اخبار داغ

فرماندار گرمه خبر داد،

بهره‌برداری از 35 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان گرمه

بهره‌برداری از 35 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان گرمه
فرماندار شهرستان گرمه گفت: ۳۵ پروژه طی دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار  شهرستان گرمه با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌ها درزمینه های مختلف ازجمله حوزه زیربنایی، تأسیسات برق‌رسانی، گازرسانی و آب‌رسانی روستایی و شهری است که بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده و طی ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه،,

وی افزود: دو پروژه درزمینهٔ اشتغال‌زایی طی این مدت به بهره‌برداری می‌رسد که مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه است.

,

فرماندار شهرستان گرمه با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها مربوط به حوزه شهری است، تصریح کرد: در حوزه شهری در شهرایور، گرمه و درق نیز پروژه‌هایی ازجمله احداث پارک، آسفالت و روکش، احداث دیوار ساحلی، سیل بند و تکمیل دیگر پروژه‌ها انجام می شود.

,

وی افتتاح کوره ذوب سرب گرمه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر اعلام کرد و گفت: کوره ذوب منیزیم و کوره ذوب سرب ازجمله پروژه سرمایه‌گذاری در این شهرستان هستند که برای اجرای این دو پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

,

محمدزاده عنوان کرد: اعتبارات هزینه شده برای آماده‌سازی، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شهرستان گرمه از اعتبارات استانی، ملی و سفر مقام معظم رهبری و نیز از محل سفر ریاست جمهوری تأمین‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه