اخبار داغ

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

جاده‌ی تبریز-اهر پرترددترین محور استان در ایام تعطیل/ مسافران بازگشت از سفر را به روز جمعه موکول نکنند

جاده‌ی تبریز-اهر پرترددترین محور استان در ایام تعطیل/ مسافران بازگشت از سفر را به روز جمعه موکول نکنند
ناموران از مسدود شدن برخی راه‌ها در روز جمعه بخاطر افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در تبریز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرهنگ جواد ناموران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار مصدومین تعطیلات عید سعید فطر، اظهار داشت: طی دو روز اخیر 47 مورد حوادث رانندگی در سطح استان با 99 مجروح گزارش شده که 31 فقره آن منجر به خسارت مالی گشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه محورهای تبریز-اهر و تبریز به سمت شهرهای غربی از پرترددترین محورهای استان شناخته شده‌اند، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، روز جمعه شاهد ترافیک در بازگشت از سفرها خواهیم شد، به همین دلیل به مسافران توصیه می‌کنیم تا حد امکان زمان بازگشت خود از سفر را به جمعه موکول نکرده و روز پنجشنبه یا شنبه را برای بازگشت از سفر انتخاب کنند.

,

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی درخصوص رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی، متذکر شد: به رانندگان توصیه می‌شود حتماً ضمن رعایت فاصله طولی از هر گونه سبقت گیری و انحراف‌های بی‌جا خودداری کنند و استفاده از کمربند ایمنی را در اولویت قرار دهند.

,

وی با اشاره به مسدود شدن برخی راه‌ها در روز جمعه، اذعان داشت: در صورت مشاهده حجم ترافیکی و بیش از ظرفیت معابر بعد از ظهر روز جمعه تبریز به سمت خواجه بسته می‌شود و مسیر عبوری این سمت، به سمت آرپادرسی منتقل خواهد شد و همچنین خواجه به سمت تبریز یک طرفه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه