اخبار داغ

شورای شهر بجنورد مصوب کرد:

اعطای ۱۸ سکه بهار آزادی به ۳ مدال آور ورزشی خراسان شمالی

اعطای ۱۸ سکه بهار آزادی به ۳ مدال آور ورزشی خراسان شمالی
اعضای شورای شهر بجنورد در جلسه رسمی این شورا مصوب کردند تا شهرداری بجنورد به سه مدال آور ورزشی استان به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های آنان 18 سکه تمام بهار آزادی تقدیم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، احمد وکیلی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد ظهر امروز در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد به تشریح مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد درباره اعطای 18 سکه تمام بهار آزادی توسط شهرداری بجنورد به سه ورزشکار مدال آور استان در مسابقات آسیایی و بین المللی به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های آنان پرداخت تا اعضای این شورا در این جلسه رسمی با انجام رای گیری به آن رای دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، احمد وکیلی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد ظهر امروز در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد به تشریح مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد درباره اعطای 18 سکه تمام بهار آزادی توسط شهرداری بجنورد به سه ورزشکار مدال آور استان در مسابقات آسیایی و بین المللی به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های آنان پرداخت تا اعضای این شورا در این جلسه رسمی با انجام رای گیری به آن رای دهند.,

وکیلی در همین باره اظهار کرد: در آخرین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد، اعضای این شورا به اعطای هفت سکه تمام بهار آزادی به بهزاد وحدانی، جودوکار خراسان شمالی که دارنده مدال برنز مسابقات جهانی و صاحب مدال طلای مسابقات آسیایی در این رشته ورزشی است، رای مثبت داده اند.

,

وی در ادامه افزود: اعضای این کمیسیون به اعطای هفت سکه تمام بهار آزادی به محمد محمدی بریمانلو از جودوکاران خراسان شمالی که دارنده مقام سوم مسابقات جهانی جودو در رده بزرگسالان و مدال آور مسابقات آسیایی است همچنین به اعطای چهار سکه تمام بهار آزادی به امیر حسین محمدی، کشتی گیر آزاد کار استان که نائب قهرمان کشتی کشور و دارنده مدال برنز از مسابقات باشگاه های جهان در رشته کشتی آزاد است نیز رای مثبت داده اند.

,

وی عنوان کرد: بهای این 18 سکه 70 میلیون تومان است.

,

وکیلی گفت: درصورتیکه اعضای شورای شهر بجنورد در این جلسه رسمی به این مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد رای مثبت دهند این مصوبه نهایی برای اجرا به شهرداری بجنورد ارسال خواهد شد.

,

به گزارش عصر اترک، اعضای شورای شهر بجنورد در این جلسه رسمی به این مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد به منظور اجرا طبق آیین نامه، رای مثبت دادند.

,

افزون بر این، در این جلسه همچنین اعلام شد: فردا ( دو شنبه، 17 دی ماه جاری، روز جوانمردی و فتوت ) در ساعت 17:30 دقیقه عصر دفتر همیاران جوان شورای شهر بجنورد با هدف جذب جوانان صاحب نظر دانشگاهی استان به منظور ارائه پیشنهادات و نظرات در مدیریت شهری افتتاح خواهد شد.

,

بنابر بر این گزارش، این دفتر با حضور مسئولان استانی در محل شورای شهر بجنورد گشایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه