اخبار داغ

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:

بحث نظارتی در کشور ضعیف انجام می شود/همه باید احساس مسئولیت کنند

بحث نظارتی در کشور ضعیف انجام می شود/همه باید احساس مسئولیت کنند
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه ما باید به فکر نظام باشیم و این مسئله شوخی بردار نیست،گفت:در بحث اقتصاد مشکل داریم بزرگترین مشکل این است که بحث نظارتی به صورت کمرنگ انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،علی وقف چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی هر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در سال 96 که در محل فرمانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از 38سال درد رنج گرفتاری انطوری که گفته ایم عمل نکرده ایم و این هم مشکل فرد و دولت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه امروزه ما باید به فکر نظام باشیم و این مسئله شوخی بردار نیست ، تصریح کرد:در بحث اقتصاد مشکل داریم بزرگترین مشکل این است که بحث نظارتی به صورت کمرنگ انجام شده است.

,

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظارت از وظایف مجلس است و تا به امروز به سمت قانون گذاری های خیلی جزئی رفته ایم، افزود: نظارت ها انجام شده ولی ضعیف بوده است.

,

وقف چی با بیان اینکه مدیریت پول و سرمایه در کشور نداریم ، خاطرنشان کرد:اگر اعتقادداریم و دلسوز هستیم باید دست به دست هم دهیم و از بی قانونی جلوگیری کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه فساد در جامعه بیداد می کند جوانان مشکل اساسی اشتغال و غیر دارند و نمی توان برای آنها کاری انجام داد، گفت: نجات کشور به دست ده بیست نفر انجام نمی شود همه باید احساس مسئولیت کنند.

,

 نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دردنیای امروز نفت و گاز هیچ کدام جواب نداده انچه که تا با امروز جواب داده خود انسانها هستند، اظهار کرد: در حال حاضر خیلی از محصولات استان در کشور تراز اول کشور قرار گرفته  و ربای برای توسعه و صادرات استان  پتانسیل های خیلی بالایی داریم.

,

وقفچی در پایان بیان اینکه تا وقتی که سیستم بانکی در کشور متحول نشود تولید مناسب نخواهیم داشت، تصریح کرد:امروز تلاش کنیم اقلام ایرانی در راستای اشتغال و تولید ملی استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه