اخبار داغ

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان؛

انتصابات مبتنی بر روش مندی علمی است

انتصابات مبتنی بر روش مندی علمی است
مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: اگر قرار است جابجایی در استان انجام شود ، تلاش می کنیم مبتنی بر روش مندی علمی و پژوهش های کارشناسی در این حوزه پیش ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، احسان مکتبی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: با روی کار آمدن دکتر هاشمی استاندار گلستان، شاخص هایی مشخص در استانداری و اداره کل سیاسی استان تعریف کرده ایم و بر اساس آن مصادیق را تنظیم می کنیم و امیدواریم این اتفاقات زودتر بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,

وی در پاسخ به خبرنگاران مبنی براینکه آیا برنامه ای برای تغییر فرماندار ویژه گنبد دارید، تصریح کرد: معمول این است برای حفظ ساختار مدیریتی و جلوگیری از تزلزل آن، در انتصابات، تا لحظه آخر بحثی در این موارد نشود که در مورد گنبد نیز ان شاالله همین اتفاق خواهد افتاد.

,

مکتبی در این مراسم همچنین با اشاره به اینکه نباید محرومیت مناطق مرزی با مدیران ضعیف بیشتر شود؛ اذعان کرد: هیچ تفاوتی بین مردم مرزنشین و مناطق محروم با سایر بخش ها نیست، بنابراین برپایه روندی علمی و توانمندی های فردی، مدیران این مناطق نیز انتخاب می شوند.

,

مدیرکل سیاسی شهرستان گنبدکاووس را شهرستان تساهل و مدارا، تنوع و تفاوت و در عین حال شهر وحدت و یکدلی توصیف کرد که حاصل زحمات بزرگان و روحانیون شیعه و سنی در این شهرستان است و ابراز امیدواری کرد برای سایر شهر ها الگو قرار گیرد.

,

وی اظهار کرد: انتصابات در شهرستان ها مبتنی بر پیشنهاد فرمانداران است تا شفافیت لازم لایه های مختلف مسئولیتی برای پاسخگویی به مردم رعایت شود.

,

احسان مکتبی نشست و گقتگو با احزاب و گروههای مختلف را از برنامه های اداره کل سیاسی عنوان کرد و خاطر نشان کرد این کار در مرکز استان انجام شده است و بزودی در شرق نیز نشست هایی برای تقویت وحدت و بررسی و حل مشکلات  خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه