اخبار داغ

برجام و تعریف جدید رئیس جمهور از "عزت"!

برجام و تعریف جدید رئیس جمهور از "عزت"!
همه چیز حافظه تاریخی مردم ایران ثبت می شود و همانگونه که مقام معظم رهبری وعده داده بودند نهایتا به افزایزش ظرفیت فکری و تحلیلی مردم منجر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، رئیس جمهور امروز در همایش شرکت گاز گفته است "برجام برای ما عزت آورده است. برجام یعنی اینکه در برابر سایر کشورها آزادید. برخی‌ها می‌گویند عزت باشد یا نباشد فرقی ندارد که باید توجه داشت ملت ما از ابتدای انقلاب به دنبال عزت و سربلندی بود".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سخنان روحانی از چند منظر قابل بررسی است. نخست این که جا دارد مورد ارزیابی واقع شود خود مجموعه دولت تا چه اندازه ای این سخنان را قبول دارند؟ نکته دیگر این که آیا روحانی یا کسی در دولت می تواند به طور مصداقی به چند مورد از عواید و دستاوردهای عزت آفرین برجام اشاره کند یا مانند رئیس بانک مرکزی تقریبا "هیچ" خواهد بود.
اما قابل تامل ترین جنبه آن همزمانی تقریبی با صحبت های اخیر رئیس سرویس جاسوسی بزرگترین دشمن ملت ایران (جان برنان) است. رئیس سازمان سیا گفته است " توافق هسته‌ای کار درستی بود که انجام شد... این کار پرزیدنت روحانی را که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد" و اعلام کرده است خود را متعهد به حمایت از او می داند.
در کنار این صحبت ها جا دارد برخی اظهار نظر های مقامات و رسانه های آمریکایی طی سال های اخیر نیز بازخوانی شود.
کلینتون: افتخار میکنم بدون شلیک یک گلوله، روی برنامه هسته‌ای ایران چفت و سرپوش گذاشتیم
اوباما: ازطریق دیپلماسی، برنامه هسته ای ایران را تعطیل کردیم
نیویورک تایمز: ایران نفعی ازمزایای اقتصادی برجام نبرده
سایت آمریکایی سان سنتینل: ایران 12هزار سانتریفیوژ را از رده خارج کرده،98درصد اورانیوم غنی شده را واگذار، و رآکتور آب سنگین خود را از کارانداخته است.
با توجه به موارد مذکور باید پرسید آیا رئیس جمهور محترم به تعریف جدیدی از واژه عزت دست پیدا کرده اند؟ و اگر جز این است این چه عزتی است که اینگونه حمایت و تحسین رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را در پی داشته است؟
بدون شک آن عزتی که ملت مسلمان ایران در طول تاریخ به دنبال آن بوده اند و برای دستیافتن به آن پاک ترین جوانانشان را فدا کرده اند، عزتی نبوده که وجد و تشویق دشمنان را در پی داشته باشد و مردم هیچگاه از کسانی که مورد حمایت دشمنان قرار گرفته اند به عزت یاد نکرده اند.
انقلابی ها این جمله امام خمینی را از یاد نبرده اند که فرمودند: آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت...آن‌ها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کارمان را انجام دهیم"
تمام این اتفاقات در حافظه تاریخی مردم ایران ثبت می شود و همانگونه که مقام معظم رهبری وعده داده بودند نهایتا به افزایزش ظرفیت فکری و تحلیلی مردم منجر خواهد شد.
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه