اخبار داغ

بزرگترین برج پرچم مازندران در قائم‌شهر نصب خواهد شد +عکس

بزرگترین برج پرچم مازندران در قائم‌شهر نصب خواهد شد +عکس
بزرگترین برج پرچم جمهوری اسلامی ایران در مازندران با ارتفاع 65 متر در میدان امام خمینی(ره) قائم‎شهر به اهتزاز در خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، بزرگترین برج پرچم جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران با ارتفاع 65 متر در میدان امام خمینی(ره) شهرستان قائم‎شهر به اهتزاز در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

محل اجرای این پروژه در میدان امام خمینی(ره) قائم‎شهر که در مسیر اصلی رفت‌وآمد مسافران  مازندران قرار دارد، برفراز این شهر خودنمایی خواهد کرد.

برج پرچم جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن در قائم‎شهر به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین همزمان با بزرگترین برج پرچم مازندران سه برج پرچم دیگر به ارتفاع 35 متر نیز در قائم‌شهر به اهتزاز در خواهد آمد.

شهرداری قائم‎شهر که این روزها جان تازه‌ای گرفته و با حضور رضا رحیمی این شهر از المان‌های خوبی برخوردار شده است و همچنین در امر زیباسازی تحول بزرگی پیدا کرده با نصب این پرچم‌ها نیز قائم‌شهر هویت بهتری پیدا خواهد کرد.


رضا رحیمی در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگار ما، اظهار کرد: ارتفاع 65 متری این پروژه به‌دلیل ادای احترام به پرچم، جلوه‎ زیبایی که در بزرگترین میدان مازندران به نمایش شهروندان و مسافران خواهد داد و همچنین نمایش اقتدار ملی از جمله دلایل نصب این پرچم‌ها در مسیر اصلی شهری قائم‌شهر بوده است.

وی افزود: ادای احترام به پرچم، همیشه و در همه کشور‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برافراشتگی آن با تکیه بر مذهب و فرهنگ نزد همه ملت‌ها اعتبار و اهمیت خاصی دارد.

شهردار قائم‌شهر بیان کرد: این پروژه به عنوان یک نماد شهری و نماد فرهنگی محسوب می‌شود و در 21 بهمن ما به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد و این پرچم به اهتزاز در خواهد آمد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر غیر از بهره‎برداری از چهار برج پرچم در سطح شهرستان قائم‌شهر چندین برنامه دیگر نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب به‌همراه نورافشانی، احداث ایستگاه شماره 5 آتش‎نشانی که مزین به نام شهدای آتش‌نشان است، بهره‌برداری از زمین ورزشی چمن مصنوعی و غیره از فعالیت‌های مهم شهرداری در این ایام است.

,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه