اخبار داغ

دادستان شهرستان آبیک در مصاحبه با صبح قزوین:

11 نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند

11 نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند
دادستان آبیک بیان کرد: دلایل اولیه ای درباره تخلفات مالی شهرداری آبیک به دست آمد که این ادله به شعبه بازرسی قزوین ارائه شد و هم اکنون این موضوع در این شعبه در حال رسیدگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید احمدزاده در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره خبر دستگیری شهردار آبیک در روز گذشته(دوشنبه) اظهار کرد: به علت برخی از تخلفات مالی صورت گرفته در مجموعه شهرداری آبیک، شهردار این شهر دستگیر شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی در ادامه افزود: دلایل اولیه ای درباره تخلفات مالی شهرداری آبیک به دست آمد که این ادله به شعبه بازرسی قزوین ارائه شد و هم اکنون این موضوع در این شعبه در حال رسیدگی است. 

دادستان شهرستان آبیک اذعان کرد: تخلفات به دست آمده که به صورت مستند است مربوط به برخی مسئولان شهرداری آبیک و تعدادی از پیمانکارانی که با آنها در ارتباط بودند، است و به تعدادی از این افراد تفهیم اتهام شده و برای برخی نیز قرار بازداشت صورت گرفته و عده‌ای نیز در بازداشت موقت به سر می‌برند. 

وی تصریح کرد: هم اکنون روند رسیدگی در شعبه بازرسی قزوین در حال پیگیری است و هنوز مدارک برای ارائه پرونده به دادسرا تکمیل نشده است؛ به همین دلیل جزئیات بیشتری اعلام نمی‌شود و آقای صادقی نیارکی دادستان قزوین جزئیات بیشتر را رسانه‌ای خواهد کرد. 

احمدزاده بیان کرد: در این پرونده تخلف به طور مجموع 11 نفر دستگیر شده‌اند که 7 نفر پیمانکار و 4 نفر هم در مجموعه شهرداری بودند که شهردار آبیک نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شده است. 
انتهای پیام/
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه