اخبار داغ

با هدف تقویت و توسعه کلینیک صنعت صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه شهرک‌های صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی

انعقاد تفاهم‌نامه شهرک‌های صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی
تفاهمنامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان، با هدف تقویت و توسعه کلینیک صنعت منعقد شد.

سیدمصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این جلسه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تقویت و ارتقاء سطح همکاری متقابل و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولیدات داخلی و بمنظور هم افزایی منعقد شده است.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه افزود: همکاری و تعامل در خصوص پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و اشتراک گذاری منابع موجود جهت تقویت و توسعه کلینیک صنعت، از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

موسوی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج مهندسی استان در بخش تولید و صنعت بدرستی استفاده شود بیان داشت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک های صنعتی استان متعهد شده که آموزشهای تخصصی موردنیاز برای مشاوران کلینیک صنعت، پایش و ارزیابی واحدهای صنعتی و همکاری لازم جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را با سازمان بسیج مهندسی استان داشته باشد.

مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان نیز در این مراسم گفت: حمایت از تولید داخلی و تکیه بر ظرفیت های بومی، یکی از اهداف سازمان بسیج مهندسی در حمایت از بخش صنعت بوده و بصورت کلینیکی در حال اجرا است.

هادی عسکری با اشاره به اهداف سازمان بسیج مهندسی استان در این تفاهم نامه افزود: همکاری، مشاوره، پایش و ارزیابی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی و شناسایی و ایجاد هم افزایی ظرفیتهای موجود، از تعهدات سازمان بسیج مهندسی بر اساس این تفاهم نامه همکاری است.

این تفاهمنامه همکاری در هفت ماده و به مدت یک سال، به امضاء مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیر سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن استان رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه