اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

راه شهدا را با گوشت و پوست و روح خود ادامه خواهیم داد/ گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است

راه شهدا را با گوشت و پوست و روح خود ادامه خواهیم داد/ گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: خدا را شاکر هستیم که بر خوان نعمت شهدا نشسته ایم و راه آنان را با پوست و گوشت و استخوان و روح خود ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ، صبح امروز در نخستین کنگره شهدای کارمند استان که در راستای اجلاسیه 4000 شهید گستان که در حال برگزاری است، گفت: اولین اجلاسیه 4000 شهید استان از آذر ماه سال 94 به همت عزیزان استان خصوصا فرماندهی معظم سپاه نینوا و با مسئویت استاندار و مدیران کل دستگاه ها کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: به مدت یک سال بالغ بر 4000 برنامه در استان اقدام شد ، در 25 آبان افتتاحیه اجلاسیه را با میزبانی گلستانی های مقیم پایتخت در تهران افتتاح کردیم و از آن روز تا 25 آذر برنامه های متنوع اعم از کنگره بزرگ شهدای اهل سنت و کنگره شهدای دانشجویی برگزار شده و امروز کنگره بزرگ کارمندان استان در شرف عملیات است و برنامه های متنوع دیگری در روزهای منتهی به اختتامیه در دست اجراست.

,

طهماسبی خطاب به حضار متذکر شد: عزیزان قدر این نعمت را بدانید، امروز بزرگترین رخداد فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی در جامعه استان گستان دارد به راه خودش ادامه می دهد، این ظرفیت طی دو دهه گذشته در استان بی بدیل بوده و هست و باید قدر آن را دانست.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم ما کارکنان، روسا، مدیران، دانشگاهیان، ورزشکاران و هنرمندان استان راه عزیزان شهید را استمرار ببخشیم چرا که شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همینطور شهدای دفاع مقدس در قهقهه مقدس خویش «عند ربهم یرزقون» هستند.

,

وی گفت: خداوند را شاکریم که بر خوان نعمت شهدا نشتسه ایم و راه این بزرگواران گرانقدر را با پوست و گوشت و استخوان و روح خود ادامه خواهیم داد.

,

 طهماسبی در پایان با اشاره به دیدار 15 آذر جمعی از اعضای شورای سیاستگذاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با مقام معظم رهبری بیان کرد: در آن جلسه که شرفیاب حضور در محضر مقام عظمای ولایت شدیم بر موضوع وحدت استان گلستان اشاره شد، بی تردید استان گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است.

,

گفتنی است استان گلستان 4000 شهید به خونه نهفته از اقشار مختلف تقدیم نظام و انقلاب کرده است که 124 شهید گلگون کفن آن از قشر کارمندان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه