اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

دولت در اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نمره قابل قبولی ندارد/تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است

دولت در اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نمره قابل قبولی ندارد/تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بحث اشتغال و معیشت مردم رضایت کافی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  اظهار داشت: تمامی نامگذاریها از طرف مقام معظم رهبری برا اساس حکمت خاصی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به توجه چندین ساله مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد در بحث نامگذاری شعار سال عنوان کرد: تنها راه نجات کشور توجه کردن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است و نگاه به این توانمندی‌ها با عزم و اراده جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار موثر است.

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید به این نتیجه برسند که ما با توجه به امکانات، منابع انسانی، منابع مادی و خدادادی کمبودی در کشور نداریم.

,

وی با اشاره به وجود دانش فنی و نیروهای فنی قوی در حوزه‌های مختلف ابراز کرد: اگر یک برنامه جدی برای همراه و همسو کردن و به کارگیری منابع انسانی و خدادادی در جهت توسعه کشور وجود داشته باشد وضعیت ما بهتر از این خواهد شد.

,

جوکار با اشاره به نگرانی‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سخنرانی ایشان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بحث اشتغال و معیشت مردم رضایت کافی ندارد و سال گذشته نیز بارها بر این موضوعات تاکید داشتند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت در اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نمره قابل قبولی ندارد، گفت: در طول این چهار سال وضعیت ما در حوزه اقتصاد مطلوب نیست و سال  ۹۵ نیز یکی از سالهای بود که تولید و ملی و اشتغال در بدترین وضعیت خود قرار داشت.

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه سال ۹۶ نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی ناگذاری شده است، اظهار داشت: امیدواریم امسال نگرانی و دغدغه مردم و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، برطرف شود که این در گرو اقدامات انقلابی و شجاعانه است.

,

وی تاکید کرد: مسئولان باید با روحیه جهادی مسائل را دنبال و مشکلات را برطرف کنند نه روش و مشی که در گذشته شاهد بودیم را تکرار کنند.

,

جوکار بیان کرد: متاسفانه کسانی که امروز برای حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی می‌کنند خودشان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی، توانمندی‌های داخلی و منابع انسانی سرشار و مطمئن داخلی ندارند و این عدم اعتماد سبب شده تا مشکلات بیکاری، تورم، رکود و مشکلات معیشتی مردم رقم زده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه