اخبار داغ

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

هر نوع ممانعت و مزاحمت با آمران معروف به موجب قانون جرم است / حل مشکل کارمند ناهی منکرِ اخراجی

هر نوع ممانعت و مزاحمت با آمران معروف به موجب قانون جرم است / حل مشکل کارمند ناهی منکرِ اخراجی
حجت الاسلام نستوهی گفت: از مداحین و مبلغین می خواهیم پروتکل های بهداشتی را به عنوان معروف نگاه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، حجت الاسلام نستوهی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبلا امر به معروف و نهی از منکر تنها بصورت خیابانی بود ولی الان رسانه ای است و توسط کارگروه هایی انجام خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی با بیان اینکه امر بمعروف و نهی از منکر باید از روی دلسوزی باشد، افزود: کارگاه های آموزشی در ادارات وجود دارد که برای هر کارمند ۶ ساعت آموزش در نظر گرفته شده و همچنین آموزش انتقاد پذیری برای مسئولین صورت گرفته است.

,

حجت الاسلام نستوهی ضمن اشاره به ضرورت وجود کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان گفت: در مدارس می توان امر به معروف را به فرزندان خود یاد داد.

,

وی با تاکید بر اینکه اولویت امر به معروف با مسئولین است، گفت: در ادارات با فرد ناهی برخورد می شود و ما مجری قانون امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بیان داشت: اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند. ایجاد هر نوع مانع و مزاحمت به موجب قانون جرم شناخته شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در یکی از ادارات تبریز یکی از کارمندان را به دلیل امر به معروف اخراج کرده بودند که از مسئولین دعوت کردیم و مساله حل شد.

,

حجت الاسلام نستوهی به عزاداری محرم در شرایط کرونایی اشاره کرده و افزود: از مداحین و مبلغین می خواهیم پروتکل های بهداشتی را به عنوان معروف نگاه کنند.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزبیدار در خصوص چگونگی حمایت از آمران به معروف از اشخاص حقیقی جامعه گفت: اگر امر بمعروف درست صورت بگیرد ما از ناهیان و آمران حمایت خواهیم کرد.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد: امر به معروف عملی برای ناجا و دستگاه قضایی است و وظیفه ما فرهنگ سازی و زمینه سازی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه