اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مشکل لایروبی زنجانرود بلاتکلیف است

مشکل لایروبی زنجانرود بلاتکلیف است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به مشکل لایروبی زنجانرود گفت: در حل این مشکل بین شهرداری و شرکت آب منطقه اختلاف نظر وجود دارد که هنوز این بحث به سرانجام نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; پرویز قزلباش در جلسه کارگروه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به عدم حضور فعال مسئولان در کارگروه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی اظهار کرد: مسئولان ادارات در ان کارگروه به صورت فعال حضور ندارند و برخی از مدیران تاکنون در این کارکنون اصلا حضور نیافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه چندین بار از سوی استانداری تذکرات لازم داده شده ولی این تذکرات هیچ نتیجه ای نداشته است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در این کارگروه برخی از مسائل هستند که به صورت جدی به آنها پرداخته میشود گفت: بوی نامطبوعی که در زنجان وجود دارد از جمله این موارد است که به عوامل مختلفی دارد که از مباحث چالش برانگیز این کارگروه است.

,

وی بیان کرد: عامل این بوی نامطبوع به عواملی چون شرکت راشا کاسپین٬ فاضلاب دانشگاه زنجان و عدم لایه‌روبی رودخانه زنجانرود برمی‌گردد.

,

قزلباش در ادامه با اشاره به روند کند اجرای جمع‌آوری خروجی فاضلاب‌های خانگی در زنجان گفت: این موارد‌ مطرح شده در آینده می‌تواند مشکلات اجتماعی را منجر شود.

,

وی با اشاره به مشکل بحث اختلاف بین شهرداری و آب منطقه‌ای زنجان در خصوص لایروبی زنجانرود گفت: در لایروبی زنجانرود بحثی بین شرکت آب منطقه و شهرداری وجود دارد که تقریبا این بحث حل نشده چون شهرداری آزاد سازی حریم را شرط اقدام خود می‌داند و آب منطقه‌ای نیز تا بحال به دلایلی که مطرح می‌کنند اقدامی انجام نمی‌دهند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلاتی که در کارگروه سلامت و امنیت غذایی مطرح می‌شود در صورت بی‌توجهی ممکن است در آینده مشکلات اجتماعی ایجاد کند گفت: متاسفانه اجرای موارد مطرح شده روند خوبی ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه