اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت‌وگو با دانا خبرداد:

مردم اصفهان 10 سال است با کم آبی مواجه هستند/ صدای الامان مردم بلند شده است/ وزارت نیرو کوتاهی کرده است

مردم اصفهان 10 سال است با کم آبی مواجه هستند/ صدای الامان مردم بلند شده است/ وزارت نیرو کوتاهی کرده است
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به ضرورت تامین آب شرب مردم اصفهان بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از مردم روستاهای اصفهان آب آشامیدنی ندارند و باید اولویت اول دولت تامین آب شرب مردم اصفهان باشد و در مرحله بعد باید در خصوص تامین اّب کشت و کار این استان باید اقداماتی صورت پذیرد.
[

ناصرموسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بحران کم آبی در استان اصفهان اظهارداشت: متاسفانه مردم استان اصفهان حدود ده سال است که با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می کنند و دولت اقداماتی را برای حل این موضوع آن طور که باید و شاید انجام نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی بر همین اساس اضافه کرد: حدود 5 میلیون نفر جمعیت استان اصفهان است که 5 میلیون نفر دچار کم آبی در این استان شده اند؛ حتی این موضوع را می توان در اثار تاریخی استان مشاهده کرد، اگر نگاهی به تصاویر سی و سه پل در چند سال اخیر داشته باشیم متوجه می شویم که این اثر تاریخی بر اثر بحران آب در حال از بین رفتن است.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه با اشاره به ضرورت تامین آب شرب مردم اصفهان بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از مردم روستاهای اصفهان آب آشامیدنی ندارند و باید اولویت اول دولت تامین آب شرب مردم اصفهان باشد و در مرحله بعد باید در خصوص تامین اّب کشت و کار این استان باید اقداماتی صورت پذیرد.

,

 

,

موسوی لارگانی ادامه داد: امروز از شدت تشنگی صدای الامان مردم بلند شده است، مردم برخی از روستاهای اصفهان آب برای شستوشو و استحمام ندارند، از تشنگی مردم صدای الامانشان بلند شده است و هیچ کسی به داد مردم نمی رسد.

,

 

,

وی در خصوص اقدامات برای عدم پیشرفت بحران آب در این استان خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در این باره کوتاهی کرده است، کشت هایی که نیاز به آب فراوان دارند در این استان فعالیت می کنند و بیشتر اب این استان صرف کشاورزی های آب بر می شود و وزارت نیرو در خصوص مقابله با این پدیده اقدامی نکرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه