اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

قرارگاه خاتم ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است/مطالبه گری حق مردم است

قرارگاه خاتم ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است/مطالبه گری حق مردم است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مطالبه گری حق مردم است و مردم باید حرف خود را بزنند، گفت: همه مسئولین باید در مقابل مطالبه گری بحق مردم جوابگو باشند و مسائل آنان را برطرف نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش یاوران ولایت در زرند اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی با سه راهبرد اساسی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت، موضوع تبیین تردیدها و ایجاد شُبهات در بطن جامعه ما را در دستور کار خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر افکار و رفتار ملت جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: ما باید با بصیرت عمل کنیم و بصیرت را در وجود خود تقویت کرده و دشمن را به خوبی بشناسیم.

,

ابوحمزه افزود: دشمن به وسیله رسانه های بیگانه چه از طریق ماهواره و چه از طریق فضای مجازی، قصد دارد تا در بین مردم نفوذ کرده و شبهه افکنی و تردید ایجاد کند.

,

وی گفت: یکی از شبهاتی که توسط دشمن در میان مردم پراکنده شده و حتی ذهن عده ای از انقلابیون را هم درگیر کرده اینست که چرا رهبری در بحث های کشور ورود نمی کند؟! جوابش اینست که در قانون اساسی جمهوری اسلامی وظایف رهبری و سایر مسئولین کشوری کاملا مشخص شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه وظیفه رهبری تعیین سیاست های کلان اسلامی است، گفت: اگر قرار بود رهبری همه مسائل و مشکلات را برطرف کنند پس دیگر چرا ما رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنیم؟!

,

وی ادامه داد: در بحث دولت، تمامی مشکلات و مسائل کشور برعهده رئیس جمهور می باشد ، مشکلاتی همچون تورم، اقتصاد، آسیب های اجتماعی، بهداشت، آب، گاز و… همه این ها بر عهده دولت است.

,

ابوحمزه با اشاره به اینکه مطالبه گری حق مردم است و مردم باید حرف خود را بزنند، گفت: همه مسئولین باید در مقابل مطالبه گری بحق مردم جوابگو باشند و مسائل آنان را برطرف نمایند.

,

وی گفت: دشمنان اسلام با فشارهای اقتصادی قصد ضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی را دارند که در این زمینه هم مسئولین و هم مردم باید تلاش کنند تا مشکلات برطرف گردد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در چهل سال انقلاب اسلامی جنایات زیادی را انجام داده است، اظهار داشت: فتنه های سال ۱۳۸۷، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ با حمایت های آمریکا و منافقین و خواص بی بصیرت شکل گرفت.

,

سردار غلامعلی ابوحمزه تصریح کرد: عده ای به دنبال رفع حصر از سران فتنه می باشند، اما سران فتنه جنایتکار هستند و کشور را دچار مشکلات بزرگ کرده و تا لبه سقوط پیش بردند.

,

وی افزود: تنها ۸۰۰ نفر از مأمورین نیروی انتظامی بابت سران فتنه مجروح شدند که عده ای از آن ها قطع نخاع شده و هنوز روی تخت بیمارستان ها خوابیده اند، حال خسارت های سیاسی و اقتصادی و … بماند.

,

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه سخنان خود گفت: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم و رهبری بوده و خواهد بود، همچنین سپاه به تمامی دولت ها از سال ۶۸ تا کنون کمک و حمایت کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه دولت فعلی ۳۴ هزار میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بدهکار است، بیان کرد: سپاه ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمان سرمایه گذاری و خدمت رسانی کرده است.

,

ابوحمزه بیان کرد: سپاه تنها در عرض ۳ ماه آب را به شهرهای آبادان و خرمشهر رساند و مشکلات آبی آنها را که اخیرا بوجود آمده بود برطرف کرد.

,

وی با اشاره به اینکه اگر دشمنان می توانستند به ایران حمله کنند طی ۲۹ سال اخیر این کار را کرده بود، تصریح کرد: در جواب آنها همین سخن حاج قاسم سلیمانی بس که گفت در مقابل شما، تنها من حریفتان هستم و نیازی به قدرت جمهوری اسلامی نیست.

,

, , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه