اخبار داغ

خزانه دار جمعیت هلال احمر:

10 درصد بودجه طرح های توسعه ای هلال احمر محقق شده است/ هلال احمر نگاه سیاسی و قومی و مذهبی ندارد

10 درصد بودجه طرح های توسعه ای هلال احمر محقق شده است/ هلال احمر نگاه سیاسی و قومی و مذهبی ندارد
خزانه دار جمعیت هلال احمر گفت: 10 درصد بودجه طرح های توسعه ای هلال احمر محقق شده است که ضروری است در این زمینه دولت توجه لازم را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, مهدی علیپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت: امیدوارم ادامه دهندگان این افراد در کمک به مردم جامعه باشیم و درسی باشد به مسئولان کشور که شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, موج رسا, , مهدی علیپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت: امیدوارم ادامه دهندگان این افراد در کمک به مردم جامعه باشیم و درسی باشد به مسئولان کشور که شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.,

وی با بیان اینکه توجه دولتمردان به دستگاه های امدادی به ویژه جمعیت هلال احمر باید بیشتر شود، افزود: یک هزار و 100 میلیارد بابت طرح های توسعه امدادی باید به جمعیت هلال احمر داده می شد تنها 10 درصد تحقق یافته است.

,

خزانه دار جمعیت هلال احمر بر ضرورت توجه به تجهیزات جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفتک600 میلیادر تومان از نظر عمرانی بین استان ها توزیع شده است.

,

علیپور خاطرنشان کرد: زنجان دارای ظرفیت های خوبی است و وضعیت موجود به گونه ای است که نیازمند تحول بیشتری است.

,

وی با بیان اینکه زمین های این جمعیت در شهرستان ها و خود زنجان دارای ظرفیت های خوبی برای توسعه دارند، افزود: هلال احمر دستگاه امدادی در خدمت مردم است و اگر بودجه پایداری برای استان ها تامین شود، می تواند پروژه های استانی را اجرایی کند.

,

خزانه دار جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در اولویت های استان باید حل و فصل مشکلات زمین های این جمعیت باشد، خاطرنشان کرد: تهران آمادگی دارد که به جد در این زمینه ورود کند.

,

علیپور بیان داشت: 56 ما خدمت صادقانه در جمعیت هلال احمر که سیاسی و نگاه قومی و مذهبی ندارد، افتخاری برای طاهری است.

,

وی افزود: جمعیت هلال احمر دستگاهی است که باید هیچ گونه تبعیض نژادی، قومی و سیاسی نداشته باشد.

,

خزانه دار جمعیت هلال احمر بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت جوانان تاکید کرد و گفت: با امکانات کم، جوانان در این جمعیت تلاش می کنند.

,

در پایان این مراسم از خدمات علی طاهری تقدیر و شهرام میرزایی به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان زنجان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه