اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

امام جمعه تبریز: ناله‌های عربستان و ترکیه ناشی از سیلی محکمی است که در حلب خورده‌اند/ انتقاد امام جمعه سراب از استاندار آذربایجان‌شرقی

امام جمعه تبریز: ناله‌های عربستان و ترکیه ناشی از سیلی محکمی است که در حلب خورده‌اند/ انتقاد امام جمعه سراب از استاندار آذربایجان‌شرقی
ظهر امروز نماز عبادی و سیاسی جماعت در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد و ائمه جمعه به بیان مشکلات مردم پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، ائمه جمعه‌ شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در خطبه‌های امروز خود با اشاره به کنفرانس حمایت از انتفاضه  فلسطین بر لزوم حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند و چرایی هجمه اخیر تعدادی از کشورها علیه ایران را برای نمازگزارن تبیین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

امام جمعه تبریز: ناله‌های عربستان و ترکیه ناشی از سیلی محکمی است که در حلب خورده‌اند

, امام جمعه تبریز: ناله‌های عربستان و ترکیه ناشی از سیلی محکمی است که در حلب خورده‌اند,

به گزارش آناج، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نقش نیروهای مقاومت را در جلوگیری از زمین‌خواری صهیونیست‌ها و ستم به مظلومین موثر دانست و تاکید کرد: اگر مقاومتی نمی‌شد دشمن دست از سر فلسطین بر نمی‌داشت، کنفرانسی که در تهران برگزار شد اثرات زیادی داشت و سخنرانی امام خامنه‌ای به صورت گسترده‌ای در سطح جهان بازتاب یافت.

,

وی از مواضع اخیر دولت ترکیه انتقاد و اذعان داشت: سه کشور اسرائیل، عربستان و ترکیه رویکرد مشترکی در مقابل ایران در پیش گرفته‌اند و کشورمان را حامی تروریسم معرفی می‌کنند، ترکیه رنگ عوض کرده است و دولت متزلزلی می‌باشد، عربستانی‌ها نیز فکر می‌کنند با همراهی اردوغان می‌توانند به خواسته‌هایشان برسند ولی کور خوانده‌اند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ناله‌های ترکیه و عربستان ناشی از سیلی محکمی است که در عراق و سوریه خورده‌اند، تشریح کرد: آل سعود و حکومت ترکیه جزو اصلی‌ترین حامیان تروریسم هستند و نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه پیاده می‌کنند.

,

امام جمعه مراغه: مردم فلسطین از حقوق اولیه بشری محروم‌اند

, امام جمعه مراغه: مردم فلسطین از حقوق اولیه بشری محروم‌اند,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مراغه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی فلسطین گفت : یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی که مورد تاکید رهبر انقلاب در این کنفرانس نیز بود ، آزاد سازی قدس عزیز از چنگال رژیم صهیونیستی است.

,

وی عنوان کرد: مردم مظلوم فلسطین با جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و شبکه صهیونیستی، سرکوب، تحقیر و از حقوق اولیه بشری محروم هستند.

,

امام جمعه مراغه خاطرنشان ساخت: رهایی ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان از پنگان خون خواران صهیونیستی تنها با حفظ هشیاری و بیداری و انسجام و اتحاد امت اسلامی محقق خواهد شد.

,

امام جمعه عجب‌شیر: عده‌ای در کنفرانس مونیخ یاوه‌گویی کردند

, امام جمعه عجب‌شیر: عده‌ای در کنفرانس مونیخ یاوه‌گویی کردند,

به گزارش فرهنگ عجب شیر، حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بیان  داشت: امر تربیت با پیچده‌گی هایی که دارد از لزومات جامعه است و فرهنگیان باید دانش آموزان را در تراز انقلاب تربیت کنند.

,

خطیب جمعه عجب شیر در ادامه سخنان خود با اشاره به کنفرانس مونیخ یادآور شد: مقامات چند کشور در حال یاوه‌گویی هستند و هر حرفی که مقامات آمریکایی به زبان می‌آوردند مقامات این کشورها هم عینا تکرار می‌کنند.

,

امام جمعه ترکمنچای: در روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام می‌شویم/ مردم از بی‌توجهی مسئولین گله‌مند هستند

, امام جمعه ترکمنچای: در روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام می‌شویم/ مردم از بی‌توجهی مسئولین گله‌مند هستند,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین یونس کیانی در خطبه های نماز جمعه 6 اسفند ماه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی فراوان در آستانه انتخابات و گلایه مندی مردم از بی توجهی مسئولین، اظهار داشت: در نظام اسلامی مردم باید در آسایش و آرامش زندگی کرده و دولتمردان با تمام توان مشکلات اساسی جامعه از جمله بیکاری، رکود و گرانی را از میان بردارند.

,

خطیب جمعه ترکمانچای با بیان اینکه مسئولین باید اولویت نخست خود را اقتصاد مقاومتی قرار دهند و این مسئله نباید در شعار و گفتمان و همایش خلاصه شود، افزود: تنها راه نجات کشور اقدام و عمل در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

,

حجت الاسلام کیانی به میزبانی شهرستان میانه از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در روزهای 11 و 12 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: شهر ترکمانچای افتخار میزبانی و برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهدا را دارد و مردم این بخش با حضور پروشور خود ثابت خواهند کرد که همواره پیرو راه شهدا و ولایت فقیه هستند.

,

امام جمعه سراب: از استاندار آذربایجان‌شرقی گله‌مندیم/ از اول سال 120 میلیون را برای احداث مصلی نمی‌‌دهند

, امام جمعه سراب: از استاندار آذربایجان‌شرقی گله‌مندیم/ از اول سال 120 میلیون را برای احداث مصلی نمی‌‌دهند,

به گزارش صدای سراب، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تاکید بر لزوم مصرف کالاهای ایرانی خاطرنشان کرد: جنس ایرانی نیز بایستی قابلیت رقابت با کالاهای خارجی را از لحاظ قیمت و کیفیت داشته باشد.

,

وی افزود: این بی انصافی است که در رستوران های شهرستان سراب که قطب تولید لبنیات در کشور است از تولیدات سایر استانها استفاده شود.

,

امام جمعه سراب با ابراز تاسف از اینکه در ابتدای سال مصوب شده بود که 120 میلیون تومان به مصلی شهرستان سراب اختصاص داده شود، اظهار داشت: متاسفانه در این مورد کوتاهی شده و ما از استاندار آذربایجانشرقی گله مندیم.

,

وی با بیان اینکه ما نمیدانیم این نبود بودجه برای فوتبالیست های خارجی و مربیان خارجی و فیش های نجومی و سایر استانها از کجا می آید، عنوان کرد: 120 میلیون تومان به بهانه نبود بودجه در مقابل این فیش ها به چشم هم نمی آید.

,

امام جمعه شبستر: دشمنان می‌‌خواهند بین اسلام و جوانان فاصله بیفتد

, امام جمعه شبستر: دشمنان می‌‌خواهند بین اسلام و جوانان فاصله بیفتد,

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر معرفی الگوهای دینی و سالم تاکید داشت: باید الگوهای دینی خود را به جای الگوهای بیگانه به نوجوانان و جوانان معرفی نماییم و از جمله این الگوها شهدا هستند و اینان را می توان به عنوان بهترین الگو و شاخصه تربیتی معرفی کرد.

,

امام جمعه شبستر با اشاره به توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلام عنوان کرد: دشمنان باتهاجم فرهنگی در صدد هستند که بین اسلام وجوانان فاصله بیندازد و ما باید هشیار بوده و در این راه کوشا باشیم و از فرامین مقام معظم رهبری که بهترین راه درتربیت جوانان است، استفاده نماییم.

,

خطیب جمعه شبستر با تاکید بر حل مشکلات مردم و بیان منویات مقام معظم رهبری در این خصوص خاطرنشان کرد:مسئولین باید به فکر حل مشکلات مردم بوده و در جهت کاهش تورم و عمران و آبادانی کشور تلاش نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه