اخبار داغ

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان خبر داد؛

انجام ۱۵۲۰ ماموریت توسط اورژانس زنجان در تعطیلات تابستان/۵۱ پایگاه شهری در آماده باش کامل است

انجام ۱۵۲۰ ماموریت توسط اورژانس زنجان در تعطیلات تابستان/۵۱ پایگاه شهری در آماده باش کامل است
قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه نیروهای مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان از یکم تیر تا ۱۵ تیر ماه به هزارو ۵۲۰ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اعزام شده اند، گفت: با آغاز سفر های تابستانی ۵۱ پایگاه شهری با حضور ۳۵۰ پرسنل در آماده باش کامل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسین ایلیایی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان از آغاز سفرهای نوروزی به هزارو 520 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اعزام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه شروع طرح سلامت تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان از تیر  تیرماه با آماده باش 51 پایگاه شهری و با حضور 350نفر از پرسنل مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان آغاز شده است ، ابراز کرد: پرسنل پایگاههای اورژانس جاده ای برای کاهش زمان رسیدن در حوادث و موارد اورژانسی احتمالی و همراهی با مسافرین همه روزه از ساعت 18تا24 و در روز های تعطیل و پرترافیک از ساعت 8 تا12در کنار جاده ها استقرار پیدا کرده اند.

,

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان تاکید کرد: طرح امداد تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

,

ایلیایی با اشاره به اینکه از آغاز سفرهای نوروزی یک تیر تا 15 تیر ماه مرکر فوریت های پزشکی استان زنجان هزار و 520 ماموریت انجام داده است، تصریح کرد: فوریت های پزشکی در این 15 روز به 986 ماموریت شهری، 478 ماموریت جاده ای و 56 ماموریت بین مراکز درمانی اعزام شده است.

,

وی به ماموریت های غیر تصادفی فوریت های پزشکی استان زنجان اشاره کرد و افزود: فوریت های پزشکی استان زنجان در 15 روز نخست تیر ماه به هزارو 29 ماموریت غیر تصادفی اعزام شده است.

,

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان به نوع ماموریت های غیر تصادفی اشاره کرد و عنوان داشت: فوریت های پزشکی استان زنجان به 80 مورد مشکلات قلبی،56 مورد سقوط ،40 مورد مشکلات تنفسی،31 مورد مسمومیت،پنج مورد سکته مغزی ،یک مورد غرق شدگی،شش مورد سوختگی و804 مورد غیره اعزام شده است.

,

ایلیایی به نتایج ماموریت های غیر تصادفی اشاره کرد و اظهار داشت: 645 نفر به بیمارستان منتقل شده ،66 نفر به صورت سرپایی توسط تکنسین های فورت های پزشکی در محل به صورت سرپایی مداوا شده و 20 نفر قبل از رسیدن آمبولانس مرکز فورت های پزشکی استان زنجان فوت کرده اند.

,

وی با بیان اینکه نیروهای مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان به 491 ماموریت تصادفی اعزام شده اند، ابراز کرد: 556 نفر به بیمارستان منتقل شده، هشت نفر در محل به صورت سرپایی مداوا شده و یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به علت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه