اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

خلوص نیت و کم بودن بروکراسی اداری عامل موفقیت قرارگاه خاتم الانبیا است/ در عرصه اقدام و عمل این قرارگاه حرف اول را می‌زند

خلوص نیت و کم بودن بروکراسی اداری عامل موفقیت قرارگاه خاتم الانبیا است/ در عرصه اقدام و عمل این قرارگاه حرف اول را می‌زند
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا در مقایسه با دیگر بخش‌ها بی‌نظیر است فعالیت‌های این نهاد را در عرصه اقتصاد مقاومتی بسیار ارزنده دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با مسئولین قرارگاه خاتم الانبیا کشور با اشاره به اهداف تشکیل سپاه پاسداران در بدو انقلاب، ابراز داشت: این نهاد مقدس در طول دوران انقلاب خدمات زیادی عرضه کرده و مرکزی است که در آن خیر کثیری وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر رشادت‌هایش در دوران دفاع مقدس، در دوران سازندگی نیز با قدرت وارد کار شد که در کنار اینها در حوزه‌های فرهنگی نیز نقش بسیار فعالی داشته است.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه جنگ 8 ساله دفاع مقدس خرابی‌های زیادی را به بار گذاشت، عنوان کرد: بعد از اتمام جنگ مرکزی لازم بود تا خرابی‌های به ارث رسیده را احیا کند که برهمین اساس قرارگاه خاتم الانبیا ایجاد شد.

,

وی خاطرنشان ساخت: با وجود اینکه بخش‌های مختلفی در کشور مشغول سازندگی هستند ولی هیچ کدام به اندازه قرارگاه خاتم سرعت و دقت ندارند.

,

امام جمعه تبریز به عوامل موفقیت قرارگاه خاتم اشاره کرد و اظهار داشت: کم بودن بروکراسی اداری و وجود اخلاص در این قرارگاه باعث شده است تا پروژه‌ها با سرعت، دقت و استحکام بیشتر به پایان برسد.

,

وی بیان کرد: جهاد سازندگی نیز در طول دهه‌های گذشته فعالیت‌های زیادی را انجام داده است ولی برخی پروژه هایشان آن استحکام لازمه را ندارند ولی تا به حال گزارشی مبنی بر نقص در پروژه‌های خاتم نشنیده‌ایم.

,

آیت الله مجتهد شبستری فعالیت‌های این قرارگاه را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: پروژه‌هایی که قرارگاه در داخل و خارج از کشور انجام می‌دهد، بسیار ارزنده و افتخار آمیز است.

,

وی افزود: دشمنان کشورمان دائم این طور وانمود می‌کردند که نهادهای انقلابی هیچگونه برنامه ریزی برای پیشرفت وآبادی کشور ندارند ولی فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا باعث شد نقشه‌هایشان نقش بر آب شود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: ایشان سال گذشته مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که متأسفانه هیچگونه اقدامی انجام نیافت تا اینکه امثال اقدام و عمل را اضافه کردند که این فرمان رهبری با برنامه‌های شما عملی می‌شود.

,

امام جمعه تبریز در این راستا ادامه داد: با مقایسه بین فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا و دیگر ارگان‌ها این قرارگاه حرف اول را در عرصه اقدام و عمل می‌زند.

,

وی به پروژه قطار شهری تبریز نیز اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه بسیار حساس است و باید کارها دقیق انجام شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه