اخبار داغ

تورهای فاقد مجوز قانونی در اردبیل ساماندهی می‌شوند

تورهای فاقد مجوز قانونی در اردبیل ساماندهی می‌شوند
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی تورهای فاقد مجوز قانونی در سطح این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،صغری فرشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ساماندهی تورهای گردشگری، تورهای فاقد مجوز شناسایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در ادامه شرایط فعالیت قانونی به تورها تشریح شده و همچنین تذکر شفاهی به تورهای فاقد مجوز ابلاغ می شود؛ البته این اقدام از سوی تورهای بدون مجوز مورد استقبال قرار گرفته و تعدادی اقدام به کسب مجوز کرده اند.

,

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: طی روزهای گذشته 20 تذکر شفاهی ابلاغ شده است.

,

فرشی تصریح کرد: افراد علاقه مند می توانند بعد از دریافت کارت تورلیدری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به تعریف و اجرای تور گردشگری اقدام کنند.

,

وی تاکید کرد: به منظور ساماندهی تورهای غیرمجاز در صورت نیاز جلسات هم اندیشی با نهادها و دستگاه های مرتبط از جمله هیئت کوهنوردی استان و نیروی انتظامی برگزار می شود.

,

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: فعالیت تورهای فاقد مجوز قانونی مورد تائید اداره کل نبوده و مشکلاتی را به دنبال دارد که با طرح ساماندهی بی شک بخش قابل توجهی از این مشکلات حل و فصل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه