اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

اقدام متقابل ایران در قبال برجام باید مدت‌ها قبل انجام می‌شد/ جمهوری اسلامی ابزارهای زیادی برای برخورد با دشمنی‌ها را در اختیار دارد

اقدام متقابل ایران در قبال برجام باید مدت‌ها قبل انجام می‌شد/ جمهوری اسلامی ابزارهای زیادی برای برخورد با دشمنی‌ها را در اختیار دارد
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ با اشاره به اقدام اخیر دولت در برخورد با بدعهدی‌های غربی‌ها گفت: اقدام متقابل ایران در قبال برجام باید مدت‌ها قبل انجام می‌شد‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدام متقابل جمهوری اسلامی در مورد بدعهدی‌های غربی‌ها در برجام اظهار کرد: مضوع اخیر دولت در این خصوص اقدام به موقعی بود که می‌بایست قبل تر از اینها انجام می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا;,

وی با بیان اینکه مردم نیز در راهپیمایی روز گذشته با حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی نشان دادند که در کشور انسجام، یکپارچکی و یکدلی خوبی وجود دارد، ابراز کرد: مردم نشان دادند که وقتی مسائل کشور به جاهای حساس می‌رسد، با هر سلیقه‌ای که باشند، به صحنه می‌آیند.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی اختلافات سیاسی به خاطر منافع ملی کنار می‌رود، عنوان کرد: صبر در برابر اروپایی‌ها و همچنین آمریکایی‌ها کافی است و به نظرم بیشتر نیز برایشان وقت داده‌ایم.

,

وی با اشاره به اینکه ما هنوز از برجام خارج نشدیم اما طرف مقابل باید بداند که صبر ما هم حدی دارد، افزود: باید اقدام قاطعی در برابر غربی‌ها انجام داد تا آنها بفهمند که جمهوری اسلامی در عزم خود برای برخورد با بدعهدی‌ها جدی است.

,

احمدی با بیان اینکه تمام ارکان نظام برای انجام اقدام متقابل در برابر غربی‌ها اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: کشور باید یکپارچه شده و همه آرایش مقابله در برابر دشمن را به خود بگیرند.

,

وی بیان کرد: دشمن بداند که جمهوری اسلامی ابزارهای برای برخورد با دشمنی‌ها را دراختیار دارد و هرجا لازم باید از این ابزارها استفاده خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه