اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

180 دانش‌آموز عجب‌شیری به مناطق عملیاتی اعزام شدند/ مرگِ خاموش پسر 12 ساله در آذرشهر

180 دانش‌آموز عجب‌شیری به مناطق عملیاتی اعزام شدند/ مرگِ خاموش پسر 12 ساله در آذرشهر
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،  وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: اصلی ترین کار سپاه پیاده سازی الگوی بسیج در سوریه و عراق/خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با آمریکا

, فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: اصلی ترین کار سپاه پیاده سازی الگوی بسیج در سوریه و عراق/خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با آمریکا, فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: اصلی ترین کار سپاه پیاده سازی الگوی بسیج در سوریه و عراق/خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با آمریکا,

دیار ملکان از حضور سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورای استان در مراسم تودیع معارفه فرمانده سپاه ملکان خبر داد و نوشت: اصلی ترین کارسپاه پیاده سازی الگوی بسیج تحت عنوان جبهه مردمی در سوریه و عراق است و بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم می باشد.

, دیار ملکان, .,

در این مراسم سرهنگ پاسدار صالح رحمتی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ملکان منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار جواد اکبری فرمانده سابق این ناحیه تقدیر بعمل آمد.

, .,

تفکیک پسماند از مبدأ در عجب شیر راضی‌کننده نیست

, تفکیک پسماند از مبدأ در عجب شیر راضی‌کننده نیست , تفکیک پسماند از مبدأ در عجب شیر راضی‌کننده نیست ,

فرهنگ عجب شیر با اشاره به اظهارات فرماندار این شهرستان و نقش تاثیرگذار دهیاران و شوراها در روستاها نوشت: کاهش تولید زباله، تفکیک پسماند خشک و تر، کاهش حجم زباله و حذف رطوبت پسماندها از مهمترین مسائلی است که برای تحقق آنها نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان هستیم و ما در این تفکیک پسماند از مبدأ در حوزه‌های شهری، روستایی شهرستان عجب شیر تا رسیدن به هدف مطلوب فاصله بسیاری داریم.

, فرهنگ عجب شیر,

امحاء زباله‌ها در سایت زباله این شهرستان به صورت سنتی انجام می‌شود و دفن زباله‌ها به این شیوه نمی‌تواند در آینده جوابگوی حجم عظیم زباله‌های شهری باشد.

,

برگزاری جشن عبادت دبستان زینب کبری بخشایش

, برگزاری جشن عبادت دبستان زینب کبری بخشایش, برگزاری جشن عبادت دبستان زینب کبری بخشایش,

هریس پویا در گزارشی تصویری از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان زینب کبری با حضور امام جمعه بخشایش خبر داد.

, هریس پویا,

شناساندن چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر آذربایجان در قاب تصویر

, شناساندن چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر آذربایجان در قاب تصویر , شناساندن چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر آذربایجان در قاب تصویر ,

رصد مراغا هدف از برپایی نمایشگاهی با عنوان خالق آثار عکس چهره های معاصر آذربایجان را شناساندن چهرهای برجسته فرهنگ و هنر این خطه در قالب تصاویر عنوان کرد و نوشت: شهرستان مراغه به عنوان هفتمین شهر میزبان نمایشگاه و آثار عکس چهره های شهیر آذربایجان است.

, رصد مراغا , .,

در این نمایشگاه 35 اثر منتخب از چهره های برجسته علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی آذربایجان با تکنیک عکس های سیاه و سفید به نمایش درآمده است.

, .,

برای تهیه این عکس های هنری، 70 هزار فریم عکس در طول هفت سال و در 30 بخش و زمینه مختلف گرفته شده است.

, .,

گاو بومی سراب ذخیره ارزشمند ژنتیکی کشور است/ درمانگاه تامین اجتماعی سراب تخصصی می شود

, گاو بومی سراب ذخیره ارزشمند ژنتیکی کشور است/ درمانگاه تامین اجتماعی سراب تخصصی می شود, گاو بومی سراب ذخیره ارزشمند ژنتیکی کشور است/ درمانگاه تامین اجتماعی سراب تخصصی می شود,

صدای سراب نوشت: یوسف داوودی نماینده شهرستان سراب با اشاره به اینکه گاو نژاد سرابی از ذخایر ژنتیکی در جهان محسوب می شود بر لزوم تجهیز و احیای مرکز نگهداری گاوهای بومی سراب که در معرض نابودی است تاکید کرد.

, صدای سراب, .,

وی همچنین در جمع خبرنگاران شهرستان سراب از جلب موافقت سازمان هلا احمر برای احداث ساختمان اداری، امدادی و تجاری در محل فعلی جمعیت هلال احمر سراب  باتوجه به قدمت ساختمان و موقعیت تجاری بی نظیر,  احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در محل انبار امدادی در ابتدای جاده اندراب، احداث  پایگاه امداد جاده ای در ابتدای گردنه صائین ( تک آغاج ) با عنایت به حادثه خیز بودن و مسدود شدن جاده در زمستان و همچنین واقع بودن در انتهای حوزه استان خبر داد.

, .,

یعقوب مهدوی: کمبود اعتبار، ورزش معلولان را تعطیل کرد/ مقدم: غیرفعال بودن هیات ورزش جانبازان و معلولان از زمان رئیس قبل

, یعقوب مهدوی: کمبود اعتبار، ورزش معلولان را تعطیل کرد/ مقدم: غیرفعال بودن هیات ورزش جانبازان و معلولان از زمان رئیس قبل, یعقوب مهدوی: کمبود اعتبار، ورزش معلولان را تعطیل کرد/ مقدم: غیرفعال بودن هیات ورزش جانبازان و معلولان از زمان رئیس قبل,

پیک هشترود نوشت: نیاز به ورزش و استمرار آن در معلولین بسیار بیشتر از افراد عادی احساس می‌شود. بی‌تردید ورزش عاملی است که معلولان را به سطح جامعه می کشاند و آنان را در انجام فعالیت‌ها مستقل می سازد.

, پیک هشترود ,

هدف اصلی برنامه های حرکتی برای معلولان این است که سلامتی آنها تا حد امکان بازگردانده یا حفظ شود و با استمرار حرکات خاص توانمندی آنان به مرور افزایش و عوارض ناشی از معلولیت شدید هم در آنها کاهش یابد. حضور در اجتماعات ورزشی و منزوی نشدن معلولین یکی دیگر از اهداف ورزش است. خواندن گزارش کامل 

, خواندن گزارش کامل , خواندن گزارش کامل, خواندن گزارش کامل, خواندن گزارش کامل,

نجات جان یک جانباز شیمیایی با تلاش نجاتگران هلال احمر چاراویماق

, نجات جان یک جانباز شیمیایی با تلاش نجاتگران هلال احمر چاراویماق, نجات جان یک جانباز شیمیایی با تلاش نجاتگران هلال احمر چاراویماق,

 محمد عبدی مسئول پایگاه امداد جاده ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر روز دوشنبه در گفت‌وگو با ندای چارویماق افزود: روز شنبه به دنبال اطلاع از وضعیت بیماری یکی از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس در روستای گویجه قلعه از توابع شهرستان چاراویماق و نیاز به انتقال وی به مرکز درمانی در شهر، تیم امدادی پایگاه امداد جاده ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر چاراویماق به محل اعزام شدند.

, ندای چارویماق,

وی اظهار کرد: به علت بسته بودن راه روستا امکان دسترسی عادی به این روستا وجود نداشت بنابراین روز یکشنبه اعزام تیم کمکی و خودروی برف روی آرگو از معاونت امداد و نجات استان درخواست شد.

,

۱۸۰ دانش آموز پسر عجب شیری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

, ۱۸۰ دانش آموز پسر عجب شیری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند, ۱۸۰ دانش آموز پسر عجب شیری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند,

پایگاه خبری فرهنگ عجب شیر نوشت: این دانش آموزان به مدت پنج روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارت‌های درس آمادگی و دفاعی خود می پردازند.

, فرهنگ عجب شیر,

این دانش آموزان با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و ستاد پشتیبانی و مدیریت، روحانی و راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس آنان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر در حاشیه بدرقه این دانش آموزان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ عجب شیر  بیان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از موثر ترین راه هایی است که می توان نسل جوان را با آموزه ها و مفاهیم دفاع مقدس آشنا کند.

,

قاتل خاموش جان پسر 12 ساله در شهرستان آذرشهر گرفت

, قاتل خاموش جان پسر 12 ساله در شهرستان آذرشهر گرفت, قاتل خاموش جان پسر 12 ساله در شهرستان آذرشهر گرفت,

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری توفارقان، ساعت 15:22 بعد از ظهر امروز دوشنبه موضوع کاهش سطح هوشیاری پدر وپسر داخل حمام به مرکز اورژانس آذرشهر اطلاع داده شد.

, خبری توفارقان,

وی افزود: کارشناسان اورژانس سریعا" عازم محل شدند اما با درب بسته حمام روبرو شدند که سریعا" با کمک   همسایگان با برطرف کردن مانع با دو پیکر بیهوش پسر 12ساله وپدر42ساله داخل حمام مواجه شدند.

,

موافقت هلال احمر با احداث یک پایگاه امدادی بین جاده‌ای در صائین

, موافقت هلال احمر با احداث یک پایگاه امدادی بین جاده‌ای در صائین, موافقت هلال احمر با احداث یک پایگاه امدادی بین جاده‌ای در صائین,

پایگاه خبری صدای سراب نوشت:  یوسف داودی عصر امروز در نشست صمیمی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های مستمر در دیدار اخیر خود با رئیس سازمان هلال احمر کشور موضوع احداث پایگاه بین جاده‌ای امدادی صائین در محور سراب - اردبیل با توجه به حادثه خیزبودن این محور مورد بررسی قرار گرفت و موافقت هلال‌احمر با راه‌اندازی پایگاه امدادی مورد نظر اعلام شد.

, صدای سراب,

وی از تمهیدات لازم برای تبدیل ساختمان فعلی هلال احمر سراب به مرکز تجاری، خدماتی و اداری خبر داد و افزود: انبار فعلی امدادی هلال احمر نیز به مجتمع فرهنگی ورزشی تبدیل خواهد شد.    

,

اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور بناب به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر

, اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور بناب به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر, اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور بناب به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر,

سرهنگ عمران دوستی در حاشیه اعزام این کاروان، در گفتگو با پایگاه خبری انعکاس بناب، گفت: دانش آموزان در این اردوی معنوی از مناطق عملیاتی، دهلاویه، شلمچه، هویزه و اروند کنار بازدید خواهند کرد.

, پایگاه خبری, انعکاس بناب,

وی هدف از این اعزام را آشنا کردن نسل جوان با رشادت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امیدواریم با وجود این کاراون ها دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر آشنا شوند. مشاهده تصاویر 

, مشاهده تصاویر , مشاهده تصاویر , مشاهده تصاویر , مشاهده تصاویر ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه