اخبار داغ

امام جمعه‌ی ماسال:

مخالفت‌ها با قوه قضائیه بخاطر مبارزه با مفسدان است/ چرا چهره دزدها را شطرنجی نشان می‌دهید؟

مخالفت‌ها با قوه قضائیه بخاطر مبارزه با مفسدان است/ چرا چهره دزدها را شطرنجی نشان می‌دهید؟
امام جمعه ی ماسال در خطبه های نماز جمعه گفت: حالا که دستگاه قضا در خصوص مبارزه با مفسدان اقتصادی ورود جدی تری کرده عده ای در داخل و خارج علیه‌اش تبلیغات می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به چهارم بهمن ماه سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهر آباد به دستور بختیار جهت جلوگیری از ورود امام خمینی، گفت: این روزها یادآور خاطرات شیرین بسیاری برای مردم ماست. هر چند رژیم پهلوی مخالف برگشت امام از تبعید 14 ساله بود اما خواست مردم آنان را مجبور به تمکین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ماسال, .,

امام جمعه ماسال ضمن گرامیداشت ششم بهمن ماه گفت: در این روز کمونیست ها و منافقین در تلاش بودند تا با فتح آمل به واسطه وضعیت جغرافیایی این شهر، کشور را در اختیار بگیرند که با حضور و مبارزه انقلابی مردم آمل و با تقدیم 40 شهید، آنان را ناکام گذاشتند. این حرکت مردم آمل به قدری مهم است که امام راحل (ره) در وصیت نامه خود به آن اشاره کرده اند.

,

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان در خصوص روز ملی هوای پاک اظهار داشت: شورای سیاست گذاری محیط زیست امسال شعار «با هم به سوی هوای پاک» را انتخاب کرده اند. البته تا مردم آستین هایشان را بالا نزنند و در عرصه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک ورود نکنند با همایش و سمینار و امثالهم کاری از پیش نخواهد رفت.

, .,

وی افزود: همین جا از زحمات کارکنان اداره محیط زیست و علی الخصوص محیط زیست ماسال که برای زندگی سالم ما تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم.

,

حجت الاسلام موسوی حملات رسانه های خارجی و وابستگان داخلی به دستگاه قضا را محکوم و تصریح کرد: حالا که دستگاه قضا در خصوص مبارزه با مفسدان اقتصادی ورود جدی تری کرده عده ای در داخل و خارج علیه‌اش تبلیغات می کنند. انتظار مردم از دستگاه قضا ورود جدی به هر جایی است که بوی فساد می آید.  داریم می‌بینیم که کمتر ماهی است که خبری نیاید در خصوص تجمع کارکنان و کارگران بی حقوق در برابر مجلس و ادارات و سازمان ها. آن وقت عده ای حقوق های میلیونی بگیرند و آخرش هم بگویند اینها ذخیره انقلاب اند و حق خودشان را از انقلاب گرفته اند؟

,

امام جمعه ماسال مخالفان با برخورد با مفسدان را از وابستگان قاچاقچیان و دزدها دانست و تاکید کرد: امروز خواسته مردم از قوه قضائیه برخورد با مفسدان از هر جناح و حزب و گروهی است.

,

وی افزود: البته ضمن تشکر از این قوه، یک نقدی که وجود دارد در خصوص نشان دادن چهره و اعلام نام این مفسدان است. تا کی باید چهره اینها شطرنجی باشد و نامشان به صورت «ب. ز»  و «د.م» و امثالهم بیان شود؟ این آقایان اثبات شده که دزدی کرده اند. طرف نصف مملکت را برده آن‌وقت چهره‌اش را شطرنجی نشان می دهید؟ آن وقت اگر یک گاو دزد را در ماسال بگیرند تمام شهر می‌گردانند تا مردم ببینند.

,

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه آتش سوزی در تهران گفت: اینها برای نجات جان همنوعانشان رفتند و به شهادت رسیدند. به روح بلندشان درود وسلام می‌فرستیم و برای خانواده هایشان صبر از درگاه الهی مسئلت می‌کنیم. همه با هم دعا کنیم که اگر کسانی در زیر آوار زنده مانده اند هر چه زودتر نجات پیدا کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه