اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

ایجاد 980 هزار شغل در کشور/ هزینه های جاری دولت ها بالا است

ایجاد 980 هزار شغل در کشور/ هزینه های جاری دولت ها بالا است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین توجه ویژه ای به تولید و اشتغال شده است که امیدوارم این برنامه عملیاتی شده و برای 980 هزار نفر شغل ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به بخش های مختلف بودجه سال 97،اظهار داشت: 53 درصد منابع کشور از طریق درآمدها پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی با بیان اینکه بر اساس لایحه بودجه سال آینده 29 درصد به واگذاری دارایی های سرمایه ای اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین 18 درصد واگذاری ها مربوط به  دارای های مالی است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 75 درصد مصارف کشور هزینه های جاری است و از منابع عمومی بالغ بر سه میلیون و 680 و 490 میلیارد ریال 270 میلیارد ریال به هزینه های جاری اختصاص یافته است.

,

بیگدلی با اشاره به اینکه 16 درصد تملک دارایی های سرمایه ای است، افزود: 9 درصد نیز تملک دارایی مالی است.

,

وی با بیان اینکه در طول 38 سال گذشته همواره هزینه های جاری دولت ها بالا بوده است،افزود: هزینه های تملک دارایی،سرمایه ای و حمل و نقل جزو فصل های مهم بودجه محسوب می شود.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث آب، حمل و نقل و فنآوری اطلاعات جزو بخش های مهم بودجه در نظر گرفته شده است.

,

بیگدلی با بیان اینکه 80 درصد مابقی سایر در نظر گرفته شده است که باید در این زمینه شفاف سازی شود،خاطرنشان کرد: فصل حمل و نقل و منابع آب باید درصد بالاتری از تملک دارایی را به خود اختصاص دهد.

,

وی با اشاره به اینکه بودجه 97 مبتنی بر عملکرد و انظباط بودجه ای است،بیان داشت: شفافیت یکی از ویژگی های بودجه سال آینده است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بودجه امسال به آب، محیط زیست، حمل و نقل، توجه به بافت های فرسوده، توسعه سواحل مکران و تقویت بنیه دفاعی به عنوان اولویت های نخست توجه شده است.

,

بیگدلی بیان داشت: همچنین توجه ویژه ای به تولید و اشتغال شده است که امیدوارم این برنامه عملیاتی شده و برای 980 هزار نفر شغل ایجاد شود.

,

وی توجه به عدالت اجتماعی برای حذف فقر مطلق و توجه به بهداشت و سلامت مردم را از دیگر اولویت های بودجه عنوان کرد و گفت: تلاش می شود تا به نحو مطلوبی این بودجه به تصویب رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه