اخبار داغ

معاون وزیر صنعت در زنجان:

کیفیت تولید خودرو‌های داخلی در سطح ملت ایران نیست/ مدیران خودرو سازها پشت خودرو‌های پرتیراژ خود بنشینند

کیفیت تولید خودرو‌های داخلی در سطح ملت ایران نیست/ مدیران خودرو سازها پشت خودرو‌های پرتیراژ خود بنشینند
معاون وزیر صنعت به کیفیت خودرو‌های تولیدی در کشور اشاره کرد و گفت: در افزایش کیفیت تولید خودرو‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته ولی تولید این خودرو‌ها در سطح ملت ایران نیست و باید بیشتر از اینها کار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سید محمود نوابی امروز در همایش معرفی و تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان با اشاره به کیفیت خودرو‌های تولید شده در سطح کشور اظهار کرد: در افزایش کیفیت تولید خودرو‌ها در چند سال اخیر کار‌های خوبی صورت گرفته ولی این اقدامات در حدی مردم کشور ما نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خودرو سازان زحمت می‌کشند و در خصوص افزایش کیفیت کار می‌کنند ولی باید بیشتر از اینها روی کیفیت خودرو‌های تولیدی کار کنند بیان کرد: به مدیران عامل خودرو‌ ساز‌های کشور عرض می‌کنم مدیران عزیز شما ویترین کشور هستید 17 تا 18 میلیون خودرو در سطح کشور از سبک و سنگین وجود دارد به کیفیت تولید خودروها توجه کرده و با خودرو‌های پرتیراژ خودتان در شهر تردد کنید.

,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه همه اعضای هیئت مدیره خودرو‌ ساز‌ها وقتی وارد جاده کرج می‌شوند پشت پرتیراژ‌ترین خودرو‌های تولیدی خودشان بنشینند گفت: اگر خودشان پشت خودرو‌های تولیدی خود بنشینند خیلی وضع تغییر خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه وقتی که خودشان از خودرو‌های دیگر استفاده می‌کنند مردم تولید خودرو‌هایشان را قبول نخواهند کرد افزود: اینکه من خود در مورد استفاده از کالاهای داخلی حرف بزنم ولی در عمل از کالای خارجی استفاده کنم قطعا حرف‌های من هیچ تاثیری نخواهد داشت.

,

نوابی با بیان اینکه اگر خودرو‌های تولیدی خوب است خودشان سوار پرتیراژترین خودرو تولیدشان بنشینند افزود: باید مدیران کنترل کیفیت و مدیران بازرگانی و سایر مدیران خودرو سازها از تولیدات خودشان استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در استفاده از کالاهای داخلی نیاز به فرهنگ سازی داریم بیان کرد: کیفیت بسیاری از کالاهایی که در داخل تولید می‌شود بالاتر از کالاهای واردات مشابه خارجی است و همچنین بسیاری از کالاهای وارداتی نیز کیفیت لازم را ندارند.

,

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به متولیان جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق تاکید کرد و افزود: باید به شدت با کالاهای وارداتی برخورد شود و مبارزه با قاچاق کالا باید مانند مقابله با مواد مخدر برخورد شود

,

وی بیان کرد: متولیان این امر در مرز‌ها درخواست داریم به شدت با قاچاق کالا برخورد کنند.

,

نوابی در خصوص تبلیغات اقوا گرانه کالاهای تولید داخلی افزود: متاسفانه برخی از تبلیغات خارج از واقعیت است و این کار نوعی توهین به شعور مردم است و باید تبلیغات به نوع اقواگرانه نباشد.

,

وی با اشاره به اینکه بازار صادرات ما بسته است افزود: خیلی از تولیدکنندگان و اقتصادانان کشور نتوانستند در بحث صادرات به بازار منطقه و فرامنطقه‌ای برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه