اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد

رشد ۲۵ درصدی کشف مواد مخدر در قزوین/ احداث کمپ صلواتی برای اولین بار در استان

رشد ۲۵ درصدی کشف مواد مخدر در قزوین/ احداث کمپ صلواتی برای اولین بار در استان
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از رشد 25 درصدی کشف مواد مخدر در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سرهنگ سلمان امیری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به رشد ۲۵ درصدی کشف مواد مخدر در قزوین اعلام کرد: در ۱۰ماه امسال یک هزار و ۴۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در این مدت یک هزار و ۱۲۴کیلو گرم تریاک٬ ۷۷ کیلوگرم هشیش٬ ۲۷ کیلوگرم هروئین، ۱۳کیلو و۸۵۴ گرم شیشه و ۲۰۴کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شده است.

,

این مسوول با اشاره به انهدام ۱۹ باند مواد مخدر در سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال ۳۰ باند مواد مخدر در استان منهدم شده است که ۵۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

,

امیری به طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی استان هم اشاره کرد و گفت: ۸۰ طرح از ابتدای امسال در استان اجرا شده است و ۵۰۵ کیلوگرم انواع مخدر مواد مخدر کشف و۵۱۰ نفر هم در این طرح‌ها دستگیر شده اند.

,

صفاپور دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این نشست از احداث کمپ صلواتی با کمک یک خیر برای اولین بار در استان خبر داد و افزود: برای افزایش این کمپ ها نیازمند حمایت های معنوی مسوولان استان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه