اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

نقشه های وهابی سعودی با فتح حلب با شکست مواجه شده است/ هدف دشمن در تسط برعراق و سوریه خلع سلاح کردن ایران بود

نقشه های وهابی سعودی با فتح حلب با شکست مواجه شده است/ هدف دشمن در تسط برعراق و سوریه خلع سلاح کردن ایران بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ارتش و گروههای مقاومت مردمی با فتح شهر حلب از تسلط گروهک های تروریستی و تکفیری به کشور سوریه جلوگیری کرده اند، گفت: طرح های وهابی سعودی که در فکر تجزیه سوریه بودند با شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در حلب با شکست مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه 27 آذر روز عاری از خشونت و افراطگری است، اظهار کرد: اسلام پرچم دار صلح و تکریم انسانیت و حامی مظلومان و دشمن ستمگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان در سوریه با آزادی حلب با شکست همراه شد، تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانان آمریکا برای اینکه اسد را از حکومت ساقط کنند نقشه های شومی را در سر می پروراندند.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نقشه شوم آمریکا و همپیمانان آمریکا تجزیه سوریه و عراق بود، ابراز کرد: دشمنان برای بتوانند نقشه شوم خود را عملیاتی کنند اولین شهر بزرگ صنعتی و دومین استان بزرگ سوریه یعنی حلب را به اشغال تروریست ها در آوردند.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در شهر حلب سوریه و موصل عراق دولت جعلی و ادعایی شام وعراق را در سوریه و عراق ایجاد کردند،  افزود: غرب و همپیمانان غرب در حلب غده سرطانی دیگری مانند رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را در حلب ایجاد کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از تسط به سوریه توسط گروه های تروریستی و تکفیری  داعش و النصره را تسلط بر حزب الله دانست و تاکید کرد: در قدم دوم هدف دشمن خلع سلاح کردن جمهوری اسلامی ایران بود.

,

وی با بیان اینکه ارتش و گروههای مقاومت مردمی در سوریه با عنوان مدافعان حرم و با شعار یا زینب ما بجای عباس تو از حرم دفاع می کنیم ار حریم اهل بیت دفاع کرده اند، گفت: در میدان نبرد سوریه با قدرت تمام وارد میدان شد و به لطف خدا و مقاومت مردم سوریه پیروزری از آن مجاهدین شده است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه با فتح شهر حلب توسط ارتش و گروههای مقاومت مردمی از دست گروهک های تروریستی و تکفیری سقوط پایتخت به کنار رفت، خاطرنشان کرد: طرح های وهابی سعودی که در فکر تجزیه سوریه بودند با شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در سوریه با شکست مواجه شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه عراق به عنوان عمق استراتژیک و دارای اهمیت است برای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انشاالله به زودی زود شهر موصل عراق هم به دست نیروهای مردمی و ارتش عراق از دست گروهک های تروریستی و تکفیری نجات پیدا خواهد کرد.

,

آیت الله خاتمی به دیدار شعیان عراق با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به چند نکته اصلی اشاره کرده اند که راه گشای کشور عراق است.

,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند: دشمن نمی خواهد شما اتحاد داشته باشیدو اجازه ندهید دشمن در بین شما نفوذ کند، گفت: به تمام مردم به صورت دلسوزانه و پدرانه نگاه کنید و از وضعیت کشور غافل نشوید.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبر اقلاب فرموده اند از حشد الشعبی حمایت کنید، تصریح کرد: داعش بر اثر توطئه آمریکا در عرض چند روز یک سوم عراق را اشغال کرده بوه که با وارد میدان شد حشدتالشعبی و ارتش عراق یکی یکی شهر های اشغال شده به دست مردم عراق افتاد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه