اخبار داغ

سفیر سابق ایران در برزیل:

اقتصاد مقاومتی با نعمت زاده نمی شود/ سند 2030 یک برجام آموزشی است

اقتصاد مقاومتی با نعمت زاده نمی شود/ سند 2030 یک برجام آموزشی است
سفیر سابق ایران در برزیل با اشاره به اینکه دولت نسبت به سند 2030 حساسیت نداشت، این سند باید به تصویب مجلس می رسید، گفت: این سند نوعی سکولاریزم است یعنی خنثی کردن آموزش از دین، با سند 2030 آموزش مبتنی بر دین نمی توانید داشته باشید، سند 2030 یک نوع برجام آموزشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، محسن شاطر زاده با بیان این مطلب در جمع دانشجویان دانشگاه گنبدکاووس، به عبور کشور از گردنه های سخت با تلاش فرزندان مجاهد و انقلابی که کشور را حفظ کردند اشاره کرد وافزود: روش مدیریت جهادی کشور را نجات خواهد داد، خصوصیت و ویژگی مدیریت جهادی این است که اخلاص وایمان در میان باشد، یعنی کار را برای خدا انجام دهد و اجر و مزد آن را نیز از خدا می خواهد، دنبال حقوق های نجومی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

وی  ایثار و از خودگذشتگی را ویژگی دیگر مدیریت جهادی  دانست، افزود: مدیر جهادی با مردم است و در برابر مردم نیست، در کاخ شیشه ای نمی شیند و تافته جدا بافته نیست و با از خودگذشتگی ایثار می کند.

,

qaboosanmeh 1

, qaboosanmeh 1,


سفیر سابق ایران در برزیل با اشاره به اینکه "جسارت و شجاعت" از دیگر ویژگی های مدیر جهادی است، افزود: مدیر جهادی از کدخدا و اخم دشمن نمی ترسد و جسارت دارد و خداباور است، به خودش اعتماد دارد و از کسی غیر خدا نمی ترسد.

,
,

وی در ادامه مدیر جهادی را عاشق خدمت دانست و گفت: مدیر جهادی طالب قدرت نیست، شیفتگان خدمت است و نمی خواهد با هر زد و بندی به مسئولیت برسد، طالب قدرت نیست.

,

محسن شاطر زاده با اشاره به اینکه مدیر جهادی به " ما می توانیم" ایمان دارد، افزود: یکی از ویژگی های مدیر جهادی ورود به حوزه های ناممکن است، او از گفتن ما می توانیم، از هیچ همه چیز می سازد، من می توانم حرف مدیر جهادی است و به آینده روشن امیدوار است.

,

سفیر سابق  ایران در برزیل گفت: مدیری که می گوید ما نمی توانیم و باید از خارج کشور مدیر وارد کنیم آن می تواند مدیر جهادی باشد؟! خستگی ناپذیر، کار بی وقفه و جهاد از ویژگی های مدیر جهادی است.

,

qaboosanmeh 4

, qaboosanmeh 4,

شاطرزاده با اشاره به اینکه متوسط کار کرد هیئت دولت کمتر از نصف روز است، افزود: این مدیران چگونه می توانند کار جهادی کنند، وقتی متوسط سنی وزرا 63 است و 7 الی 8 نفر آنها درگیر تجارت هستند.

,

وی با بیان اینکه امروز جریان انقلابی و جهادی معنا دارد، گفت: امروز مسئولین ما باید معتقد به اقتصاد درون زا باشند، برجام قرار بود چرخ اقتصاد شود، چه شد؟ برجام آیا محدودیت ها را برداشت؟ مشکلات را حل کرد؟

,

شاطر زاده گفت: می گویند 200 میلیون چیزی نیست؟ برای شما چیزی نیست، 200 میلیون یعنی 30 سال حقوق یک معلم،  با 200 میلیون چند گرفتار مشکلشان حل می شود؟ این تفاوت دو دیدگاه است که یکی به رفاه و دنیا طلبی چسبیده و دیگری نگاه انقلابی دارد.

,

qaboosanmeh 2

, qaboosanmeh 2,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه