اخبار داغ

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات‏ مجلس می‌شویم/ لیست قوی از افراد متخصص و ولایی ارائه خواهیم داد

امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات‏ مجلس می‌شویم/ لیست قوی از افراد متخصص و ولایی ارائه خواهیم داد
مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های اصولگرایان زنجان برای انتخابات مجلس گفت: امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات‏ مجلس می‌شویم‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه اصولگرایان زنجان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: ما نفراتی را برای این دوره انتخابات مجلس در نظر داریم که در وقت مناسب معرفی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه اکنون بر روی برخی افراد نظر داریم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم، افزود: در زمان بررسی وضعیت افراد هستیم یعنی اینکه چه افرادی دارای شاخصهای مناسب هستند.

,

وی با بیان اینکه اعتقاد کامل به نظام ولایی یکی از شاخصهای مهم است، عنوان کرد: صداقت و مردم داری و همچنین تخصص و سابقه کاری نیز در انتخاب افراد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه افراد مختلفی خود برای ورود به این عرصه آماده می‌کنند، گفت: هستند افرادی قوی که دارای این شاخصها هستند و می‌توانند نماینده شایسته‌ای برای مردم استان باشند.

,

وی بیان کرد: ما در این دوره در تمام شهرستانها افرادی را معرفی خواهیم کرد که شاخصهای خوبی برای نماینده شدن دارند یعنی اصولگرایان زنجان امسال با برنامه خوبی وارد انتخابات خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه