اخبار داغ

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

اقدام بسیج در برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال ستودنی است

اقدام بسیج در برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال ستودنی است
باقرزاده گفت: در شرایط فعلی بخش زیادی از موقعیت‌های جدید تربیتی در فضاهای مجازی اعم از بازی، انیمیشن، فیلم و ... در حال شکل‌گیری است؛ در این راستا برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال نقش خوبی در شکل گیری ایده ها، فکرها و فرصت ها دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در شرایط فعلی بخش زیادی از موقعیت‌های جدید تربیتی در فضاهای مجازی اعم از بازی، انیمیشن، فیلم و ... در حال شکل‌گیری است؛ در این راستا برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال نقش خوبی در شکل گیری ایده ها، فکرها و فرصت ها دارد.


وی با تاکید بر ضرورت تقویت، حمایت و حضور حداکثری در اجرای این رویدادها  گفت: تقویت چنین برنامه‌هایی در جهت‌دهی مثبت و موثر دانش آموزان در فضای مجازی تاثیر بسزایی دارد.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد بستری جهت شکوفایی استعدادها با عنوان رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال افزود: جهت گیری تربیتی از مزیت‌های این رویداد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه