اخبار داغ

انیمیشن "ناسور"، عاشورا را در سینماهای کشور، روایت می کند

انیمیشن "ناسور"، عاشورا  را در سینماهای کشور، روایت می کند
انیمیشن سینمایی "ناسور" روایتی از واقعه عاشورا است و همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و صفر اکران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انیمیشن سینمایی «ناسور» ساخته کیانوش دالوند به تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند، همزمان با آغاز ماه محرم در سینماهای کشور اکران می‌شود و تا پایان ماه صفر روی پرده می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
, ,
" کیانوش دالوند" مدیر مجموعه آریا انیمیشن بروجرد گفت: انیمیشن فیلم سینمایی ناسور در واقع روایتی از واقعه عاشورا است که قرار است از اول محرم در همه سینماهای سراسر کشور اکران شود.
,
 
,
 
,
وی اضافه کرد: ساخت این فیلم 16 ماه به طول انجامید و یکی از موفق ترین فیلم های تولیدی انیمیشن در پایتخت انیمیشن کشور است.
,
 
,
 
,
 
,
به گفته وی مدت زمان فیلم سینمایی ناسور 79 دقیقه است و با توجه به همزمانی اکران فیلم با ایام محرم و صفر و عزارداری امام حسین(ع) به نظر می رسد مورد استقبال قرا بگیرد و اکران این فیلم موفق تر از رستم و سهراب باشد.
,
, ,
 
,
 
,
همچنین این انیمیشن چندی قبل عنوان بهترین انیمیشن جشنواره «غدیر» نجف در کشور عراق را به دست آورد و همچنین کیانوش دالوند کارگردان اثر در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان تجلیل و با دریافت لوحی به عنوان هنرمند آیینی معرفی شد.
,
 
,
انیمیشن سینمایی «ناسور» بر اساس منابع معتبری از جمله «نفس المهموم» تألیف شیخ عباس قمی و کتاب‌های «لهوف» و «آه» نوشته شده است.
,
 
,
«ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه