با مسئله برخورد ناموسی میشود.اینگونه رفتارها مربوط به افراد معلوم الحالی میشود که فقط دوست دارند با نوامیس مردم باشند ولی کسی با نوامیس آنها نظر و کاری نداشته باشد.قطعا کسانیکه بحرمت خانواده خود اهمیت میدهند هیچگاه حاضر به قبول چنین ناهنجاری نمیشوید
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 16:35
پاسخ
هر کسی رو تو قبر خودش می خوابانند به کسی چه
rateup 35
ratedown 53
ارسال نظر
پاسخ احسان به الان که زنده ایم.
rateup 3
 ratedown 1
1392/05/29 - 12:59
shahroooz
1392/05/28 - 16:41
پاسخ
خحالت نمی کشید وارد حریم خصوصی خانواده ها می شید!!!؟به شما چه؟ هر جوری دوست دارن بگردن.شما وظیفه تو انجام!آخه از خدا نمی ترسی!!!؟
rateup 34
ratedown 11
ارسال نظر
پاسخ a به shahroooz آخه لب دریا مگه خونشونه که سندش به اسمشون باشه هر کاری میخان بکنن.یکم به فکر بقیه م باشن.درضمن کسی که اینطوری میاد دریا بدون براش مهم نیست ازش عکس بگیرن.اومده که ببیننش بگن آفرین
rateup 83
 ratedown 1
1392/05/28 - 23:18
پاسخ احسان به shahroooz مگه خزر زو خریدن که حریم خصوصیشون باشه؟ها؟ها؟
rateup 68
 ratedown 1
1392/05/29 - 13:00
ناشناس
1392/05/28 - 17:25
پاسخ
عکس خانوادگی !!!!!!! در معرض دید عموم اینعکس خانوادگیه؟
rateup 0
ratedown 4
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 18:18
پاسخ
رفته یه عکس با یک یدک اورده ازکجا معلوم سواحل لبنان ترکیه یا هرجا دیگه نباشه دزدکی از جمع خانوادگی تو حریم خصوص عکس نگیر اق
rateup 0
ratedown 3
ارسال نظر
bigan
1392/05/28 - 19:42
پاسخ
كنار دريا حريم شخصي نيست بايد شئونات اجتماعي و اسلامي رعايت شود تا همه بتوانند از دريا درست استفاده كنند تا خشونت نباشه اينها درست نمي شوند
rateup 28
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 19:56
پاسخ
من نمی دونم این عکس مال این جاست یا از جایی دیگه است اما در هر صورت مخفیانه عکس گرفتن بدتر از لخت شدن .
rateup 2
ratedown 14
ارسال نظر
بي نام
1392/05/28 - 20:10
پاسخ
اين حرفها را ول كنيد. اقتصاد ايران را درست كنيد كه اينقدر خراب هست
rateup 3
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 20:55
پاسخ
http://alborznews.net/fa/pages/?cid=84144
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/28 - 21:55
پاسخ
اخه كجاي اينا لخته؟!؟!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! وقتي مردا با شلوارك ميان بيرون حرفي نميشه جرا؟!؟!؟؟ تو اين عكسم مرده بيشتر از زنه لخته كه!!!!!!!!!!!
rateup 4
ratedown 2
ارسال نظر
ایمان
1392/05/28 - 23:24
پاسخ
خاک بر سرتون بابا چی عکس خانوادگی؟ یارو میاد لب دریا بی ناموسی میکنه باید یکی خبر بزنه تا جلوشون و بگیرن یا نه؟ گم شید برید دبی هر غلطی میخواین کنید هیضای کثیف... اینجا زنو بچه ما هم میادا .... یه مشت عوضی خراب مملکتو به .... کشیدن. زناتونو لخت میکنید میگید کسی عکس نگیره؟خفه شید
rateup 31
ratedown 3
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به ایمان جناب آقای ایمان احسنت به ادبیات شما، از ادبیاتتون معلومه انسان تحصیل کرده ای هستید. مملکت ما به افراد مودبی چون شما نیاز دارد.
rateup 0
 ratedown 1
1392/06/01 - 16:21
shadi
1392/05/28 - 23:57
پاسخ
اینجوری هویت جامعه زیر سوال میره...ضمنا اخلاقیات کجا رفته دوستان؟//
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
yaser
1392/05/29 - 01:45
پاسخ
یجوری تیتر گذاشتین برهنه من فکر کردم دارن آفتاب میگیرن در ضمن شما اگه ناراحتی نگاتو اونور کن اصلا برو یه 200متر اونورتر والااااااا
rateup 2
ratedown 41
ارسال نظر
lv
1392/05/29 - 08:53
پاسخ
با سلام اقای ناشناس عزیز هر کسی تو قبر خودش می خوابانند به کسی چه؟ خیر اینطوری نیست اسلام اجازه نمی دهد که کفار در قبرستان مسلمان خوانده شود ودر جای دیگر داریم حضرت مسیج(ع) که جانم فدای او باد 9نفر را به جرم روزه خواری بادود خفه کرد
rateup 1
ratedown 1
ارسال نظر
پاسخ محسن به lv حضرت مسيج رو خوب اومدي
rateup 1
 ratedown 0
1392/05/29 - 15:24
عللی
1392/05/29 - 13:59
پاسخ
به نظر من کسی که با این وضع میگرده و میدونه خیلی ها میبیننش خیلی هم براش مهم نیست عکسم ازش بگیرن ضمن اینکه بد نیست هر کس با هر فرهنگی باید به جامعه ای که در اون زندگی میکنه هم نگاه کنه خوب یا بد این جامعه این اسلامیه و اغلب مردم این مدل رفتارو برنمیتابن شاید بهتر باشه حریمها رو بهتر بشناسیم تا نه اونا در وعرض دید باشن و نه عکاس به خودش جرات عکاسی بده.
rateup 33
ratedown 0
ارسال نظر
پروین بابایی
1392/05/29 - 15:42
پاسخ
در کوی نیکنامان ما را گذر ندادند گر تو نمی پسندی تغییر ده فضا را
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
احمد
1392/05/29 - 16:59
پاسخ
رفتن ازیه زن مرد عکس گرفتن بعدشم
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/29 - 17:20
پاسخ
همه باید مواظب فیلم برداری مخفیانه در حمام و دستشوئی باشند شاید برای این کارهم دلیلی بیاورند
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
pooya
1392/05/29 - 21:37
پاسخ
بابا کشتین ما رو اینم شد عکس ، هیچیش معلوم نیست
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
محمد
1392/05/30 - 00:00
پاسخ
آقا رضای ابراهیم پور عزیز این چه حرفی هست که برای تخلیه جوانان ،نمیشه که در مکان عمومی هر غلطی خواستند بکنند.
rateup 0
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/30 - 00:27
پاسخ
من که رقصی نمبینم.
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
بیدار
1392/05/30 - 10:43
پاسخ
اوست كه دريا را رام كرد تا از آن گوشت تازه بخوريد و زيورهايي بيرون آريد و خويشتن بدان بياراييد ، و كشتيها را بيني كه دريا را مي شكافند وپيش مي روند تا از فضل خدا روزي بطلبيد ، باشد كه سپاس گوييد. ﴿النحل: ١٤﴾ بنظرتون این جورکارها رو خدا دوست داره، یا شیاطین غرب و شرق؟ یاد خدا کناردریا خیلی حال میده.
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
علی
1392/05/30 - 11:26
پاسخ
حداقل دور از چشم مردم این کارا را انجام بدهند
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
مهندس شرافت
1392/05/30 - 12:59
پاسخ
نوني مبارزه با بدحجابي اظهار داشت: ماده 638 قانون اساسي برمبناي يك عنوان كلي در فقه تصويب شده است كه براساس آن هر كس در انظار عمومي به انجام عمل حرامي تظاهر كند درصورتي كه آن عمل مجازات مخصوص براي آن مشخص نشده باشد حاكم مي‌تواند آن فرد را تعزير كند.
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/30 - 16:24
پاسخ
راستی جریان سه هزار میلیارد اختلاس چه شد ؟ جریان هزار میلیارد گم شده در دولت احمدی نژاد چه شد ؟ جریان اختلاس بیمه ایران کجا رفت ؟ خداییش اینها که کنار دریا لخت شده اند کار خیلی بدی کردند
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
پاسخ وب سایت به کار بد بد است/ کوچک یا بزرگ بودن گناه دیگران سبب تطهیر ما نمی شود/ اختلاس به جای خود بد است و بی عفتی هم به جای خود اتفاقا گناه بدتر کوچک شمردن گناه خودمان است مثل این که فردی اموال شما را در خیابان سرقت کند و هنگامی که شما اعتراض کردید , گناه ها و اختلاس های بزرگتر را یادآوری کرده و خود را مقصر نداند.
rateup 0
 ratedown 0
1392/05/30 - 19:25
ناشناس
1392/05/30 - 17:41
پاسخ
خاک بر سر بی غیرتی این افراد . حتماً باید گرفتار بشن تا خدا را یاد کنند. من متاسفم. امیدوارم خداوند هدایتشان کنند.
rateup 0
ratedown 3
ارسال نظر
ناشناس
1392/05/31 - 11:38
پاسخ
تو کردستان یعنی منظورم مناطق کردنشین ایران خیلی با حال تر از ساحل دریای خزر رفتار میکنند برید ببینید چه خبره
rateup 0
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/06/01 - 10:02
پاسخ
آخه جیگر که می فرماایید اختلاس بجای خود بد است و... گوشه و کنار مملکت از برکت احمدی نژاد به ویرانه تبدیل شده ،اختلاس ، تجاوز ، اعتیاد ، قتل و هزاران ...آنوقت شما به یک عکس که هیچی در اون مشخص نیست ، می فرمایید اختلاس بد است ، چه کردند با اختلاس کننده ها و ..
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
پاسخ وب سایت به گویا شما علاقه دارید به جای بحث منطقی ، فریاد بزنید. اول این که کسانی که به قول شما اختلاس کردند الان در آستانه اعدام هستند برادر. بهتر است احکام صادر شده را بخوانید. یکی از اختلاس کنندگان هم الان به همان کشوری پناهنده شده که احتمالا شما سنگش را به سینه می زنید. بهتر است از کانادا بپرسید چرا کسی را که متهم به اختلاس و دزدی است به مردم تحویل نمی دهد نکته دوم اینکه همیشه یادتان باشد فریاد و زدن و صحبت کردن با کنایه و کرشمه و صدای بلند حق را به سمت شما متمایل نمی کند.
rateup 0
 ratedown 1
1392/06/01 - 15:41
ناشناس
1392/06/02 - 00:43
پاسخ
حالا شما گوش کن نه برادر ، اول اینکه حتما شما علم لدونی دارید که می دانید من سنگ کام کشور را به سینه می زنم ، البته بعید هم نیست که متصل به غیب باشید دوم اینکه چندین سال پیش اختلاس ها شده و پس از چند سال اثبات شده و حکم صادر شده حال نوابغ می فرمایند اختلاس کنندگان در استانه اعدام هستند سوم اینکه بجای اینکه از کانادا بپر سم از شما و امثال شما می پرسم قرار بود که پلیس بین الملل مجرمین تحویل بده پس چه شد ؟ و چهارم اینکه اگر در تنهایی خودتان تصور می کنید خیلی عالم هستید اینها توهم است و سعی کنید شما یادتان باشد که انسان اگر کمترین دانشی داشته باشد به خود اجازه نمی دهد دیگران را نصیحت کند ، البته از شما بیش از این انتظار نیست و اخر اینکه احکام را و خیلی چیزهای دیگر را در این باب من خوانده ام بد نیست شما چشمهایتان را باز کنید ، حضرت علی ع , می فرمایند بزرگترین دشمن انسان جهل اوست
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
علي اكبر
1392/06/02 - 01:13
پاسخ
با سلام تمامي نظرات را خواندم وچه آدمهاي بيكاري هستيد خودتان مي بريدوخودتان ميدوزيد به نظر بنده بهترين جواب را آقا بهروز دادنند خيلي زيبا ومنطقي ما بقي ديگه خيلي كاسه داغتر از آش هستند همگي موفق باشيد و وقت با ارزش خودتان را صرف اينگونه عكسها كه معلوم نيست اصلا مربوط به ايران است يا خير
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
firooz
1392/06/02 - 10:23
پاسخ
کسانی که ایراد میگیرن حتما از ترس اینه که ایمانشون به خط بیفته.توصیه من اینه که حتما ایمانشون رو تقویت کنن و برای تمرین این کار برن سواحل دریاچه ارومیه!!اونجا خلوت خلوته.جون میده واسه تفریح های سالم و بانمک.شیطون هم نمیتونه بره اونجا!!!
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/06/03 - 18:30
پاسخ
ضمن اینکه شما تفکر قرون واسطی یی دارید علم لدونی هم دارید !!!!!چگونه تشخیص دادید که 1) بنده مذکر هستم که برادر خطاب می کنید 2) چگونه به این نتیجه رسیدید که اینجانب سنگ کشور کانادا را به سینه می زنم 3) در مقوله ای که مکتوب شده چگونه فریاد را تشخیص دادید ؟ مطمئن باشید حد اقل 99.9999999999% مردم اندازه شما می فهمند مملکتی که با موارد گفته شده فوق مواجه است مهمتر از موضوع مطرح شده وجود دارد ، حالا شما پاخ دهید آیا خانمهای محجبه ه ای که کم هم نیستند در کنار خیابان منتظر وسیله ای برای رسیدن به مقصد می باشند که سپس بوسیله موجوداتی بسیار کثیف مورد تجاوز قرار می گیرند گناهشان چه بوده ؟ کسانی که به دلیلاختلالات روانی بعضی افراد بی دلیل به قتل می رسند گناهشان چه بوده ؟ اموالی که مورد تجاوز قرار می گیرد پس از مجازات متجاوز ،به صاحب مال چه می رسد ؟ و......دلایل همه اینها از برکات وجود اندیشه ای مانند تفکر شماست
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
پاسخ وب سایت به مهم این نیست که شما برادر هستید یا خواهر . اصل موضوع گفت و گوی انجام شده است 2. شما به روشنی مسایلی را مطرح می کنید که مدافعان آن در غرب و به خصوص کانادا حضور دارند. لذا کشور کانادا مثالی از تفکر وابسته شماست 3. تشخیص فریاد از روی نوشته یک استعاره است مثل جیغ بنفش و امثال آن که کمی مطالعه می تواند شما را راهنمایی کند 4. درصد دقیقی که ارایه کردید(99/99999999 درصد) کاملا مشخص است که از یک برآورد علمی به دست آمده است 5. در مورد سوالاتتان باید موارد زیر با پاسخ دهم. خانم چادری که مورد تجاوز موجودات کثیف واقع می شود طبق آمار نیروز انتظامی بسیار نادر است و کمتر از یک درصد گزارش شده است لذا طبیعی است که چندان قابل توجه نباشد که اصل را بر آن قرار دهیم . چرا که قانون برای استثنا وضع نمی شود در مورد اموال مورد تجاوز هم متوجه منظور شما نشدم . کمی روشنتر توضیح دهید. با تشکر
rateup 1
 ratedown 1
1392/06/04 - 16:46
reza
1392/06/31 - 17:50
پاسخ
بابا به شما چه کفر ادم درمیاری؟؟؟؟؟؟؟
rateup 0
ratedown 2
ارسال نظر
سارا پور حسن
1392/07/17 - 21:18
پاسخ
خوب بود
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
یاسمن عبدالهی
1392/09/30 - 16:31
پاسخ
ای بابا
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
reza
1393/03/07 - 19:50
پاسخ