اخبار داغ

در ادامه وعده های دنباله دار دولت امید؛

انتظار 6 ساله برای افتتاح یک بیمارستان 10 تختخوابی!/ وزیر بهداشت: خرداد 96 افتتاح می شود

انتظار 6 ساله برای افتتاح یک بیمارستان 10 تختخوابی!/ وزیر بهداشت: خرداد 96 افتتاح می شود
6 سال است که مردم دلگان چشم انتظار افتتاح بیمارستان 10 تختخوابی این شهرستان هستند و هر بار یکی از مسئولین وعده افتتاح این بیمارستان را می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، کمبود بیمارستان، فضای فیزیکی و تخت های بیمارستانی حکایتی است که سال ها مردم سیستان و بلوچستان با آن روبرو بوده و تنها به وعده های افتتاحیه هایی که هر سال به سال دیگر موکول می شود دل خوش کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
بیمارستان 10 تختخوابی دلگان از جمله بیمارستان هایی است که سال 89 کلنگ ساخت آن به زمین زده و قرار شد تا سال 91 به بهره برداری برسد اما در این سال ها نه تنها افتتاح نشد بلکه وعده افتتاح آن نیز تنها به سفرهای استانی مسئولین و دولتمردان خاتمه یافت و کار ساخت و تجهیز آن نیز به کما رفت.
,
علی ای حال ساخت و ساز طولانی این بیمارستان سبب شد تا این بیمارستان پس از بررسی های به عمل آمده به 64 تختخوابی ارتقاء یابد تا اینچنین سال های بیشتری مردم شهرستان دلگان چشم انتظار روبان افتتاح این بیمارستان باشند.
 
,
,
انتقاد امام جمعه شهرستان دلگان از عدم افتتاح بیمارستان 
, انتقاد امام جمعه شهرستان دلگان از عدم افتتاح بیمارستان ,
این اقدام سبب انتقاد حجت الاسلام بامری امام جمعه شهر دلگان شد.
,
وی در این خصوص گفت: ساخت مرکز درمان بستر 10 تختخوابی شهرستان دلگان از سال 89 آغاز شده است ولی هنوز با گذشت چندین سال افتتاح نشده است.
,
 
,
, ,
وی ادامه داد: در سال 92 مصوبه ای برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان دلگان به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده اما با گذشت بیش از 3 سال هنوز یک درصد کار آن آغاز نشده است.
,
امام جمعه شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه بیماران این شهرستان برای درمان خود به شهرهای دور و نزدیک که با این منطقه فاصله زیادی دارند مراجعه می کنند، بیان کرد: اما برخی از این بیماران به دلیل فقر و تنگدستی توان پرداخت هزینه های سفر به این شهرها را ندارند و بخاطر بیماری جان خود را از دست می دهند.
 
,
,
مرکز درمانی ۱۰ تختخوابی دلگان تا خرداد ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد 
, مرکز درمانی ۱۰ تختخوابی دلگان تا خرداد ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد ,
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری که آذرماه امسال به شهرستان دلگان داشت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز درمانی 10 تختخوابی دلگان که یک بیمارستان کوچک با حداقل امکانات بهداشتی و درمانی است ، اظهار کرد: این مرکز درمان بستر تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
,
وی با اشاره به اینکه مشکلات بسیاری در زمینه بهداشت و درمان در مناطق محروم کشور وجود دارد افزود: اما مردم عزیز باید صبر و حوصله پیشه کنند و مطمئن باشند دولت‌مردان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات با وجود همه کمبودهایی که از گذشته وجود داشته به‌کار می‌گیرند.
,
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای بومی منطقه بلوچستان در رشته‌های مختلف تخصصی حوزه بهداشت و درمان و پزشکی در حال تعلیم و تربیت هستند.
,
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی خاطر نشان کرد: توجه به روند فعلی تا یک دهه آینده همه نیروهای تخصصی، خدماتی و امدادی حوزه بهداشت و درمان دستگاه سلامت بلوچستان از فرزندان برومند و ممتاز این منطقه تامین می‌شود.
,
حال باید منتظر بود و دید که چهارمین وعده افتتاح این بیمارستان به مرحله عمل می رسد یا به سالی دیگر موکول خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه