اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف 33 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

کشف 33 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 33 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری یک سوداگر مرگ در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با صبح قزوین، اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی از یکی از استان‌های همجوار به استان قزوین، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی با اشاره به اینکه این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی "پیکان وانت" حامل موادمخدر در ورودی "تاکستان" شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضائی از منزل مسکونی متهم نیز بازرسی به عمل آمد که مقدار 13 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه